Як користуватися Google Analytics (гугл Аналітікс) - luxsite

Сучасний бізнес в інтернеті не обходиться без ретельної аналітики і вимірювань. Це також безпосередньо стосується інтернет-просування. Аналітика дозволяє бізнесу зрозуміти, де він зараз знаходиться і визначити майбутні цілі. Благо такий ресурс, як Google Analytics оснащений усіма необхідними функціями і може підготувати будь-який звіт. Давайте разом докладніше розберемося, Google Analytics – що це, як користуватися, а також принципи і цілі впровадження в бізнес.

Які завдання може вирішити Google Analytics?

Які завдання може вирішити Google Analytics фотоСамостійне вивчення всіх можливостей цього інструменту аналітики забере у вас багато часу. Тому ми рекомендуємо ознайомиться з найбільш важливими завданнями, які вирішує Гугл Аналітика, просто глянувши на наступний список:

  • Дуже просто дізнатися відвідуваність сайту через Google Analytics;
  • Можна дізнатися, які сторінки на вашому сайті найбільш популярні серед користувачів. Відповідно зрозуміти, які сторінки вимагають кращої оптимізації для збільшення трафіку. Таким чином можна виявити проблемні місця сайту;
  • Дізнайтеся, які сторінки приносять кращий результат. Наприклад, у вас зараз активна контекстна реклама відразу на кілька сторінок вашого сайту. Завдяки Google Analytics можна дізнатися, яка зі сторінок приносить максимальну кількість конверсій;
  • Ще одна важлива задача, розв’язувана через GA – аналіз ефективності соціальних мереж. Ви можете легко зрозуміти, яка соціальна мережа дає кращий результат і зосередити на ній більше уваги.

У кількох словах Analytics Google – це дуже корисний безкоштовний сервіс, який дає повну аналітику вашого бізнесу в інтернет просторі.

Як впровадити Гугл Аналітікс в бізнес?

Для того, щоб цей інструмент аналітики справно працював і показував всі параметри, потрібно прив’язати його до основного сайту. Тобто в панелі управління вашим сайтом потрібно знайти відповідний розділ і через особистий кабінет Google підключити аналітику.

Тепер давайте крок за кроком:

  1. Зареєструйтеся в Google або зайдіть в уже існуючий акаунт;
  2. Перейдіть по посиланню https://analytics.google.com/analytics/web/
  3. Підв’яжіть сервіс під основний домен вашого сайту, ввівши його в відповідне поле;
  4. Підтвердіть права власності сайтом будь-яким зручним для вас способом;
  5. Скопіюйте HTML код і пропишіть його, як вказано в інструкції Google.

В кінцевому підсумку вам буде потрібно пару днів, щоб Google Analytics зібрав первинну інформацію про відвідуваність сайту і видав перший звіт. На це піде пара днів.

На які показники дивитися?

Після впровадження аналітики на сайт ви зможете щодня дивитися всі показники і оцінювати рівень свого проекту. Тепер давайте докладніше розберемо найпопулярніші і значущі показники по вкладках:

Вкладка: Аудиторія. Тут дивимося на всі дані вашої реальної цільової аудиторії. Дізнайтеся їх стать, де вони живуть, вік, сімейний стан, мова, інтереси і т.д .;

Вкладка: Джерела трафіку. Дивіться на найпопулярніші джерела трафіку, аналізуйте їх і припиняйте працювати над найслабшими джерелами;

Вкладка: Поведінка. Тут потрібно дивитися на поведінкові фактори, на яку сторінку чоловік зайшов, а з якою вийшов, час сеансу, відсоток відмови і т.д.;

Вкладка: Переходи. Показує повну воронку і шлях потенційного клієнта. Від джерела заходу на сайт, до тих сторінок, які він відвідував і де залишив заявку.

Тепер ви знаєте, що таке Google Analytics, навіщо він потрібен бізнесу, які завдання може вирішувати і як впровадити цей інструмент в бізнес. Але одних знань недостатньо. Почніть практикуватися вже з сьогоднішнього дня.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"