Що таке зовнішня SEO оптимізація сайту і як вона впливає на його просування? – LuxSite

Повна SEO оптимізація складається з 2 головних підкатегорій – це внутрішня і зовнішня сео оптимізація сайту. Якщо внутрішня передбачає ведення робіт, які безпосередньо стосуються самого сайту, то зовнішня – це комплекс дій поза сайтом.

Перший етап зовнішньої оптимізації

Все починається з грамотної постановки цілей і завдань. Однією із часто поставлених задач є збільшення цільового трафіку на сайт. І це вже на 50% якісна seo-оптимізація сайту.

На початковому етапі обов’язково потрібно ознайомиться з принципами і самим процесом зовнішньої оптимізації. Адже добре розібравшись в цьому, ви зможете в найкоротші терміни зайнятися справою і виводити свій сайт в ТОП Google і Яндекс.

Нарощування посилальної маси

Сучасні пошукові системи висувають все нові вимоги, яким просто зобов’язаний відповідати сучасний сайт. Одним з таких вимог є експертність. Цей показник буде говорити пошуковим роботам, що даний сайт знає відмінно знає свою тему і може допомагати простим користувачам вирішувати проблеми, що виникли.

Логіка тут досить проста. Якщо на ваш сайт посилаються сторонні ресурси, бажано тієї ж тематики, то значить у вас якісний контент і вам можна довіряти. Так ось щоб викликати довіру у пошукової системи, потрібно нарощувати кількість посилань.

Посилальна маса – сукупність всіх посилань в інтернеті, що ведуть на ваш сайт. Чим якіснішим буде цей показник, тим краще сайт ранжуватиметься в пошуковій системі.

Сам процес нарощування відбувається за допомогою простого постингу ваших матеріалів з посиланнями на ваш ресурс на інших сайтах. Але в цьому процесі є безліч підводних каменів, про які потрібно знати, щоб не робити фатальних помилок.

Перевірка донора

Сайт донор – це ресурс, який може передавати свій авторитет іншим сайтам за допомогою публікації посилань. Тобто якщо сайт донор опублікує вашу посилання, то пошукові роботи зрозуміють, що якщо вже він вам довіряє, то і пошукова система в цілому і люди також можуть вам довіряти.

Але донора потрібно ретельно перевіряти. Критеріїв перевірки існує декілька:

Заспамленість. Кількість спаму на сайті донора не повинна перевищувати мінімальну позначку, щоб не викликати підозр у пошукових роботів. Пам’ятайте, що заспамленності донори будуть погано позначатися на ваших позиціях в Google і Яндекс;

Відповідність тематиці. Якщо сайт, який на вас посилається, відповідає тематиці, то його авторитет буде грати величезну роль у вашому просуванні;

Сайт без фільтра АГС. Цей фільтр показує, що сайти користувалися неприпустимими методами просування і їх думка нічого не значить. Купівля посилань у таких ресурсів не тільки відніме у вас кошти, а й буде наражати на небезпеку ваш сайт;

Якість трафіку на сайті донора. Трафік на донора повинен бути релевантний, тобто щоб на сайт заходили живі люди, які цікавляться інформацією на сайті-донора.

Як публікувати посилання?

Найкраще вибрати пару тематичних впливових форумів або каталогів, потім у відкритій дискусії публікувати посилання на свої ресурси з корисним текстом. Або писати експертні статті за вашою тематикою і публікувати їх в популярних блогах або інтернет-порталах.

Ретельно стежте за якістю вашої посилальної маси і намагайтеся постійно збільшувати її, доповнюючи якісними сайтами-донорами.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"