Основні тенденції розвитку маркетингу в соцмережах – LuxSite

Багато брендів зараз роблять ставку на розкрутку в соцмережах (СММмаркетинг). І цьому є пояснення. Соціальні мережі вже давно перестали бути місцем, де просто ставлять лайки під фото і додають друзів. Зараз це потужний інструмент для просування бізнесу. Багато хто не уявляє свого життя без соцмереж і більшу кількість інформації черпає саме звідти, в тому числі акції, розпродажі, вигідні пропозиції.

Чому користувачі довіряють інформації в Facebook, Instagram? Є кілька причин. Інформація завжди актуальна тут і зараз. Контент привертає з першого погляду (якісні фото, змістовний текст та відео). Улюблений бренд завжди в смартфоні «під рукою». SMM-manager будь-якої компанії повинен тримати руку на пульсі, бути в курсі всіх нововведень, щоб просування в соціальних мережах було прибутковим і ефективним. Щоб просто не пустити рекламний бюджет на вітер, потрібно вивчити актуальні тенденції просування в соцмережах.

Інстаграм сторіз (Stories)

У цьому додатку користувачі можуть обмінюватися короткометражними відео, які доступні до перегляду 24 години. Щодня сторіз переглядають 20 млн разів. Кожен користувач соцмережі, потрапляючи в стрічку Інстаграм, в першу чергу інтуїтивно переглядає всі сторіз, а після спускається до стрічки. Цим фактором не можна нехтувати при просуванні.

Корисне нововведення від Instagram торкнулося акаунтів, у яких понад 10 тисяч передплатників. Тепер вони можуть додавати активні посилання в сторіз. Це великий плюс, оскільки Інстаграм не дозволяє робити цього в звичайних постах.

Лідери думок

Раніше для того, щоб просунути свій товар, бренди вдавалися до послуг знаменитостей. Ті за певний гонорар робили рекламу на своїй сторінці, компанія натомість отримувала лояльних передплатників і впізнаваність. Але не завжди фоловери знаменитостей є цільовою аудиторією бренду. Зараз куди вигідніше замовити рекламу у того, хто близький по духу передплатникам. Наприклад, реклама бренду одягу буде ефективна на сторінці стиліста або професійного шоппера.

LIVE-відео

У соцмережах є можливість транслювати відео в прямому ефірі. Компанії активно використовують цю функцію. Тепер, коли прямий ефір став мас-маркетом, потрібно шукати способи якісно виділитися серед сотень тисяч однотипних відео. Завдання СММ-менеджера – продумати контент і стратегію LIVE-відео наперед, тільки так можна отримати клієнтів з органічного пошуку. Справа навіть не в наявності відео, а в його якості і способі зйомки з використанням сучасних ґаджетів. Користувачі Фейсбук, Інстаграм і Ютюб можуть отримати максимальну вигоду від такого SMM просування.

Користувачі генерації Z

Іншими словами, це діти кінця 90-х і початку нульових. Це покоління користується інтернетом практично з народження, на відміну від старших користувачів. Їх приваблюють не стільки знижки і розпродажі, скільки сам факт покупки в соцмережах. З огляду на те, що цим людям максимум 22 роки, брендам потрібно працювати на перспективу. Платоспроможність покоління Z буде тільки рости, адже вони знаходяться на старті своєї кар’єри. Більше уваги цій аудиторії СММ-фахівець повинен приділити в Інстаграм, оскільки Фейсбук для них відійде на другий план.

Дотримання політики конфіденційності

Останнім часом раз у раз виникають суперечки через просочування конфіденційної інформації з соцмереж в маси, хоча той же Facebook гарантує збереження даних. Щоб підвищити довіру покупців, потрібно використовувати політику конфіденційності на сайті компанії по захисту персональних даних клієнтів, а також дбати про те, щоб інформація не була використана за межами інтернет-ресурсу.

Многие бренды сейчас делают ставку на раскрутку в соцсетях (СММ маркетинг). И этому есть объяснение. Социальные сети уже давно перестали быть местом, где просто ставят лайки под фото и добавляются в друзья. Сейчас это мощный инструмент для продвижения бизнеса. Многие не представляют свою жизнь без соцсетей и большее количество информации черпают именно оттуда, в том числе акции, распродажи, выгодные предложения.

Почему пользователи доверяют информации в Facebook, Instagram? Есть несколько причин. Информация всегда актуальна, здесь и сейчас. Контент привлекает с первого взгляда (качественные фото, продающий текст, содержательные видео). Любимый бренд всегда в смартфоне «под рукой». SMM manager любой компании должен держать руку на пульсе, быть в курсе всех нововведений, чтобы продвижение в соцсетях было прибыльным и эффективным. Дабы попросту не слить рекламный бюджет, нужно изучить актуальные тенденции продвижения в соцсятях.

Инстаграм Сториз (Stories)

В этом приложении пользователи могут обмениваться короткометражными видео, которые доступны к просмотру 24 часа. Ежедневно сториз просматривают 20 млн раз. Каждый пользователь соцсети, попадая в ленту Инстаграм, в первую очередь интуитивно просматривает все сториз, а после спускается к ленте. Этим фактором нельзя пренебрегать при продвижении.

Полезное нововведение от Instagram затронуло аккаунты, у которых свыше 10 тысяч подписчиков. Теперь они могут добавлять активные ссылки в сториз, это большой плюс, так как Инстаграм не позволяет делать этого в обычных постах.

Лидеры мнений

Раньше для того, чтобы продвинуть свой товар, бренды прибегали к услугам знаменитостей. Те за определенный гонорар делали рекламу на своей странице, компания взамен получала лояльных подписчиков и узнаваемость. Но не всегда фоловеры знаменитостей являются целевой аудиторией бренда. Сейчас куда выгодней заказать рекламу у того, кто близок по духу подписчикам. Например, реклама бренда одежды будет эффективна на странице стилиста или профессионального шоппера.

LIVE-видео

В соцсетях есть возможность транслировать видео в прямом эфире. Компании активно используют эту функцию. Теперь, когда прямой эфир стал масс-маркетом, нужно искать способы качественно выделиться среди сотен тысяч однотипных видео. Задача СММ менеджера – продумать контент и стратегию LIVE-видео наперед, только так можно получить клиентов из органического поиска. Дело даже не в наличии видео, а его качестве и способе съемки с использованием современных гаджетов. Пользователи Фейсбук, Инстаграм и Ютюб могут получить максимальную выгоду от такого SMM продвижения.

Пользователи генерации Z

Другими словами, это дети конца 90-х и начала нулевых. Это поколение пользуется интернетом практически с рождения, в отличие от старших пользователей. Их привлекают не столько скидки и распродажи, сколько сам факт покупки в соцсетях. Учитывая, что этим людям максимум 22 года, брендам нужно работать на перспективу. Платежеспособность поколения Z будет только расти, ведь они находятся на старте своей карьеры. Больше внимания этой аудитории СММ специалист должен уделить в Инстаграм, так как Фейсбук для них уходит на второй план.

Соблюдение политики конфиденциальности

Последнее время то и дело возникают скандалы из-за просачивания конфиденциальной информации из соцсетей в массы, хотя тот же Facebook гарантирует сохранность данных. Чтобы повысить доверие покупателей нужно использовать политику конфиденциальности на сайте компании по защите персональных данных клиентов, а также заботиться о том, чтобы информация не была использована за пределами интернет-ресурса.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"