Коли в один прекрасний день після кліка по плашці
з’явився чорний екран оновленого Google AdWords, багато маркетологів поперхнулися ранковою кавою. Змінювати звички нелегко, попередній інтерфейс був не найзручнішим і часом невимовно дратував, але… він був рідним і звичним, як улюблена чашка для кави.
Однак пройшов час, Google ввів низку інновацій, і тепер ми легко знайшли 7 причин перейти на новий інтерфейс прямо зараз!
1. Нова верстка аналітики
Аналітика в новому AdWords зверстана «для людей», нею і справді зручно користуватися.
На відміну від попередньої версії, система пропонує чимало «розумних дрібниць»: можна змінювати ширину стовпця, як в Excel, вибирати діапазон дат одним кліком, за необхідності прибирати під кат графіки, опис функції з’являється при наведенні курсора, нові кампанії і групи оголошень створюються одним рухом.
Маркетолог може створювати зручні, інтуїтивно зрозумілі і легко модифіковані інфографіки за будь-яким показником
З’явилася низка нових опцій, вдало візуалізованих на так званій оглядовій сторінці. Нові слова в запитах, оформлені у вигляді хмари тегів, які одразу ж можна додати до ключових чи «мінус-слів» без виснажливого переходу в інші меню.
2. Менеджер аудиторій
На сторінці виведена вся статистика у зручному форматі, нові аудиторії створюються одним кліком. В цьому сервісі AdWords об’єднав налаштування таргетингу для КМС і списків ремаркетингу для пошукових оголошень.
3. Промоакції
Промоакції — нове розширення для пошукової системи і подарунок для маркетолога. Додає виділений окремою рамкою рядок, збільшує розмір оголошення, дозволяє вибирати низку опцій — задавати як знижку в грошовому еквіваленті, так і відсоток від вартості, знижки на окремі моделі, «знижки до ХХХ суми» і «знижки від ХХХ суми», назва заходу українською і російською мовами і час тривалості акції.
4. Функція пошуку додаткових ключових слів
Коли ви створюєте нову групу оголошень, AdWords одразу пропонує знайти додаткові ключові слова. Раніше для їх пошуку потрібно було перейти в «Інструменти — планувальник ключових слів», тепер сервіс зручно інтегрований.
5. Швидке створення і редагування розширень
При редагуванні оголошень ви можете відразу ж створювати і редагувати розширення. Вони розміщені не на окремих сторінках, а на сусідній вкладці разом з повною таблицею статистики.
6. Історія змін у вигляді графіка
Історія змін в акаунті наочно і зручно представлена у вигляді графіка.
7. Зручна перевірка працездатності цільових сторінок
Хочете оцінити, наскільки ефективно працюють сторінки входу? Легко!
Крім того, новий інтерфейс працює швидше і завантажується легше — очевидно, що Google перейнявся в першу чергу ефективністю і ергономічністю оновленої платформи.
Спочатку багато що здається зайвим, однак, попрацювавши деякий час і звикнувши, розумієш, що ті самі «розумні дрібниці» привчають до хорошого, і в старому інтерфейсі їх починає катастрофічно не вистачати.
Так, створюється деяке враження, що оновлення запустили в першу чергу для власників бізнесу, які хотіли б спробувати вести рекламні кампанії саомстійно, і для новачків AdWords, які не звикли до роботи в Editor і не застали часи, коли звести всі дані і адекватно оцінити рекламну кампанію можна було тільки з допомогою багатокілометрових Excel-таблиць.
Але… час іде, сервіси стають все більш дружніми, вважаючи важливими економію часу і сил користувача – і Google не може не підтримати тенденцію. Гарні дашборди, зручна навігація, гарячі клавіші, максимум візуалізації, менеджер аудиторій і промоакцій — новий інтерфейс варто спробувати хоча б для того, щоб розуміти, від чого відмовляєшся.