Не секрет, що більшість покупців шукає товари (послуги) в Google. Простий приклад, людині терміново потрібна дорожня сумка у відрядження. За однойменним запитом в Гугл вона відкриває пару-трійку перших, виданих пошуком, інтернет-магазинів, вибирає собі відповідний варіант і оформляє замовлення. Добре, якщо ваш магазин входить в цю саму кількість, а якщо немає – ви втрачаєте потенційного клієнта.
Як потрапити в ТОП пошукової видачі?
Цього можна досягти двома способами.
SEO-оптимізація. Це постійна кропітка робота, яка включає в себе масу етапів і триває довгий час. Її результат дає про себе знати не відразу, зате потім (через півроку-рік) ваш сайт буде залишатися нагорі пошуку при мінімальних витратах. Для тих, кому хочеться все і відразу, підійде спосіб №2.
Контекстна реклама Google Adwords. Це швидкий спосіб отримати клієнтів з мережі. За допомогою правильно налаштованої реклами сайт потрапляє в ТОП за конкретними ключовими запитами. Основа будь-якого бізнесу – це продажі. Уявімо, що ви власник інтернет-магазину спортивного та дорожнього спорядження і маєте в асортименті велику кількість товарів, в тому числі дорожніх сумок. І та сама особа з прикладу вище за запитом «купити дорожню сумку Київ» відкриває ваш сайт і робить покупку. Погодьтеся, непогано!
Чому контекстна реклама Google вигідна для будь-якого бізнесу?
- Ви отримуєте миттєвий результат, оскільки реклама показується відразу після поповнення балансу в особистому кабінеті.
- Ви платите тільки за реальних відвідувачів, які можуть зробити покупку або замовити послугу на вашому сайті.
- Ви самі визначаєте бюджет на рекламу і в будь-який час можете призупинити демонстрацію рекламних оголошень.
- Вашу рекламу бачать тільки потенційні покупці, ваша цільова аудиторія.
- Ви моніторите ефективність кампанії в реальному часі.
Яких помилок слід уникати при налаштуванні Гугл АдВордс?
Неправильний вибір зображення і тексту для рекламного оголошення. Фото може дуже подобатися вам, але не продавати товар/послугу. Те ж можна сказати про текст. Потрібно короткою фразою привернути увагу клієнта, інакше він пройде мимо вашого сайту. Тут важливо правильно прописати title і description до цільової сторінки.
Підбір не тих ключових слів. Важливо, щоб ключі були максимально точними, інакше до вас на сайт потраплятиме нецільова аудиторія. Наприклад, на ваш сайт будуть заходити всі, хто хоче купити сумку, причому будь-яку: шкіряну, пляжну, з соломи або фетру. Їм не потрібні сумки на коліщатках. А ви ж платите за кожен клік.
Нуль конверсій. Кожен новачок і власник бізнесу може зіткнутися з проблемою «Ніхто не купує». Насправді покупець просто не знаходить того, що шукав у мережі, йому потрібно інше. У чому помилка? У неправильному налаштуванні Google Adwords. Ключовий запит повинен максимально відповідати тій сторінці, на яку користувач потрапляє після переходу по рекламному оголошенню.
Великі витрати на рекламу. Як ви думаєте, яка ціна за клік вважається нормальною? Насправді на ціну за 1 клік впливає велика кількість чинників. Це конкуренція, сфера діяльності, геопозиція і багато іншого. Розширені настройки Adwords дозволяють встановлювати бюджет самостійно. І тут починається найцікавіше. Начебто і переплачувати не хочеться, а якщо ціна буде низькою, то реклама «полетить» за межі ТОП 3 на другу, третю сторінку Гугла.
Чому краще звернутися в веб-студію?
Безумовно, можна розібратися в настройках сервісу самостійно, методом проб і помилок (вважай витрати на неуспішну рекламу) і все ж налаштувати рекламну кампанію. А можна звернутися в веб-студію, фахівці якої мінімізують ризики великих розтрат, підвищать ефективність реклами і примножать ваш бюджет. Вони проведуть оптимальну настройку контекстної реклами для будь-якого бізнесу в Adwords, будь це салон краси в Києві чи завод з виробництва металопрокату. Погодьтеся, тут абсолютно різна цільова аудиторія (клієнти) і важливо, щоб вони з першого разу знайшли ваш сайт.