ISS-technology – LuxSite
  • Клієнт

    ISS-technology

  • Тип робіт

    Контекстна реклама

  • Технології

    Google Ads

Завдання клієнта

Отримання заявок із сайту на ремонт або заправку картриджу (дзвінки не враховуються)

РегіонКиїв і область

Тривалість кампанії: 6 міс. (червень 2019 г. – грудень 2019 г. … до сьогодні)

Особливості/складнощі:

  1. Високий рівень конкуренції в заданих регіонах таргетингу
  2. Висока мінімальна ціна за клік для показу на перших позиціях
  3. Клієнт самостійно налаштовував і вів рекламні кампанії до звернення до нас. Завдання полягало в доналаштуванні і оптимізації існуючих рекламних кампаній з подальшим веденням реклами щомісяця.

Рішення:

Проведено аудит поточних рекламних кампаній. Налаштовано правильне відстеження конверсій з різних джерел трафіку і проведено ряд оптимізаційних робіт по підбору семантики, мінус-слів, оптимізації структури аккаунту і оголошень.

Оптимізація семантики полягала в тому, що разом з високочастотними релевантними ключовими словами були відібрані і середньо- і низькочастотні запити; більше того, були підібрані запити з прив’язкою до геолокації користувача – ключове слово (послуга) + райони, мікрорайони, вулиці. За допомогою таких геолокаційні запитів ми охопили користувачів, які шукають послуги неподалік, і тому вони є максимально цілеспрямованими.

Проведена робота з коригуваннями ставок по аудиторіям, типам пристроїв. Також були скориговані ставки по районам Києва та відібрані для показу лише наближені до місця надання послуг райони.

Налаштована окрема пошукова кампанія на область, оскільки ціна за клік по Київській області значно нижче ціни для Києва.

Налаштований ремаркетинг на користувачів, які відвідали сайт, але не здійснили конверсії, тим самим банерна реклама стимулювала користувачів повернутися на сайт і здійснити конверсію.

Результат:

За 7 місяців роботи ми отримали 6 890 взаємодій в пошуковій мережі із середньою ціною 17,29 UAH за клік. Відвідувачі сайту здійснили 303 конверсії із середньою ціною 395 UAH (коефіцієнт конверсії становить 4,38%)

Згідно зі статистикою аукціонів наш сайт отримує найбільший відсоток показів у пошуковій мережі – 80%, а частка показів над результатами пошуку серед конкурентів становить 86%.

 

У найактивніший період нам вдалося знизити вартість середньої ціни за клік до 15,50 UAH, при цьому збільшити кількість конверсій зі зниженою середньою ціною за конверсію до 283 UAH. Коефіцієнт конверсії склав 5,47%. Слід також враховувати, що дзвінки по оголошенням і з сайту не враховуються, тому що не було впроваджено систему CallTracking.

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116