9 порад для майбутніх ефективних SMM менеджерів від компанії luxsite

Інтернет – дуже гучна среда, кожну годину в соціальних мережах публікуються тисячі статусів, посилань на сайти, фотографій і відео. Люди буквально завалені горами контенту. Середньостатистична людина протягом дня проводить 490 хвилин споживаючи інформацію зі ЗМІ, 109 з них він проводить в інтернеті. Кожну хвилину люди роблять 4 мільйони запитів в Google і публікують 1400 постів в блогах.

Виділятися з вашим контентом серед понад 800 онлайн-журналів запущених тільки в минулому році – завдання не для людей зі слабкими нервами. Без використання правильних інструментів потрапити на очі новим і навіть старим читачам вже зараз дуже складно, а іноді практично неможливо.

Соціальні мережі – один з таких інструментів. Вони вже давно використовуються як ефективний і простий спосіб комунікації з цільовою аудиторією і для її розширення. Більшість компаній створюють контент для просування знають про користь соціальних мереж, але їм все одно не вистачає часу або ресурсів, щоб зосередитися на розвитку цього каналу.

Ось декілька простих порад для збільшення трафіку на ваш контент за допомогою соціальних мереж всього за десять хвилин в день.

9 советов для будущих эффективных SMM менеджеров

Сім порад, які допоможуть збільшити трафік з соціальних медіа:

1 Написати щось – краще, ніж не написати нічого 
2 Використовуйте Analytics в свою користь 
3 Систематизуйте ваші процеси 

1.Вам не потрібно наймати консалтингову фірму або набирати команду для роботи з соціальними мережами. Якщо ви опублікуєте щось актуальне і корисне для ваших читачів – вони зможуть вас знайти з більшою ймовірністю, ніж якщо ви не будите нічого публікувати. Ви вже знаєте свою аудиторію і вмієте робити контент який вона любить. Шукайте натхнення в опублікованих раніше матеріалах, пишіть про нові можливості, розміщуйте спонсорський контент або діліться публікаціями галузевих видань по вашій темі.

2.Дізнайтеся, за допомогою Google Analytics який контент на вашому сайті найпопулярніший і знову поділіться ним в соціальних мережах. Використовуйте позначку посилань utm-мітками, щоб побачити, які сайти або варіанти просування контенту приносять найкращі результати.

3. Використовуйте заплановані публікації, щоб позбутися від рутини протягом всього дня. Спробуйте приділяти 10 хвилин на початку кожного дня, щоб запланувати публікації на час, що залишився. Або робіть це в кінці дня, щоб завтра з самого ранку взятися за виконання більш важливих завдань.

увеличить трафик из социальных медиа

  • Дайте друге життя старим контенту 
  •  Зосередьтеся на найефективніших каналах 
  • Не забувайте про маркетинг

4. Контент – ваш найголовніший актив, якщо у вас вже є матеріали, які стали популярними у вашої цільової аудиторії, то чому б не використати їх ще раз? Якщо у вас є електронна книга або стаття на яку ваші читачі добре реагують, знайдіть нові способи, щоб поділитися ними. Одна з чудових особливостей соціальних медіа – то, що короткий контент як правило краще резонує з аудиторією і підштовхує її до споживання більш об’ємних матеріалів.

5. Зосередьте свої зусилля на тому, що домогтися максимальної якості роботи хоча б з трьома рекламними каналами, замість того, щоб братися за поширення нового контенту по десяти різних каналах. Переконайтеся, що ви відстежуєте ефективність кожного вашого дії і що кожна мережа з якою ви працюєте – це саме те місце, де є ваша аудиторія.

6. Те що ви пишете пост в Facebook або Twitter, не означає, що можна забути про основи маркетингу. «Говоріть» на одній мові з вашими читачами і пояснюйте чому вони повинні клікнути на це посилання, що має більшого вони від цього отримають. Додавайте чіткі заклики до дій. Соціальні медіа це інструмент лідогенерації і повинні розглядатися бізнесом саме з цієї точки зору, тоді від них буде результат.

7. Завжди перевіряйте результат 
8.Відзначайте людей в публікаціях 
9. Закріплюйте головні публікації вгорі 
пост в Facebook или Twitter

7. Ведення соціальних мереж часто вимагає від маркетолога вносити в тактику швидкі корективи. 10 хвилин аналітики щотижня можуть бути значно корисніше, ніж 4 години один раз на місяць. Це не означає, що тепер ви повинні представляти повні звіти щодня, але тим не менш не забувайте стежити, скільки трафіку приносить на сайт кожен пост і мережу, яку ви ведете. Почніть з вивчення кліків, репоста, додавання в обране в самій соціальній мережі і переходите до аналізу джерел трафіку на ваш сайт в Google Analytics.

8.Якщо у вашому пості або опублікованому матеріалі згадується людина / компанія присутні в соціальних медіа – постарайтеся їх «затегать». Так ви збільшуєте охоплення вашої публікації і отримуєте можливість показати його тим людям, яке раніше його просто не змогли б побачити.

9.У публічних сторінок в Facebook є можливість виділяти і закріплювати важливі публікації. Закріпити у верхній частині сторінки можна тільки один пост. Таким чином містить посилання на найважливіший пост, гаряча новина дня і т.д. За допомогою виділення можна «підсвітити» кілька постів опублікованих протягом дня, щоб виділити їх в стрічці новин у ваших передплатників. Але не зловживайте з цим функціоналом, є підстави вважати, що за це Facebook навпаки може знижувати ваші публікації в стрічці новин.

Залучення відвідувачів на ваш сайт не повинно бути нездійсненним завданням. Зосередившись на щоденному виконанні цих простих рекомендацій ви дуже скоро побачите позитивний вплив, який вони чинять на зростання.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"