Seo-просування: з часом ефект тільки зростає - LuxSite

Можна довго розпорошуватися, приводячи десятки аргументів “за” або “проти” сео-оптимізації, але ми назвемо лише одну цифру – 90%. За статистикою, саме стільки користувачів назавжди залишаться на першій сторінці видачі пошуковика, а більшість з них переглянуть тільки перші десять результатів. У це неважко повірити, якщо згадати, скільки разів ми самі ходили на другу сторінку Гугла, крім тих випадків, коли потрібно було скачати реферат в університеті.

Страшна правда полягає в тому, що якщо інтернет-користувач навмисно не введе назву не оптимізованого сайту в пошуковик, то він, швидше за все, ніколи його не знайде. Простори мережі давно вже розрослися до масштабів віртуального всесвіту, де крутяться мільярди “планет-сайтів”. І єдиний спосіб потрапити на очі потенційному клієнтові – це сео-оптимізація.

Зовнішня оптимізація – не треба поспішати з посиланнями

Багато власників сайтів чули про сео, що швидкого ефекту тут не отримаєш, але і без сео взагалі нічого не вийде. Але деякі з них «знають», що робити, щоб отримати швидку славу в інтернеті. «Для цього всього-то треба по-старому закупити побільше посилань на зовнішніх ресурсах і можна жити спокійно», думають вони. Ах, якби. Насправді все набагато складніше. Сео-оптимізацію умовно ділять на зовнішню і внутрішню. Зовнішня передбачає ті самі посилання на інших сайтах, але замовляти їх потрібно дуже грамотно, адже сапер помиляється тільки один раз.

Якщо посилань виявиться «вище плінтуса», то пошуковик «схопиться за голову» і забанити хитруна в вакуум до всіх скриптів. Але «перебір» – це ще не всі можливі біди. Зовнішню кількість посилань треба нарощувати на дружніх по темі, якісних і відвідуваних сайтах, інакше витрачені на неї гроші можна вважати пущеними на вітер. Ах да, посилання не повинні бути взаємними (сайти розмістили перехід один на одного) – таким маневром пошуковик теж не провести.

Внутрішнє перетворення сайту: айсберг, який росте повільно

Внутрішня оптимізація включає в себе багато завдань, кажучи про яких сео-фахівці іноді переходять на мову, недоступну простим смертним. Щоб зрозуміти, чи гідний сайт піару, слід провести його аудит. На цьому етапі фахівці вивчають ресурс уздовж і поперек: перевіряють код, швидкість роботи і завантаження картинок. Далі шерстять дизайн і сприйняття його потенційним користувачем, дивляться, чи зручно цільовій аудиторії “ходити” між сторінками, ясно чи з першого погляду, що де розташоване на сайті. Після проводять сео-аудит і вирішують, чи є на сайті достатньо слів, які вводить в пошуковик цільова потенційна аудиторія сайту.

Залежно від зібраних відомостей, команда профі пише генеральний план з порятунку сайту і потрапляння в заповітний топ пошукача. Насамперед після аудиту на ресурсі виправляють всі технічні баги і помилки, а його структуру максимально полегшують, безжально відсікаючи все зайве.

Команда сеошників формує семантичне ядро, за яким пошуковик буде оцінювати сайт, і роблять технічне завдання для копірайтерів. Самостійно цього краще не робити, адже переспамленний ключами сайт відправиться в бан. До того ж, заголовки і теги повинні бути грамотними, а відео і фото – оригінальними. Професіонали красиво відформатують контент, щоб користувач не занудьгував.

Профі також опишуть сторінку для подання в пошуковик. Пам’ятайте короткий текст під посиланнями, виданими Гуглом? Це були метадані – опис сторінки, важливий при виборі людиною між першими посиланнями пошуку.

В кінці-кінців, так чому ж Seo – це довго, але ефективно? Всі попередні факти відповідають на поставлене запитання. В мережі – мільйони сайтів, і у кожного з них сотні і тисячі конкурентів. Головна причина повільності сео – це неймовірна конкуренція, де сотням тисяч сайтів доводиться боротися за верхні позиції у видачі пошукової системи. А багато хто з них ще й постійно просувають сайт, щоб не відстати від інших.

Коли сайт стає зручним, на ньому усуваються всі недоліки, пошуковим роботам все одно потрібен час, щоб його проіндексувати. Кожне посилання – це потенційний маячок, і грамотне розширення їх маси призводить до зростання аудиторії. А якщо ресурс при цьому буде корисним і зручним, популярність порталу буде рости, як сніжний ком.

Сео-оптимізація, як і всі якісні, а не кількісні методи, працює за методом айсберга – повільно нарощуючи аудиторію, створює сайту ім’я. А без неї, в умовах конкуренції XXI століття, в мережу ходити абсолютно марно.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"