Google my business – інструмент для просування вашого сайту – LuxSite

Google my business що це? Платформу Google my business створили для просування і пошуку сайтів, залучення трафіку, забезпечуючи користувачам зручний пошук компаній, послуг і товарів при введенні запитів. Сервіс допомагає розміщувати інформацію про діяльність компанії в картах Google і Google+, де клієнти можуть проводити діалоги, залишати відгуки, ділитися враженнями про здійснені покупки.

Переваги Google my business

Після розміщення свого ресурсу на Google ви отримуєте низку переваг:

  • У пошуковій системі відображається картка і контакти компанії.
  • Розташування організації відображається на картах Google, це дозволяє клієнтам швидше знаходити компанію.
  • За деякими видами запитів Google карти автоматично додають організацію в перелік компаній з аналогічною сферою діяльності, висвітлюючи її в пошуковій системі.
  • Профіль організації отримує безкоштовний трафік і автоматично потрапляє в карти, не будучи в ТОПІ, що дозволяє швидше залучати клієнтів.
  • Профіль організації з’являється в Google+, дозволяючи вести діалоги з клієнтами, розміщувати інформацію.
  • Основною умовою є підтримка профілю, саме від цього залежить показ сайту в пошуковій системі.

Google my business для просування сайту

Створення профілю

Для створення профілю компанії в Google my business слід врахувати деякі нюанси:

  • Брендова сторінка – не відображається в пошуковій системі і картах, адже не має прив’язки до адреси. Сторінка дає можливість вести діалоги з покупцями, залишати відгуки.
  • Сторінка організації – відображається в пошуковій системі та картах, тут розміщується контактна інформація та відгуки про діяльність компанії.
  • Після підтвердження реєстрації на сервісі Google My Business вам присвоюється статус «Власника», також на сервісі передбачена роль «Адміністратора» і «Менеджера», які мають певні повноваження. Така система розподілу ролей дозволяє більш ефективно керувати сайтом.

Заповнення профілю

Після підтвердження реєстрації профіль необхідно заповнити, щоб клієнт міг більше дізнатися про компанію її товари чи послуги. Для цього обов’язково слід:

  • Додати обкладинку для профілю і логотип.
  • Додати зображення, що дозволяють візуально швидко знайти компанію: фото фасаду будівлі, де знаходиться організація, задоволених клієнтів, працівників у робочому процесі. Такі ілюстрації викликають довіру в потенційних клієнтів.
  • Заповнити контактні дані: адресу, електронну пошту, сайт, телефон.
  • Для ранжирування організації, рекомендують просити покупців залишати відгуки про діяльність компанії, якість послуг і товарів.
  • Вказати категорію і напрямок діяльності організації.

Після заповнення всіх даних необхідно перевірити правильність введеного на мапі маркера, щоб він збігався з місцем розташування компанії.

Якщо у вас немає часу розбиратися з усім самостійно, замовте послуги з розміщення свого сайту в сервісі Google my business у компанії LUXSITE. Також наші спеціалісти дадуть консультацію про просування ресурсу і його управління.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"