Основний функціонал спеціаліста з смм - LuxSite

Фахівці звертають увагу, що СММ-фахівці – досвідчені стратеги. Вони діють за оригінальним планом СММ-просування: поширюють унікальний контент, відповідають за актуальність публікацій, налаштовують рекламу.

Досвідчені майстри створюють ефективну тактику популяризації, що враховує маркетингову і діджитал стратегію конкретного бренду.

В принципі робота СММ-фахівців зводиться до:

  • поширення актуального і оригінального контенту;
  • підбору ефективних комунікацій;
  • відповідальності за зростання і конвертацію трафіку.

Професійний СММ-фахівець активно працює над тим, щоб збільшити продажі. Але він не може гарантувати замовнику стабільно зростаючі обсяги реалізації продукції або послуг, тому що це залежить не тільки від його старанності і майстерності, а й від цілого ряду інших факторів. Виходячи з цього, напрошується питання: «Як оцінити роботу СММ-фахівця?»

Основні критерії професійного СММ-просування

Провідним критерієм грамотного СММ-просування є метрики. Сучасні фахівці виділяють десять основних метрик, які використовуються в СММ:

  1. Передплатники.

Найпоширенішою метрикою вважають кількість нових передплатників за певний проміжок часу. Значення KPI не завжди показові, тому що легко зламуються і накручуються лайками. Так роблять СММ-спеціалісти, що не витримали спокусу ботофермами. Грамотні СММ-фахівці для того, щоб співтовариство росло, зобов’язані публікувати цікаві матеріали в групі з налагодженим спілкуванням.

  1. Розширення охоплення.

Друга показова метрика ─ це динаміка охоплення. «Охопленням» називають ту кількість людей, що побачила інформацію конкретного співтовариства, аккаунта або сторінки. Фахівці звертають увагу, що це важливий і наочний показник якісної роботи СММ-фахівця, оскільки кількість тих, що дійшли до воронки, безпосередньо залежить від «охоплення». Але будьте уважні, можливі маніпуляції з показниками! «Охоплення» може штучно вирости в десятки разів, в тому випадку, якщо за добу зроблено кілька десятків постів (часто навіть не оригінальних).

  1. Відвідуваність інтернет-ресурсу.

Грамотний маркетинг в соціальних мережах спрямований на залучення лояльної аудиторії, схильної робити придбання товарів або послуг. Тому за допомогою спеціальних аналітичних сервісів Гугла і Яндекса оцінюють поведінку відвідувачів сайту, наприклад, визначають, як довго він пробув на сайті, чим цікавився, що ігнорував.

  1. Досягнення цілей.

Обов’язково аналізують, якіих із поставлених цілей досягнуто, наприклад:

  • налагоджено тісний контакт, відвідувач сайту залишив свою електронну адресу та телефон;
  • відвідувач сайту передзвонив особисто або відправив повідомлення;
  • спостерігається регулярне консультування з тематичних питань;
  • здійснено замовлення пробника.
  1. CPC, CPS.

Важливими метриками знавці називають CPC – вартість відвідування сайту, а також CPS – ціну реалізації через соцмережі. Їх прораховують самостійно, якщо маркетолог веде облік зібраних і реалізованих заявок із соцмереж. Ці показники наочні, якщо соціальні мережі ─ єдиний маркетинговий канал для торгової компанії, що розповсюджує послуги і товари тільки через спеціальні громадські групи.

  1. Динаміка активного ядра спільноти.

Значущою метрикою фахівці називають активно зростаюче «ядро», що складається з фанатів брендових послуг і товарів. Саме вони завжди лайкають, коментують, роблять репости. Постійні відвідувачі формують «ядро», саме його габарити визначають релевантність контенту. Для оцінки розмірів «ядра» застосовують спеціалізовані інструменти формату SocialStats або парсер.

  1. Залучення.

Залучення ─ важливий і вельми інформативний показник грамотного СММ-просування, особливо в освітніх спільнотах, які роблять ставку на інформативний контент. Його використовують в Інфобізнес, в особистих блогах, розважальних спільнотах і професійних групах.

  1. Збільшення впізнаваності бренду.

Динаміка впізнаваності ─ важлива метрика-прототип піару, яка вимірюється спеціальними сервісами формату Бренд Аналітікс. Аналітику цієї метрики ведуть для компаній, які прагнуть бути в тренді.

  1. Збільшення контенту, який формується користувачами.

Збільшення користувацького тексту ─ значуща метрика, для оцінки якої порівнюють хештеги на початку і в кінці місяця.

  1. ROI.

Метрика ROI заслужено вважається найбільш показовою і вагомою, тому що показує інвестиційну окупність, рентабельність вкладень, наочно демонструючи збитковість або прибутковість. Для її розрахунку застосовуються показники собівартості, кінцевого доходу і загальної суми інвестицій. Щомісячний контроль ROI дозволяє раціонально планувати інвестування, грамотно розподіляти кошти, а також отримувати максимальну віддачу всіх вкладень.

Ми розібрали десять метрик, наочно характеризують роботу СММ-фахівців.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"