До нас звернувся клієнт, з яким раніше ми співпрацювали по декількох проектах. На той момент відоме київське агентство інтернет-маркетингу вже надавало послуги по контекстній рекламі для одного з сайтів замовника, але результати були незадовільними. Наш фахівець з контекстної реклами провів об’ємну роботу, піднявши коефіцієнт транзакцій на 126% і скоротивши бюджет на рекламу.
Далі – висновки і подробиці за даним проектом.
Вхідні дані:
- Проект – інтернет-магазин професійної косметики та обладнання WebMarket.
- Геолокація – вся Україна.
- Необхідна послуга – контекстна реклама Google AdWords.
- Бюджет – 30 000 грн.
- За результатами роботи з попереднім агентством в порівнянні з минулим роком:
Попередні підрядники по контекстній рекламі провели велику роботу і досягли деяких успіхів. Їх виявилося недостатньо, і ми взялися до роботи.
Основна задача:
Вийти на ROI 170% з даного каналу трафіку.
Роботи по проекту:
Спершу провели аудит рекламних кампаній і оцінили поточну ситуацію. В результаті:
- виявили, що деякі ключові фрази за весь час не дали конверсій, але бюджет на них продовжував витрачатися;
- припустили збій роботи деяких лічильників;
виявили некоректні групи оголошень з ключовими словами всіх типів відповідностей і т. д.
Після того як клієнт затвердив наші пропозиції, приступили до роботи в акаунті:
- Перебрали величезна кількість запитів –
- з них залишили 2260 ключових фраз, за якими були конверсії, а згодом “зачистили” їх до 1000.
- Створили список мінус-слів за даними запитам.
- Вибрали ефективну структуру створення рекламних кампаній, коли в групу оголошень входить одне ключове слово в двох типах відповідності.
- На створення такої структури пішло близько тижня, всього було написано близько 2000 оголошень.
Після запуску почали працювати над оптимізацією. Тематика проекту – професійне обладнання та засоби по догляду – дуже частотна і дає багато трафіку. Тому ми ретельно відстежували ефективність кампаній, виключаючи близько 50 фраз щодня. Коректувалися запити і оголошення, потроху почав працювати оптимізатор конверсій.
Результати роботи
Перші плоди нашої роботи не були вражаючими, так завжди буває відразу після запуску.
Щоб відстежити ефективність оптимізації потрібен час. Наочні результати по даному проекту з’явилися вже на другий місяць.
Останні дані порадували і нас, і замовника.
В результаті оптимізації рекламних кампаній в Google AdWords для сайту WebMarket:
- розмір інвестицій в проект в порівнянні з минулим роком вдалося скоротити з 100 тисяч до 22077 грн при залишилася віддачі по доходу;
- коефіцієнт транзакцій підвищився на 126% при зниженні прибутковості всього на 4,45%;
- на даний момент показник ROI тримається на рівні 180%, замість обумовлених клієнтом 170%.
Висновки
Нам вдалося досягти відмінних результатів по оптимізації рекламних кампаній Google AdWords. Але ще до того, як ми взялися за проект, були зроблені певні вкладення і пророблена робота по впізнаваності бренду іншим агентством. І ми прекрасно розуміємо, що без цього наш результат міг бути не таким показовим.
Цей кейс наочно дає зрозуміти, що завжди потрібно покращувати канали залучення фахівців в проект і оцінювати віддачу. Якщо результати роботи підрядників вас не влаштовують, залучайте сторонніх фахівців, консультуйтеся і не шкодуйте ресурсів на аналітику.