Забезпечити сайт великим потоком відвідувачів – це добре, але недостатньо. Тепер потрібно зробити так, щоб якомога більшу кількість відвідувачів перетворилося в покупців.
Ми розповімо вам про три ключових моментах, які впливають на те чи стануть відвідувачі вашого сайту покупцями або більш того – постійними клієнтами. На практиці доведено, що велика кількість відвідувачів сайту ще не гарантує вам підвищення рівня продажів.
Наведемо приклад:
Ви вводите в пошуковику запит «купити смартфон в Києві» і потрапляєте на сайт у дуже незручній навігацією, з відсутністю можливості порівнювати товари, без фільтрів. Наскільки довго ви зможете залишатися на такому сайті?
Жоден відвідувач не захоче витрачати час на незручному сайті і тим більше не повернеться туди знову.
Розглянемо три речі на сайті, які ви можете змінити, щоб затримати клієнта.
Юзабіліті
. Наскільки ваш сайт зручний відвідувачеві?
Складається юзабіліті з таких частин, як дизайн, навігація, структура, простота і зручність.
Дизайн повинен бути зрозумілим, відповідати на питання клієнта і вести його до бажаного для вас результату – покупці. Чи існують правила створення ефективного дизайну? Ні. Треба пробувати втілювати свої ідеї і залишати в роботі тільки ті, які покажуть практичний результат.
Зручність і дизайн сайту дуже важливі. Які б не були у вас товари або послуги, якщо ваш сайт виглядає старим, непривабливим і не є зручним в користуванні – вам забезпечено тільки зниження продажів.
Тексти на сторінках сайту.
На сторінках з товарами повинні бути зрозумілі і детальні описи. У них треба висвітлити вигоду придбання конкретної одиниці товару і перевага покупки саме в вашому магазині.
Текст на сайті повинен:
- заволодіти увагою відвідувача;
- вказати на переваги;
- показати рішення;
- закликати до вчинення дії.
Але крім того що текст повинен фактично продати товар, він також повинен бути зрозумілим і відповідати на питання клієнта. Текст повинен бути структурованим і розділеним на під-теми.
Підприємці та бізнесмени часто обходять це питання стороною і допускають велику помилку. Для сайтів, які продають послуги або товари, це один з найпотужніших інструментів, здатних переконати клієнта зробити замовлення. Тому текстів варто приділяти належну увагу, покращуючи і оптимізуючи їх.
Відгуки, рекомендації від клієнтів
Важливі відгуки клієнтів і рекомендації інших компаній – це на своєму досвіді знають власники великих і дрібних інтернет-магазинів і сайтів, які продають послуги.
Мінімальний набір документів, які треба розмістити на сайті:
- сертифікати – доказ того, що ви експерт своєї справи;
- рекомендації. Ви можете розмістити сканкопію рекомендаційного листа;
- відгуки клієнтів;
- відгуки, зняті на відео – один з найефективніших інструментів.
Кожен з цих моментів здатний значно підвищити конверсії, тому не забувайте про жоден з них.
Важливо пам’ятати що в більшості випадків клієнт здійснює покупку, грунтуючись на доступності товару. Це не означає що вам треба ставити найнижчі ціни. Що вам насправді треба зробити, так це заслужити репутацію надійного партнера. Тоді клієнти скоріше звернуться до вас, ніж до невідомого інтернет-магазину, але з більш низькою ціною.
Підвищуйте свою цінність як фахівця, цінність своїх послуг і впізнаваність свого бренду – тоді постійні покупці і нові конверсії вам забезпечені.