Кейс дизайну, розробки та комплексного просування для Best People Movers - LuxSite
  • Клієнт

    Best People Movers

  • Тип робіт

    SEO просування

  • Технології

    Bootstrap 3.3.1 

Завдання клієнта

Провести аудит сайту, оптимізувати його під пошукові системи. Збільшити органічний трафік.

Органічне просування сайту  у тематиці продажу сімейних уживаних автомобілів.

 

З чим звернулися до нас:

Сайт був погано оптимізованим, із низьким органічним трафіком.

 

Результат для бізнесу:

Нам вдалося поліпшити видимість у пошуковій системі Google, а також збільшити пошуковий трафік за 8 місяців роботи над проєктом.

 

SEO

З чим звернулися до нас: Сайт був погано оптимізованим, із низьким органічним трафіком.

Тематика: транспорт

Регіон просування: Австралія, Сідней.

Попередні роботи з побудови довідкового профілю: Очевидно, проводилися роботи з нарощування посилального профілю, але незначні. Не здійснювалося відхилення доменів із низькими показниками і поганою якістю.

Контент: пріоритетні сторінки містили мало тексту, на багатьох інших текст узагалі був відсутній або ж не був унікальним.

Завдання: Провести аудит сайту, оптимізувати його під пошукові системи. Збільшити органічний трафік.

Базовий аудит із оптимізації сайту:

  • на сайті не були налаштовані редиректи, основне дзеркало сайту;
  • помилки і відсутні директиви в robots.txt;
  • 404 помилки;
  • відсутність Alt на зображеннях;
  • безліч сторінок без прописаного Title, Description;
  • дублі Title і Description;
  • сторінки без H1, H2;
  • множинні помилки у структурі заголовків;
  • низька швидкість завантаження сайту;
  • проблеми з оптимізацією сайту під мобільні і десктопні пристрої;
  • HTML-код вимагав доопрацювання.

 

Наші роботи:

На момент старту робіт на сайті було чимало проблем із внутрішньою оптимізацією і посилальним профілем.

Клієнт висловив свої очікування поліпшити видимість сайту в пошуковій системі. Збільшити пошуковий трафік, завдяки чому збільшиться і кількість звернень клієнтів.

Для досягнення поставлених цілей, вирішили оптимізувати наявні сторінки під потрібні запити. Оптимізувати контент на посадкових сторінках із розширенням семантичного ядра.

 

Умовно виділили такі етапи наших робіт:

 

Внутрішня оптимізація:

  • Перевірили технічний аудит сайту, усунули помилки.
  • Зібрали семантичне ядро й оптимізували мета-теги, обрали посадкові сторінки під кожну групу запитів, усунули конкуренцію між сторінками за один кластер запитів.

Також оптимізували контент на пріоритетних сторінках сайту. Зібрали та здійснили кластеризацію семантики відповідно до структури сайту. Проаналізували сторінки і топових конкурентів у даній тематиці. Склали ТЗ для написання контенту на підставі аналізу.

 

Зовнішня оптимізація:

  • Попрацювали над розширенням посилального профілю.
  • Здійснили «чистку» посилального профілю, оскільки сайт мав посилальну масу, однак багато посилань були поганої якості.
  • Проаналізували посилальні стратегії головних конкурентів, з урахуванням цього розробили власну стратегію лінкбілдінга.

Робота над посилальним профілем проводилася з використанням аутріч (розміщувалися на трастових майданчиках із хорошим трафіком і видимістю у пошукових системах) і крауд-посилань (гостьовий постинг, форуми, директорії). Завдяки чому вдалося значно збільшити кількісно і якісно контрольний профіль сайту.

 

Можемо розглянути докладніше за термінологією і що означають наші роботи:

  1. Технічний аудит допоміг виявити помилки і недопрацювання, які ми в подальшому виправили: помилки в мета-тегах і заголовках (написання і структура), стиснення зображень і атрибутів Alt, налаштування редиректів, а також інші виявлені помилки.
  2. Додавання унікального контенту дало змогу поліпшити видимість сайту в пошукових системах за ключовими словами, збільшити цитованість і трастовість сайту.
  3. Аудит посилального профілю дав нам змогу визначити подальший план робіт щодо нарощування і пошуку релевантних майданчиків, а також виявити неякісні посилання, які були відхилені.
  4. Аналіз сайтів конкурентів допоміг знайти різні цікаві фішки, які допомагають користувачам ліпше сприймати контент сайту і пропозиції на сайті.

 

Додаткові роботи по сайту:

  1. Аналіз і впровадження кращих мета-тегів конкурентів для пріоритетних сторінок.
  2. Рекомендації з оптимізації посадкових сторінок і створення перелінковок.
  3. Рекомендації з додавання мікророзмітки на сайт.
  4. Аналіз і поліпшення структури основного меню і футеру на підставі сайтів-конкурентів.
  5. Аналіз фрагментів і впровадження додаткових «фішок» на предмет збільшення CTR.

 

Результат:

Динаміка зростання ключових фраз у пошуковій системі Google:

 

Спостерігається позитивне зростання органічного трафіку:

 

Також спостерігається динамічне зростання ключових слів, за якими ранжирується сайт:

 

 

Посилальна маса

Спостерігається позитивна динаміка зростання вхідних посилань:

На скріншотах вище можна побачити плавне зростання посилальної маси. Ми здійснюємо відхилення спамних і низькоякісних посилань за допомогою інструменту Disavow раз на місяць.

Бюджет на посилання невеликий, тож ми замовляємо outreach приблизно 2–3 посилання на місяць, і розбавляємо crowd посиланнями.

Результат

Нам вдалося поліпшити видимість у пошуковій системі Google, а також збільшити пошуковий трафік за 8 місяців роботи над проєктом.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116