Аутріч: шукаємо якісні майданчики для посилань і статей – LuxSite

Найчастіше, підшукуючи відповідний майданчик, сеошники йдуть шляхом найменшого опору: заходять на біржу (pr-news, сollaborator, ggl, sape, rotapost), формують список ресурсів і дають завдання копірайтерам. Цей простий алгоритм підходить не для всіх ситуацій, адже у сферах з високою конкуренцією спрацює тільки ідеальний профіль посилань. Як його сформувати? Про це – далі.

Інструменти роботи

Перш ніж приступити до ручного лінкбілдингу, варто дібрати відповідні інструменти. Ці ресурси знадобляться для автоматизації процесу та прискорення обробки величезних масивів даних.
1. PixelTools або NetPeak використовуються для парсинга видачі. Доступний тріал-доступ, а ціна в місяць – $19.
2. SemRush, AhRefs, SerpStat – аналізуємо контрольний профіль ключових конкурентів. Фахівці вказують на такі переваги – швидкість індексації, широке охоплення й орієнтацію на СНД. Доступ до інструментів обійдеться в $19-79. Доступний тріал-період на 7-10 днів.
3. CheckTrust – для аналізу майбутніх донорів. Ціна – $19-35. Перші 500 перевірок для нових клієнтів безкоштовні.

Обираємо майданчики

Існує всього два критерії для вибору майданчика: кількість відвідувань і її тематика. Проаналізуємо ці показники за низкою окремих нюансів.

  • Аудиторія. Реальна аудиторія – це важливий фактор цінності ресурсу для пошукача. Відвідуваність сайтів різної тематики завжди варіюється. Наприклад, якщо на сайт клубу любителів фіалок заходить 1000 осіб на день, то це непогано, а ось 1000 відвідувачів для ресурсу з іграми – це вкрай мало.
  • Проведений на сайті час. Зазвичай цільова аудиторія поводиться «типово», тобто цікавиться лонгрідамі, товарами і всім тим, що для неї «підготували». Якщо ж певна частина відвідувачів переглядає лонгріди протягом 1-1,5 хвилин і йде, то можна сміливо відняти їх від показника «відвідуваності».
  • Пошуковий запит. За якими посиланнями люди приходять на сайт? Якщо трафік спрямовується до 1-2 сторінки, то решта площі сайту – це не найкраще місце для розміщення посилання.
  • Джерела відвідуваності. Реферальний трафік, заходи на головну сторінку, тизерну мережу – все це тривожні «дзвіночки» для сеошника.
  • Глибина перегляду серйозних проектів рідко становить менше 4-5 сторінок. Попросіть гостьовий доступ до лічильників і переконайтеся в достовірності показників.
  • Тематика. Сайт повинен бути близьким за змістом до тематики бізнесу. Статтю про вудки варто розмістити на сайтах для рибалок, магазинах із човнами та іншим спорядженням. А ось на сайті про стільці або черевики такий матеріал розміщувати точно не варто.
  • Синтетичні характеристики. Використовуємо CheckTrust для того, щоб дізнатися траст/спам у Гуглі (ІКС – Яндекс). Ці показники використовуються для відсіву донорів, знайдених у топі видачі або масі посилань конкурентів. Оптимальний показник: траст від 30, спам від 10 і нижче, ІКС від 150.

Аутрич SEO

Правила публікації

Майданчики знайдені? Починаємо публікувати матеріали. У перший місяць розміщуємо 4-8 статей, а вже в наступний – 8-16, щоб закріпити результат. Ще за місяць знижуємо кількість публікацій до початкового і утримуємо її вже в стабільному стані.

Будьте пильними: адміни не розкручених сайтів ставляться до своєчасності публікацій не надто відповідально, тому потрібно завжди мати в запасі договір щонайменше два тижні вперед.

Аутріч SEO: шукаємо донорів

Варто застосувати 4 основні методи: тематичні каталоги, довідкова база конкурентів, парсинг видачі та агентства. Формуючи перелік, не слід брати в нього сайти, які зустрічаються майже у всіх конкурентів. Варто надати перевагу свіжим посиланням. Щоб скоротити таблицю, підвищуємо показники (відвідуваність і синтетичні).

  • Маса посилань. Відкриваємо SerpStat і аналізуємо зворотні посилання сайтів конкурентів (для перегляду великої кількості сайтів використовуємо API). Зводимо дані в таблицю і перевіряємо в CheckTrust. При цьому записуємо домени без «www» і «http».
  • Топи та каталоги. Спершу варто переконатися у відвідуваності сайту. Потім заходимо в каталоги, беремо сайти потрібної тематики, закидаємо на перевірку в CheckTrust і відправляємо дані в таблицю. До речі, в розділі «друзі сайту» можна знайти чимало цінних ресурсів.
  • Парсинг. У PixelTools є опція для парсинга. Інструмент доступний для обробки 50 ключів в комплексі з певного регіону для перших сторінок пошукових систем.
  • Агентства. Націнка рекламних агентів складе 70%, тому варто скористатися безкоштовним переліком, але потім зв’язатися з сайтами особисто.Домовляючись з майданчиком, варто створити лист-шаблон. У ньому ми пишемо про наш бізнес і запитуємо, як користувачі зможуть дістатися до розділу зі статтею з головної сторінки, і як буде оплачений проект. Обговорюємо дедлайни, архівацію матеріалів і умови попереднього показу. Розмістили? Рано видихати. Аутріч – це спосіб ефективної реклами, тому тепер перевіряємо публікацію та наші посилання (без тегів, що їх приховують) за допомогою CheckTrust.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"