Аксіомою сучасного ринку стали слова Білла Ґейтса про те, що, якщо ваш бізнес не представлений в Інтернеті, можна вважати, що у вас немає бізнесу!
У наш час кожен підприємець розуміє: для того, аби успішно вести справи, недостатньо інертно бути присутнім в Інтернеті! Сьогодні бізнесу не вижити без продуманої реклами, тому торгові Google-компанії, адаптовані під роздрібний збуток товарів і послуг, стали необхідними підприємцям, як повітря.
Вони дозволяють оперативно і наочно демонструвати цільовій аудиторії актуальні торгові пропозиції у форматі Google-покупки. Їх, як правило, розміщують у спеціальному розділі, розташованому поряд з пошуковим рядком на сторінці пошукової видачі, як на фото нижче.
Така реклама дає можливість покупцеві, не переходячи на сайт, побачити і оперативно скористатися актуальними торговими пропозиціями. Подача інформації в такому форматі гарантовано збільшує конверсію і клікабельність (CTR).
Спеціалісти констатують, що керувати торговими оголошеннями набагато простіше, при чому відпадає необхідність створювати адаптовані тексти, тому що інформація підтягується автоматично з уже введених карток товарів.
Чому Google Merchant Center такий популярний?
Сервіс Google Merchant Center визнаний універсальним інструментом, який дає можливість продавцю своєчасно надавати покупцеві набагато більше актуальної інформації у зручному і наочному форматі
Ввівши запит у пошуковий рядок, покупець може одразу бачити: фото потрібних моделей, їх технічні параметри, ціну, акційні пропозиції і URL сайта-продавця, наприклад, як на фото нижче.
Унікальні переваги торгового сервісу Google
Торгові сервіси Google, такі як Merchant Center, поза конкуренцією на сучасному ринку тому, що володіють цілою низкою незаперечних переваг:
- вони більш презентабельні й інтерактивні;
- у них висока інформативність і наочність;
- працюють точно, привертаючи тільки цільову аудиторію завдяки автоматичному таргетингу;
- збільшують інтернет-присутність продавця, оскільки товарні оголошення доповнюють основні сайтові.
Універсальність застосування торгових сервісів Google
Користувацький сегмент торгових компаній Google значно ширший, ніж у інших ресурсів.
Торгові сервіси Google, так як Merchant Center, успішно використовують навіть інтернет-магазини:
- з величезним товарним асортиментом, що постійно оновлюється, для якого скласти текстові формати досить проблематично;
- з цінами на товари і послуги, що постійно змінюються.
Як користуватися торговими сервісами Google?
Налаштування торгової компанії Google виконується тільки профільними майстрами спеціалізованих компаній, таких, як наша. Спрощене співробітництво з клієнтами можна представити у вигляді схеми.
Налаштування торгових сервісів Google, таких як Merchant Center, – кропітка праця професіоналів. Це багатоетапний процес з вузькою спеціалізацією під кожного конкретного замовника. Грамотне виконання кожного етапу робіт гарантує успіх всієї рекламної кампанії. Тому кажуть, що налаштування торгових сервісів Google — це комплексна послуга, яку необхідно замовляти «під ключ» тільки досвідченим майстрам.
У більшості випадків замовник надає виконавцю інформацію в такому форматі, як показано на фото нижче:
Зазвичай при створенні товарних компаній Google, таких як Merchant Center, особливу увагу приділяють фіду даних. Наприклад, створюють оригінальну структуру торгової компанії під кожного конкретного замовника. Товарні оголошення розбивають на групи, які фільтрують за брендами, вартістю, виробником. Варто зазначити, що для товарних груп, доступних у різних країнах, створюють окремі фіди
На фото представлений приклад «спеціального» фида для інтернет-магазину з рідко оновлюється асортиментом товару.
Варто відзначити, що всі торгові компанії проходять обов’язкову Google-модерацію, тривалість якої може бути кілька днів. У період модерації оголошень не демонструються. Ефективність торгової компанії моніторить Google Analytics.
Варто відмітити, що в залежності від бізнес-потреб, формат товарних оголошень може бути різним. У більшості випадків інформація містить:
- товарне найменування (Item title) і ID оригінальний ідентифікатор;
- товарну категорію (Category (Item category));
- прайс-ціну (Price) і акційну вартість;
- покажчик наявності на складі;
- короткий опис (повна інформація ві)дображається при кліку оголошення;
- посилання на сайт-продавець (Final URL).
Особливу увагу приділяють фотографіям товару (Image URL)! Вони повинні бути оригінальними і одноформатними, тільки високої якості з рекомендованим дозволом 300х300 пікселів, бажано без водяних знаків і фонового зображення.
Формат товарних оголошень може змінюватися. Спеціальні сервіси Google регулярно тестують різні оголошення з ціллю визначення найбільш успішних форматів.
Варто відмітити, що вартість торгових компаній Google залежить від користувацьких кліків, які приводять цільового споживача на сайт-продавець. Зазвичай для кожної групи товарів встановлюють певну вартість кліка. Якщо вас зацікавила нова послуга, звертайтеся до нас, вже завтра підключимо її!