7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз - LuxSite

Коли в один прекрасний день після кліка по плашці

1 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

з’явився чорний екран оновленого Google AdWords, багато маркетологів поперхнулися ранковою кавою. Змінювати звички нелегко, попередній інтерфейс був не найзручнішим і часом невимовно дратував, але… він був рідним і звичним, як улюблена чашка для кави.

Однак пройшов час, Google ввів низку інновацій, і тепер ми легко знайшли 7 причин перейти на новий інтерфейс прямо зараз!

1. Нова верстка аналітики

Аналітика в новому AdWords зверстана «для людей», нею і справді зручно користуватися.

На відміну від попередньої версії, система пропонує чимало «розумних дрібниць»: можна змінювати ширину стовпця, як в Excel, вибирати діапазон дат одним кліком, за необхідності прибирати під кат графіки, опис функції з’являється при наведенні курсора, нові кампанії і групи оголошень створюються одним рухом.

2 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

Маркетолог може створювати зручні, інтуїтивно зрозумілі і легко модифіковані інфографіки за будь-яким показником

3 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

4 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

З’явилася низка нових опцій, вдало візуалізованих на так званій оглядовій сторінці. Нові слова в запитах, оформлені у вигляді хмари тегів, які одразу ж можна додати до ключових чи «мінус-слів» без виснажливого переходу в інші меню.

5 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

2. Менеджер аудиторій

На сторінці виведена вся статистика у зручному форматі, нові аудиторії створюються одним кліком. В цьому сервісі AdWords об’єднав налаштування таргетингу для КМС і списків ремаркетингу для пошукових оголошень.

6 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

7 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

3. Промоакції

Промоакції — нове розширення для пошукової системи і подарунок для маркетолога. Додає виділений окремою рамкою рядок, збільшує розмір оголошення, дозволяє вибирати низку опцій — задавати як знижку в грошовому еквіваленті, так і відсоток від вартості, знижки на окремі моделі, «знижки до ХХХ суми» і «знижки від ХХХ суми», назва заходу українською і російською мовами і час тривалості акції.

8 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

4. Функція пошуку додаткових ключових слів

Коли ви створюєте нову групу оголошень, AdWords одразу пропонує знайти додаткові ключові слова. Раніше для їх пошуку потрібно було перейти в «Інструменти — планувальник ключових слів», тепер сервіс зручно інтегрований.

9 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

5. Швидке створення і редагування розширень

При редагуванні оголошень ви можете відразу ж створювати і редагувати розширення. Вони розміщені не на окремих сторінках, а на сусідній вкладці разом з повною таблицею статистики.

10 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

6. Історія змін у вигляді графіка

Історія змін в акаунті наочно і зручно представлена у вигляді графіка.

11 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

7. Зручна перевірка працездатності цільових сторінок

Хочете оцінити, наскільки ефективно працюють сторінки входу? Легко!

12 - 7 причин перейти на новий інтерфейс Google AdWords прямо зараз

Крім того, новий інтерфейс працює швидше і завантажується легше — очевидно, що Google перейнявся в першу чергу ефективністю і ергономічністю оновленої платформи.

Спочатку багато що здається зайвим, однак, попрацювавши деякий час і звикнувши, розумієш, що ті самі «розумні дрібниці» привчають до хорошого, і в старому інтерфейсі їх починає катастрофічно не вистачати.

Так, створюється деяке враження, що оновлення запустили в першу чергу для власників бізнесу, які хотіли б спробувати вести рекламні кампанії саомстійно, і для новачків AdWords, які не звикли до роботи в Editor і не застали часи, коли звести всі дані і адекватно оцінити рекламну кампанію можна було тільки з допомогою багатокілометрових Excel-таблиць.

Але… час іде, сервіси стають все більш дружніми, вважаючи важливими економію часу і сил користувача – і Google не може не підтримати тенденцію. Гарні дашборди, зручна навігація, гарячі клавіші, максимум візуалізації, менеджер аудиторій і промоакцій — новий інтерфейс варто спробувати хоча б для того, щоб розуміти, від чого відмовляєшся.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"