Як збільшити продажі в інтернеті з маркетинговою компанією LuxSite

Конкуренція в сфері e-commerce стає дедалі більше. Залучати відвідувачів саме в ваш інтернет-магазин з кожним днем стає все складніше. Сьогодні ми ще раз нагадаємо про 4 перевірених способах, як збільшити продажі в інтернеті: SEO, контекстна реклама, робота з агрегаторами, SMM.

Оптимізація для пошукових систем

За розміром інвестованих коштів та кількості лідів саме SEO-просування сьогодні є найдієвішим способом розкрутки інтернет-магазину. Це база, на яку потрібно “нарощувати” всі інші маркетингові інструменти. Фахівці часто використовують просування по низькочастотних запитах. Така тактика має кілька переваг:

  • за такими запитами приходять відвідувачі, які чітко визначилися з необхідними товарами;
  • не всі ваші конкуренти будуть використовувати такий підхід, тому що це складніше реалізувати;
  • відвідувачі, які прийшли за такими запитами, роблять магазину більше переходів.

Єдиний мінус пошукової оптимізації полягає в тому, що це досить розтягнутий у часі процес. Щоб побачити реальний ефект, доведеться чекати кілька місяців.

Поради про те, як як підняти продажі інтернет магазинуКонтекстная реклама

Цей інструмент дозволяє збільшити продажі в інтернеті відразу ж після запуску рекламної кампанії. Контекстна реклама призводить в інтернет-магазин вже підігріту аудиторію, яка близька до покупки. Але все це можливо тільки за умови правильного налаштування.

Контекстна реклама особливо актуальна в так званий “не сезон”. Ідеальне рішення для акцій і спеціальних пропозицій, які обмежені в часі. Клієнтів, яких ви заманили на сайт таким способом, можна легко перетворити в самих лояльних постійних покупців.

Прайс-агрегатори та маркетплейси

Ваші майбутні клієнти щосили використовують прайс-агрегатори. Найвідоміші hotline.ua, price.ua, freemarket.ua і т.д. В інтернеті є маса подібних майданчиків на різні теми. Вам потрібно зібратися з думками, запустити процес і протестувати, які з них покажуть найбільшу конверсію. Цей інструмент дуже ефективний в ситуаціях, коли ваш інтернет-магазин пропонує низьку (ну або хоча б середню) ціну на певний товар.

SMM

Люди проводять в соцмережах по кілька годин на день. Це можна і потрібно використовувати для того, щоб збільшити продажі через інтернет. Особливо важливо просуватися в соцмережах новим інтернет-магазинах, які тільки починають завойовувати свою аудиторію. Instagram і Facebook дають масу можливостей для реклами і продажів товарів і послуг, а в зв’язці з таргетированною рекламою ви не тільки репутацію бренду прокачаєте, а й отримаєте реальні ліди з соціальних мереж. Для “візуальних” брендів (нижню білизну, косметологія, одяг) ідеально підходить Instagram. Також соцмережі ефективно збільшують продажі сезонних товарів.

Не думайте, що використання одного інструмента – це чарівна таблетка, яка відразу ж роз’яснить, як підвищити продажі в вашому бізнесі і тут же накрутить конверсії до небес. Цього не станеться.

Потрібно використовувати кілька каналів. Потрібно тестувати, вкладати гроші, аналізувати результати, від якихось інструментів відмовлятися, а щось навпаки додавати з урахуванням сезонності та поточної ситуації у вашій бізнес-ніші. Тільки комплексний підхід дозволить підвищити продажі через інтернет. Команда “LuxSite” використовує саме такий системний комплексний підхід. У нас є досвід роботи з інтернет-магазинами різного масштабу і тематики, тому ми створимо ефективний маркетинговий план для вашого інтернет-магазину.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"