Багато брендів зараз роблять ставку на розкрутку в соцмережах (СММмаркетинг). І цьому є пояснення. Соціальні мережі вже давно перестали бути місцем, де просто ставлять лайки під фото і додають друзів. Зараз це потужний інструмент для просування бізнесу. Багато хто не уявляє свого життя без соцмереж і більшу кількість інформації черпає саме звідти, в тому числі акції, розпродажі, вигідні пропозиції.
Чому користувачі довіряють інформації в Facebook, Instagram? Є кілька причин. Інформація завжди актуальна тут і зараз. Контент привертає з першого погляду (якісні фото, змістовний текст та відео). Улюблений бренд завжди в смартфоні «під рукою». SMM-manager будь-якої компанії повинен тримати руку на пульсі, бути в курсі всіх нововведень, щоб просування в соціальних мережах було прибутковим і ефективним. Щоб просто не пустити рекламний бюджет на вітер, потрібно вивчити актуальні тенденції просування в соцмережах.
Інстаграм сторіз (Stories)
У цьому додатку користувачі можуть обмінюватися короткометражними відео, які доступні до перегляду 24 години. Щодня сторіз переглядають 20 млн разів. Кожен користувач соцмережі, потрапляючи в стрічку Інстаграм, в першу чергу інтуїтивно переглядає всі сторіз, а після спускається до стрічки. Цим фактором не можна нехтувати при просуванні.
Корисне нововведення від Instagram торкнулося акаунтів, у яких понад 10 тисяч передплатників. Тепер вони можуть додавати активні посилання в сторіз. Це великий плюс, оскільки Інстаграм не дозволяє робити цього в звичайних постах.
Лідери думок
Раніше для того, щоб просунути свій товар, бренди вдавалися до послуг знаменитостей. Ті за певний гонорар робили рекламу на своїй сторінці, компанія натомість отримувала лояльних передплатників і впізнаваність. Але не завжди фоловери знаменитостей є цільовою аудиторією бренду. Зараз куди вигідніше замовити рекламу у того, хто близький по духу передплатникам. Наприклад, реклама бренду одягу буде ефективна на сторінці стиліста або професійного шоппера.
LIVE-відео
У соцмережах є можливість транслювати відео в прямому ефірі. Компанії активно використовують цю функцію. Тепер, коли прямий ефір став мас-маркетом, потрібно шукати способи якісно виділитися серед сотень тисяч однотипних відео. Завдання СММ-менеджера – продумати контент і стратегію LIVE-відео наперед, тільки так можна отримати клієнтів з органічного пошуку. Справа навіть не в наявності відео, а в його якості і способі зйомки з використанням сучасних ґаджетів. Користувачі Фейсбук, Інстаграм і Ютюб можуть отримати максимальну вигоду від такого SMM просування.
Користувачі генерації Z
Іншими словами, це діти кінця 90-х і початку нульових. Це покоління користується інтернетом практично з народження, на відміну від старших користувачів. Їх приваблюють не стільки знижки і розпродажі, скільки сам факт покупки в соцмережах. З огляду на те, що цим людям максимум 22 роки, брендам потрібно працювати на перспективу. Платоспроможність покоління Z буде тільки рости, адже вони знаходяться на старті своєї кар’єри. Більше уваги цій аудиторії СММ-фахівець повинен приділити в Інстаграм, оскільки Фейсбук для них відійде на другий план.
Дотримання політики конфіденційності
Останнім часом раз у раз виникають суперечки через просочування конфіденційної інформації з соцмереж в маси, хоча той же Facebook гарантує збереження даних. Щоб підвищити довіру покупців, потрібно використовувати політику конфіденційності на сайті компанії по захисту персональних даних клієнтів, а також дбати про те, щоб інформація не була використана за межами інтернет-ресурсу.