Соціальні мережі розвиваються. І тепер це не просто місце для спілкування та обміну лайками; вони допомагають просунути бізнес в мережі. Щодня мільйони людей відвідують соціальні мережі, і що якщо це ваші потенційні клієнти? Як до них дістатися?
Існує поняття соціального маркетингу (Social Media Marketing), скорочено SMM (СММ). З його допомогою власники бізнесу просувають свою продукцію і послуги в маси через соцмережі. Так вийшло, що контенту в соцмережах користувачі довіряють, і якщо він привабливий, цікавий, то пошириться по мережі самостійно. СММ допомагає достукатися до вашої аудиторії. За допомогою соцмереж можна позиціонувати свій бренд, зробити його впізнаваним.
Цей спосіб знайомий кожному. Напевно ви теж підписані на різні пабліки, цікавих людей, друзів, сторінки популярних видань і фірм в Facebook, Twitter, Instagram і не тільки. За допомогою соцмереж легше збирати відгуки від клієнтів, отримувати фідбек. Всі платформи вже оптимізовані під пошукові системи, а значить не потрібно турбуватися про збільшення трафіку (як з особистим веб-сайтом). Головне публікувати цікавий якісний контент, який приверне увагу потенційного покупця. Для цього використовують фото, відео, аудіозаписи, коментарі.
Чому Facebook користується популярністю?
СММ просування сайту в соціальних мережах досить ефективне, зокрема, якщо вже є напрацьована аудиторія і рейтинг. Можна також використовувати блоги, форуми для додавання вірусної або прихованої реклами. Основний плюс СММ – реклама не агресивна, а ненав’язлива, і її бачать виключно зацікавлені користувачі (цільова аудиторія). Ваше завдання – максимально правильно презентувати свій товар/послугу, тобто продати.
Фейсбук – найпопулярніша соціальна мережа в світі, і надає зручні механізми для просування бренду. Просування тут буде успішним для комерції, особливо великої. Користувачі соцмережі знаходяться по всій земній кулі, тому бренд можна представити не тільки в Україні, але і в Європі, США. Дуже зручно, якщо ваш сайт на WordPress, в цю CMS додається платформа Facebook-коментарів. Сьогодні СММ Фейсбук – це діючий механізм для отримання лідів і конверсій із соціальних мереж.
Фейсбук передбачає цікаві настройки для просування рекламних постів. На цьому майданчику зосереджені користувачі з хорошим достатком, освітою, професіонали своєї справи (IT-фахівці, журналісти, маркетологи). І якщо це ваша ЦА – ви просто зобов’язані просуватися через Фейсбук.
Продає оформлення сторінки – запорука успіху
Головний інструмент, який потрібно взяти на озброєння – це бізнес-сторінка, вона ж візитка, вона ж філія вашого інтернет-магазину. Юзер, який потрапляє на вашу сторінку в Фейсбук, повинен відразу зрозуміти, куди він потрапив, і в чому полягає ваш бізнес. З цим завданням справляється cover – велике зображення-обкладинка вгорі сторінки. Тут можна використовувати логотип, фірмовий стиль, слоган і все, що викличе стійку асоціацію з брендом, зацікавить.
Дуже важливий контент. СММ-менеджер повинен подбати про розробку продуманого контент-плану, постити вчасно і писати (замовляти написання) хорошого тексту. Це можуть бути:
- Пост (презентація товару/послуги)
- Відгуки покупців
- Огляди товарів
- Огляди заходів (не пов’язаних з бізнесом, але цікавих для ЦА)
- Новини з «закулісся» (бренд зсередини)
- Корисні поради, історії, цитати і багато іншого
Продуманий контент-план і цікавий контент дозволяє підвищити імідж в очах існуючих клієнтів і залучити нових фоловерів.
Бізнес-сторінки в Фейсбук наших клієнтів
- Бізнес-сторінка компанії “Авис”
- Бізнес-сторінка компанії “Зоодом”