Kolorit – LuxSite
  • Клієнт

    Kolorit

  • Тип робіт

  • Технології

    Facebook

    Instagram

Завдання клієнта

підвищити обізнаність потенційних клієнтів в соціальних мережах про продукти та акції компанії, збільшити аудиторію підписників на бізнес-сторінці.

Регіон: Україна

Тривалість кампанії: 1 рік

Особливості/складнощі:

Цільова аудиторія компанії досить вузька, складно було перейти від питань звичайних користувачів, які роблять косметичний ремонт у своїй квартирі до запитів від професіоналів, яких цікавить якість продукту, його технічні характеристики і які планують замовляти продукцію систематично.

Рішення:

проводилися систематичні рекламні кампанії зі збору якісних аудиторій з редагуванням інтересів. Збільшення кількості коментарів і запитів з використанням тематичних аудиторій таргетингу, дозволили виявити потрібну цільову аудиторію з загальної маси зацікавлених користувачів.

Результат:

збільшення кількості цільових підписників з 5000 до 10000 чоловік, збільшення охоплення цільової аудиторії на 30% в Facebook і Instagram. Накопичення цільової аудиторії на сторінках дало зростання відвідувань майстер класів компанії, збільшення активності на сторінках у вигляді коментарів, питань і замовлень.

SMM:

Завдання клієнта: підвищити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії: фахівців, які займаються дизайном і ремонтом приміщень (дизайнерів, малярів) і збільшити приплив цієї аудиторії в колор-студії (брендові магазини, в яких реалізується продукція, надається якісна консультація і проводяться професійні майстер-класи). Складність завдання полягала у тому, що цільова аудиторія компанії “Фарби Колорит” це люди, які мають професійне відношення до продукту і стаючи клієнтом купують не один раз, а постійно. Роздрібна торгівля для одноразового використання не настільки цікава для компанії, оскільки це завдання вони закривають за допомогою торгових майданчиків масового вжитку.

Що було зроблено:

1) Взаємодія з замовником: для вдосконалення знань про продукт і занурення в специфіку діяльності компанії наша команда систематично відвідувала майстер-класи компанії Фарби Колорит і спілкувалася з фахівцями і продавцями Колор Студій.

2) Контент: ми розробили рубрикатор цікавих для цільової аудиторії тем: брендові публікації з порадами про ремонт, оформлення стін, фарбування меблів, лайфхаки; публікації про товар, оформлені в єдиному стилі, з можливістю дізнатися деталі про продукт, запитати кваліфіковану пораду; живий контент зі зйомок в Колор Студіях: відео та фото реального товару і співробітників; інтерактивний контент для Instagram Stories з можливістю задати питання, проголосувати; розробляли унікальні брендові сезонні анімовані обкладинки для сторінки в Facebook, які користуються великою популярністю і викликають інтерес.

Приклади контенту та вигляд сторінки Facebook:

Приклади контенту та вид сторінки Instagram:

Внаслідок цього ми вийшли на цільову аудиторію, яка почала активно спілкуватися з брендом, писати коментарі, ставити запитання, замовляти, відзначати компанію на своїх сторінках і приходити на майстер-класи. Компанія завоювала лояльність і знайшла амбасадорів бренду.

 

  • Клієнт

    Kolorit

  • Тип робіт

  • Технології

    Facebook

    Instagram

Завдання клієнта

повысить осведомленность потенциальных клиентов в соцсетях о продуктах и акциях компании, увеличить аудиторию поклонников на бизнес-странице.

Регион: Украина

Продолжительность кампании: 1 год

Особенности/сложности:

Целевая аудитория компании достаточно узкая, сложно было перейти от вопросов обычных пользователей, которые делают косметический ремонт в своей квартире к запросам от профессионалов, которых интересует качество продукта, его технические характеристики и которые планируют заказывать продукцию систематически.

Решение:

проводились систематические рекламные кампании по сбору качественных аудиторий с редактированием интересов. Увеличение количества комментариев и запросов  с использованием тематический аудиторий таргетинга, позволили выявить нужную целевую аудиторию с общей массы заинтересованных пользователей.

Результат:

увеличение количества целевых подписчиков с 5000 до 10000 человек, увеличение охвата целевой аудитории на 30% в Facebook и Instagram. Создание тематической целевой аудитории на странице дало рост посещений мастер классов компании, активности на странице в виде комментариев и заказов.

SMM:

Задачи клиента: повысить узнаваемость бренда среди целевой аудитории: специалистов, которые занимаются дизайном и ремонтом помещений (дизайнеров, маляров) и увеличить приток этой аудитории в колор студии (брендовые магазины в которых реализуется продукция, предоставляется качественная консультация и проводятся профессиональные мастер-классы). Сложность задачи оказалась в том, что целевая аудитория “Краски Колорит” это люди, которые имеют профессиональное отношение к продукту и становясь клиентом покупают не единожды, а постоянно. Розничная торговля для одноразового использования не столь интересна для компании, поскольку эту задачу они закрывают с помощью торговых площадок массового употребления.

Что было сделано:

1) Взаимодействие с заказчиком: для улучшения знаний о продукте и внедрения в специфику деятельности компании наша команда систематически посещала мастер-классы компании Краски Колорит и общалась с специалистами и продавцами Колор Студий.
2) Контент: мы разработали рубрикатор интересных для целевой аудитории тем: брендовые публикации с советами о ремонте, оформлении стен, покраске мебели, лайфкахи; публикации о товаре, оформлены в едином стиле, с возможностью узнать детали о продукте, спросить квалифицированный совет; живой контент со съемок в Колор Студиях: видео фото реального товара и сотрудников; вовлекающий контент для Instagram Stories с возможностью задать вопросы, проголосовать; разрабатывали уникальные брендовые сезонные анимированные обложки для страницы в Facebook, которые пользуются большой популярностью и вызывают интерес.

Примеры контента и вид страницы Facebook:

Примеры контента и вид страницы Instagram:

Как следствие мы вышли на целевую аудиторию, которая начала активно общаться с брендом, писать комментарии, задавать вопросы, заказывать, отмечать компанию на своих страницах и приходить на мастер-классы. Компания завоевала лояльность и обрела амбассадоров бренда.

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116