Навіщо бізнесу потрібна реклама AdWords? – LuxSite

Не секрет, що більшість покупців шукає товари (послуги) в Google. Простий приклад, людині терміново потрібна дорожня сумка у відрядження. За однойменним запитом в Гугл вона відкриває пару-трійку перших, виданих пошуком, інтернет-магазинів, вибирає собі відповідний варіант і оформляє замовлення. Добре, якщо ваш магазин входить в цю саму кількість, а якщо немає – ви втрачаєте потенційного клієнта.

Як потрапити в ТОП пошукової видачі?

Цього можна досягти двома способами.

SEO-оптимізація. Це постійна кропітка робота, яка включає в себе масу етапів і триває довгий час. Її результат дає про себе знати не відразу, зате потім (через півроку-рік) ваш сайт буде залишатися нагорі пошуку при мінімальних витратах. Для тих, кому хочеться все і відразу, підійде спосіб №2.

Контекстна реклама Google Adwords. Це швидкий спосіб отримати клієнтів з мережі. За допомогою правильно налаштованої реклами сайт потрапляє в ТОП за конкретними ключовими запитами. Основа будь-якого бізнесу – це продажі. Уявімо, що ви власник інтернет-магазину спортивного та дорожнього спорядження і маєте в асортименті велику кількість товарів, в тому числі дорожніх сумок. І та сама особа з прикладу вище за запитом «купити дорожню сумку Київ» відкриває ваш сайт і робить покупку. Погодьтеся, непогано!

Чому контекстна реклама Google вигідна для будь-якого бізнесу?

  1. Ви отримуєте миттєвий результат, оскільки реклама показується відразу після поповнення балансу в особистому кабінеті.
  2. Ви платите тільки за реальних відвідувачів, які можуть зробити покупку або замовити послугу на вашому сайті.
  3. Ви самі визначаєте бюджет на рекламу і в будь-який час можете призупинити демонстрацію рекламних оголошень.
  4. Вашу рекламу бачать тільки потенційні покупці, ваша цільова аудиторія.
  5. Ви моніторите ефективність кампанії в реальному часі.

Яких помилок слід уникати при налаштуванні Гугл АдВордс?

Неправильний вибір зображення і тексту для рекламного оголошення. Фото може дуже подобатися вам, але не продавати товар/послугу. Те ж можна сказати про текст. Потрібно короткою фразою привернути увагу клієнта, інакше він пройде мимо вашого сайту. Тут важливо правильно прописати title і description до цільової сторінки.

Підбір не тих ключових слів. Важливо, щоб ключі були максимально точними, інакше до вас на сайт потраплятиме нецільова аудиторія. Наприклад, на ваш сайт будуть заходити всі, хто хоче купити сумку, причому будь-яку: шкіряну, пляжну, з соломи або фетру. Їм не потрібні сумки на коліщатках. А ви ж платите за кожен клік.

Нуль конверсій. Кожен новачок і власник бізнесу може зіткнутися з проблемою «Ніхто не купує». Насправді покупець просто не знаходить того, що шукав у мережі, йому потрібно інше. У чому помилка? У неправильному налаштуванні Google Adwords. Ключовий запит повинен максимально відповідати тій сторінці, на яку користувач потрапляє після переходу по рекламному оголошенню.

Великі витрати на рекламу. Як ви думаєте, яка ціна за клік вважається нормальною? Насправді на ціну за 1 клік впливає велика кількість чинників. Це конкуренція, сфера діяльності, геопозиція і багато іншого. Розширені настройки Adwords дозволяють встановлювати бюджет самостійно. І тут починається найцікавіше. Начебто і переплачувати не хочеться, а якщо ціна буде низькою, то реклама «полетить» за межі ТОП 3 на другу, третю сторінку Гугла.

Чому краще звернутися в веб-студію?

Безумовно, можна розібратися в настройках сервісу самостійно, методом проб і помилок (вважай витрати на неуспішну рекламу) і все ж налаштувати рекламну кампанію. А можна звернутися в веб-студію, фахівці якої мінімізують ризики великих розтрат, підвищать ефективність реклами і примножать ваш бюджет. Вони проведуть оптимальну настройку контекстної реклами для будь-якого бізнесу в Adwords, будь це салон краси в Києві чи завод з виробництва металопрокату. Погодьтеся, тут абсолютно різна цільова аудиторія (клієнти) і важливо, щоб вони з першого разу знайшли ваш сайт.

Не секрет, что большая часть покупателей ищет товары (услуги) в Google. Простой пример, человеку срочно нужна дорожная сумка в командировку. По одноименному запросу в Гугл он открывает пару-тройку первых выданных поиском интернет-магазинов, выбирает себе подходящий вариант и оформляет заказ. Хорошо, если ваш магазин входит в это самое число, а если нет – вы теряете потенциального клиента.

Как попасть в ТОП поисковой выдачи?

Этого можно достичь двумя способами.

SEO-оптимизация. Это постоянная кропотливая работа, которая включает в себя массу этапов и длится долгое время. Ее результат дает о себе знать не сразу, зато потом (спустя полгода-год) ваш сайт будет оставаться наверху поиска при минимальных затратах. Для тех, кому хочется все и сразу, подойдет способ №2.

Контекстная реклама Google Adwords. Это быстрый способ получить клиентов из сети. При помощи правильно настроенной рекламы сайт попадает в ТОП по конкретным ключевым запросам. Основа любого бизнеса – это продажи. Представим, что вы владелец интернет-магазина спортивного и дорожного снаряжения и имеете в ассортименте большое количество товаров, в том числе дорожных сумок. И тот самый человек из примера выше по запросу «купить дорожную сумку Киев» открывает ваш сайт и совершает покупку. Согласитесь, недурно!

Почему контекстная реклама Google выгодна для любого бизнеса?

  1. Вы получаете моментальный результат, так как реклама показывается сразу после пополнения баланса в личном кабинете.
  2. Вы платите только за реальных посетителей, которые могут совершить покупку или заказать услугу на вашем сайте.
  3. Вы сами определяете бюджет на рекламу, и в любое время можете приостановить демонстрацию рекламных объявлений.
  4. Вашу рекламу видят только потенциальные покупатели, ваша целевая аудитория.
  5. Вы мониторите эффективность кампании в реальном времени.

Каких ошибок следует избегать при настройке Гугл Адвордс?

Неправильный выбор изображения и текста для рекламного объявления. Фото может очень нравиться вам, но не продавать товар/услугу. То же можно сказать о тексте. Нужно короткой фразой привлечь клиента, иначе он пройдет мимо вашего сайта. Здесь немаловажно правильно прописать title и description к целевой странице.

Подбор не тех ключевых слов. Важно, чтобы ключи были максимально точными, иначе к вам на сайт будет попадать нецелевая аудитория. Например, на ваш сайт будут заходить все, кто хочет купить сумку, причем любую: кожаную, пляжную, из соломы или фетра. Им не нужны сумки на колесиках. А ведь вы платите за каждый клик.

Ноль конверсий. Каждый новичок и владелец бизнеса может столкнуться с проблемой «Никто не покупает». На самом деле покупатель просто не находит того, что искал в сети, ему нужно другое. В чем ошибка? В неправильной настройке Google Adwords. Ключевой запрос должен максимально отвечать той странице, на которую пользователь попадает после перехода по рекламному объявлению.

Большой расход на рекламу. Как вы думаете, какая цена за клик считается нормальной? На самом деле на цену за 1 клик влияет большое количество факторов. Это конкуренция, сфера деятельности, геопозиция и многое другое. Расширенные настройки Adwords позволяют устанавливать бюджет самостоятельно. И тут начинается самое интересное. Вроде бы и переплачивать не хочется, а если цена будет низкой, то реклама «улетит» за пределы ТОП 3 на вторую, третью страницу Гугла.

Почему лучше обратиться в веб-студию?

Безусловно, можно разобраться в настройках сервиса самостоятельно, методом проб и ошибок (считай расходов на неуспешную рекламу) и все же настроить рекламную кампанию. А можно обратиться в веб-студию, специалисты которой минимизируют риски повышенных растрат, повысят эффективность рекламы и приумножат ваш бюджет. Они проведут оптимальную настройку контекстной рекламы для любого бизнеса в Adwords, будь-то салон красоты в Киеве или завод по производству металлопроката. Согласитесь, здесь абсолютно разная целевая аудитория (клиенты) и важно, чтобы они с первого раза нашли ваш сайт.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"