Детально про те, що здавалося простим, а виявилося складним
- Створення групи. Здавалося б, все просто – навіть дитина може створити групу в будь-який соц. мережі. Але є нюанси. Потрібно знати в який саме соціалці «водиться» ваша цільова аудиторія, тобто ваші потенційні клієнти. До того ж в процесі створення групи вам треба буде вибрати її функціонал, який потім ви змінити не зможете. Швидше за все, ви відразу і зрозуміти не зможете що з перерахованого вам знадобиться, а що ні. Ну і щоб вести групу в подальшому також знадобиться певний багаж знань, робоче місце і, головне, вільний час. Ви точно зможете робити все самі?
- Геотаргетинг. Ви напевно думаєте що правильно буде зробити пошук по регіону і додавати тих людей, яких вам запропонує ресурс. Але багато – а саме близько 35% – не вказують місто проживання в своїй анкеті. До того ж існує можливість того, що людина переїхав, а інформацію про місце проживання в анкеті соц. мережі не поміняв.
- Ціна. При замовленні просування сайту в соц. мережах, ви замовляєте роботу кількох фахівців одночасно, тому така послуга може обійтися недешево. Проте якісно сформовані групи на соціальних ресурсах і покривають всі витрати на них і приносять прибуток.
- Багато компаній виступають проти ботів – знеособлених акаунтів в соц. мережах, які управляються автоматичними програмами. Проте вони можуть приносити хороший прибув.
- Картинки. Вам може здаватися дурним постити картинки з тваринами, якщо це ніяк не відноситься до вашого бізнесу. Але факт в тому, що такі зображення отримують багато лайків від різних користувачів. Помістивши на картинку ваш логотип, ви робите просту і доступну рекламу бренду.
- Частота постів. Багато хто вважає що чим більше постити в групі інформації, тим краще вона буде просуватися. Але це не так. Контент повинен бути якісним, інакше люди підуть з групи. Краще зробити один хороший пост в день, ніж кілька низькосортних.
- Швидкість розкрутки. Ті, хто коли-небудь займалися розкручуванням сайту, знають, що швидких результатів чекати не варто. Якщо робити свою роботу якісно, то вона обов’язково принесе прибуток, але через кілька місяців. Щоб загальний результат був швидким слід підключати багато методів розкрутки сайту, включаючи рекламу, яка зазвичай обходиться дорого.
- Взаємодія групи і сайту. Не очікуйте від групи в контакті, наприклад, великих продажів, ніж від самого сайту. Група доповнює сайт і просуває бренд.
- Якість інформації. Доручити таку роботу фрілансера або рядовому співробітникові і забути не вийде. Все-таки контентом повинен керувати людина, яка добре знає сферу і її перспективи, знає свою аудиторію. Тому якщо і не давати детального контент-плану, то дати напрям він повинен.
Є ще пара нюансів, які потрібно врахувати, просуваючи групу в соціальних мережах. По-перше, якісне просування можливо тільки тоді, коли є аналіз роботи конкурентів, щоб зробити краще, ніж у них. В іншому випадку ви просто витрачаєте час. По-друге, контент повинен бути унікальним. Скопіювати тексти з сайту і помістити в групу – погана ідея. Це однозначно позначиться на унікальності сайту та, відповідно, на його позиціях в пошуку.
Для того щоб група в соціальній мережі була дійсно професійно оформлена знадобиться робота декількох фахівців.
Звичайно, вам вибирати між витратами на якісну роботу, або бюджетної самостійної розкручуванням. Але наш порада така: хочете отримати прибуток – інвестуйте.