Повна SEO оптимізація складається з 2 головних підкатегорій – це внутрішня і зовнішня сео оптимізація сайту. Якщо внутрішня передбачає ведення робіт, які безпосередньо стосуються самого сайту, то зовнішня – це комплекс дій поза сайтом.
Перший етап зовнішньої оптимізації
Все починається з грамотної постановки цілей і завдань. Однією із часто поставлених задач є збільшення цільового трафіку на сайт. І це вже на 50% якісна seo-оптимізація сайту.
На початковому етапі обов’язково потрібно ознайомиться з принципами і самим процесом зовнішньої оптимізації. Адже добре розібравшись в цьому, ви зможете в найкоротші терміни зайнятися справою і виводити свій сайт в ТОП Google і Яндекс.
Нарощування посилальної маси
Сучасні пошукові системи висувають все нові вимоги, яким просто зобов’язаний відповідати сучасний сайт. Одним з таких вимог є експертність. Цей показник буде говорити пошуковим роботам, що даний сайт знає відмінно знає свою тему і може допомагати простим користувачам вирішувати проблеми, що виникли.
Логіка тут досить проста. Якщо на ваш сайт посилаються сторонні ресурси, бажано тієї ж тематики, то значить у вас якісний контент і вам можна довіряти. Так ось щоб викликати довіру у пошукової системи, потрібно нарощувати кількість посилань.
Посилальна маса – сукупність всіх посилань в інтернеті, що ведуть на ваш сайт. Чим якіснішим буде цей показник, тим краще сайт ранжуватиметься в пошуковій системі.
Сам процес нарощування відбувається за допомогою простого постингу ваших матеріалів з посиланнями на ваш ресурс на інших сайтах. Але в цьому процесі є безліч підводних каменів, про які потрібно знати, щоб не робити фатальних помилок.
Перевірка донора
Сайт донор – це ресурс, який може передавати свій авторитет іншим сайтам за допомогою публікації посилань. Тобто якщо сайт донор опублікує вашу посилання, то пошукові роботи зрозуміють, що якщо вже він вам довіряє, то і пошукова система в цілому і люди також можуть вам довіряти.
Але донора потрібно ретельно перевіряти. Критеріїв перевірки існує декілька:
Заспамленість. Кількість спаму на сайті донора не повинна перевищувати мінімальну позначку, щоб не викликати підозр у пошукових роботів. Пам’ятайте, що заспамленності донори будуть погано позначатися на ваших позиціях в Google і Яндекс;
Відповідність тематиці. Якщо сайт, який на вас посилається, відповідає тематиці, то його авторитет буде грати величезну роль у вашому просуванні;
Сайт без фільтра АГС. Цей фільтр показує, що сайти користувалися неприпустимими методами просування і їх думка нічого не значить. Купівля посилань у таких ресурсів не тільки відніме у вас кошти, а й буде наражати на небезпеку ваш сайт;
Якість трафіку на сайті донора. Трафік на донора повинен бути релевантний, тобто щоб на сайт заходили живі люди, які цікавляться інформацією на сайті-донора.
Як публікувати посилання?
Найкраще вибрати пару тематичних впливових форумів або каталогів, потім у відкритій дискусії публікувати посилання на свої ресурси з корисним текстом. Або писати експертні статті за вашою тематикою і публікувати їх в популярних блогах або інтернет-порталах.
Ретельно стежте за якістю вашої посилальної маси і намагайтеся постійно збільшувати її, доповнюючи якісними сайтами-донорами.