Низка свят – це відмінний час для максимального збільшення продажів вашого бізнесу, але до святкового сезону потрібно починати готуватися вже зараз. Почніть з поділу своєї аудиторії на сегменти: ваша цільова аудиторія, лояльні клієнти, недавні покупці, робили покупки в цей період в минулому році. А потім достукаєтеся до цих груп за допомогою цікавих пропозицій і акцій.
Знайдіть правильну аудиторію
Таргетування на потрібну аудиторію з правильним рекламним повідомленням може значно поліпшити результати ваших оголошень. Для тонкої настройки ваших сегментів таргетування використовуйте дані про демографію, місцезнаходження, інтересах і поведінці.
1. Орієнтування на вже відому аудиторію
Використовуйте для користувача аудиторії з файлу або вашого сайту, щоб знайти реальну аудиторію в соціальних мережах. Люди, які відвідали ваш сайт, швидше за все витратять в вашому магазині більше грошей або стануть вашими клієнтами.
Приклад: Весільний магазин Dessy Group використовував «Призначені для користувача аудиторії», щоб скласти список потенційних клієнтів. Багато з людей, вперше відвідали сайт тільки починають планувати своє весілля. Dessy Group знає особливості вибору їх товарів і не очікує покупку при першому відвідуванні сайту, вони вважають використання цього інструменту цінних для підвищення обізнаності на ранній стадії і відстеження купівельного шляху наречених з самого початку.
2. Знайти людей, які виглядають як ваші кращі клієнти
Використовуйте «Схожі аудиторії», щоб знайти людей, які схожі на ваших кращих клієнтів. Ви можете зробити це зі списком ваших реальних клієнтів або людей, зі списком людей які відвідали ваш сайт або виконали на ньому якісь дії.
Приклад: Сервіс створення фотокниг «Artisan State» використовує «Схожі аудиторії», щоб залучати нових клієнтів в три рази дешевше, ніж з інших каналів інтернет-маркетингу.
3.Завжди використовуйте ремаркетинг
Обов’язково підготуйте стратегію і налаштуйте ремаркетинг перед святами. Наприклад, людина може відвідати ваш сайт, подивитися картку товару одного светри, але так і не купити його. Використовуючи «Призначені для користувача аудиторії» ви можете налаштувати ретаргетінг, щоб показувати цій людині рекламні оголошення на Facebook саме з тим светром, картку якого він переглядав на вашому сайті. Ви можете налаштувати такий ремаркетинг для всіх популярних продуктів.
Приклад: Bewakoof використовує «Призначені для користувача сегменти», щоб повертати на сайт потенційних клієнтів за допомогою адаптованих під них оголошень, підвищуючи продажу на 15% протягом трьох місяців.
Використовуйте відео ремаркетинг, щоб створити аудиторію людей, які дивилися ваші відео і підштовхуйте їх зробити покупку. Примітка: це можливо тільки в Power Editor. Ви повинні будете створити відеорекламу, а потім створити аудиторію глядачів і створити для неї рекламне оголошення.
Оголошення з посиланнями
За допомогою оголошень з посиланнями ви можете дати детальну інформацію про спеціальні пропозиції та акції, які висувають на перший план найбільш важливі продукти і послуги.
Оголошення з каруселлю
Цей тип оголошень дозволяє використовувати кілька зображень. З їх допомогою ви можете в одному оголошенні розповісти про декілька переваги товару або акції. Посилайтеся на акції, товари, бестселери, категорії і т.д.
Святкова порада – взаємодійте з аудиторією
Взаємодійте з потенційними клієнтами, коли вони коментують ваші оголошення, відповідайте на питання про продукти і пропозиціях. Це тримає ваше співтовариство залученим і може допомогти зважитися на покупку.
Правильні ціни, відстеження та вимірювання
Об’єднайте всі ваші зусилля, присвячені святкового маркетингу під правильною ціною для ваших оголошень і використовуйте піксель Facebook, щоб вимірювати ефективність реклами в конверсії на сайті.
Вибирайте варіанти оплати на основі мети вашої рекламної кампанії, будь то кліки на сайті, конверсії і т.д. Оптимізація під мета означає, що оголошення буде показано тим людям, які з більшою ймовірністю здійснять потрібне вам дію.
Якщо ви встановите піксель Facebook, ви можете відстежувати дії здійснюються аудиторією на вашому сайті, ефективність вашої реклами, розраховувати рентабельність інвестицій, а також створювати «Схожі аудиторії» на основі людей які вже здійснили покупку.
Готуйтеся до свят заздалегідь, підготуйте чітку стратегію і реалізуйте її за допомогою правильного креативу, який відповідає інтересам вашої цільової аудиторії – і тоді вам гарантований зростання продажів в святковий період. Успіхів!