Правила успішної оптимізації: унікальний контент – LuxSite

контент для сайту

Одним із секретів успішного просування сайту є контент, який повинен бути корисним, цікавим, а головне – унікальним.

Кожен день на різних ресурсах світової мережі, починаючи з блогів і закінчуючи рекламними сайтами, з’являються мільйони нових статей. З цієї статті ви дізнаєтеся, що ж таке унікальний контент і як зробити щоб тексти були корисними для читачів і залучали пошукові системи одночасно.

Унікальність притягує пошуковики

Google, Yahoo, Яндекс та інші, менш відомі, пошукові системи віддають перевагу сайтам з унікальним контентом. У разі якщо тексти, що знаходяться на сторінках вашого сайту малоунікальни, сайт може з легкістю потрапити під фільтр. Найбільш відомими прикладами фільтр-програм є Гугл Пінгвін і Гугл Панда. Для перевірки унікальності текстів можна використовувати як спеціальні програми – Антиплагіат, так і онлайн-сервіси.

Проте, сама по собі унікальність тексту не гарантує вам успіху. Текст в першу чергу повинен відповідати на конкретний запит, відповідати тематиці сайту, бути корисним і цікавим. Саме на такий контент розраховані алгоритми пошукових систем – вони шукають сайт, який є максимально релевантним (відповідним) введеному запиту.

Інформаційний або комерційний контент?

контент маркетінг

Залежно від призначення сайту, «корисним» контентом можна називати трохи різні тексти. Для інформаційних сайтів необхідне розкриття теми, яке дасть відповіді на запити користувачів. Для комерційних – текст більше адаптують під пошукову систему, а не під питання читача.

Так як різні сайти переслідують різні цілі, то і стиль написання текстів для них може відрізнятися. На сторінці інтернет-магазину, наприклад, може перебувати текст, що включає в себе ключові фрази, але не розкриває питання в подробицях. Для такого сайту головне – привернути користувача на сторінку товару, який він шукає і розповісти про вигоди покупки саме в цьому магазині. На сторінках інформаційного сайту користувачі шукають навчальні статті, докладні відповіді на свої питання, актуальні новини тощо. Тому і контент на сайтах повинен бути не просто унікальним і містити ключові фрази, але повністю розкривати суть питання. Знайшовши відповідь на одне питання, відвідувач сайту обов’язково повернеться, коли буде шукати іншу інформацію з тієї ж тематики.

Що таке хороша стаття?

Доброю і працює вважається стаття, яка викликає велику активність користувачів: обговорення в коментарях, лайки, ретвітти, плюси і тому подібне. Також на хороші статті можуть посилатися інші ресурси. Для успішного просування необхідно регулярне поповнення контенту якісними текстами.
Чи можна створити унікальний контент, який буде також мати велику цінність?

Єдиного правила створення якісного і унікального контенту не існує, так як сайти можуть бути призначені для досягнення різних цілей. Якщо мова йде про збільшення трафіку через пошукові системи, то принципи створення контенту для сайту одні, якщо ж метою є напрацювання постійної аудиторії – принципи використовуються інші.

Як висновок можна сказати що без унікального контенту успішне просування сайту малоймовірно. Але не варто впадати у відчай, алгоритми, за якими пошукові системи формують списки видачі, не перешкоджають створенню корисного контенту.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"