Розробка:
Аналіз:
Ми проаналізували відгуки клієнтів, побажання, зауваження і на їх основі розробляли дизайн і структуру сайту, в постійній взаємодії з замовником. Ми запропонували низку рішень, які поліпшили юзабіліті сайту і зробили його більш дружнім для користувачів.
Особливості проекту:
Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка. Багатомовний сайт, складна система бронювання турів, різна для деяких турів.
Результат для бізнесу:
Компанія має високотехнологічний сайт зі зручним інтерфейсом, що забезпечує високу конверсію і, відповідно, прибуток компанії.

Дизайн:

SEO:
З чим прийшли до нас: Наші фахівці розробили сайт з унікальною CMS.
Тематика: тури в Чорнобиль
Регіон: Великобританія
Вік домену:домен зареєстрували у 2018 році.
Платформа: унікальна
Внутрішня оптимізація сайту: сайт не був оптимізований під пошукові запити
Зворотні посилання: посилань на сайт не було
Контент: Контент створював замовник
Початок лінкбілдингу: вересень 2018
Органічний трафік: 1-3 людини на день
Завдання по проекту: Збільшення трафіку з Великобританії, а в майбутньому з усієї Європи
Ми зробили такі роботи з внутрішньої оптимізації сайту:
- збір семантичного ядра;
- створення мета-тегів під ключові запити;
- створення h1-h3 заголовків, перелінковка;
- покращення швидкості завантаження сайту;
- налаштування технічних файлів sitemap.xml, robots.txt;
- налаштування редиректів на сайті;
- реалізована багатомовність сайту;
- створення тегів hreflang, alternate для різних мовних версій сайту.
Зовнішня оптимізація сайту:
- аналіз лінкової маси конкурентів у Великобританії;
- побудова якісних зовнішніх посилань на сайт.
Результат:
Динаміка росту органічного трафіку

Правильна оптимізація сайту і постійне нарощування лінкової маси дозволило збільшити органічний трафік.
Надалі плануємо збільшувати трафік із Великобританії, а також завдяки оптимізації всіх мовних версій сайту та зовнішньої оптимізації отримувати трафік з усієї Європи.
Контекстна Реклама:
Тематика: тури в Чорнобиль
Регіони: Україна, Великобританія, Польща, Німеччина, Швеція, Нідерланди, США, Канада
Тривалість кампанії: 2 місяці
Завдання: збільшення замовлень турів на сайті
Аналіз: як конверсію на сайті можна налаштувати оформлення замовлення – натискання кнопки оплатити з переходом на платіжний сервіс LiqPay.
Особливості / Складнощі: несформований попит на пропозицію клієнта, немає чіткого портрета цільової аудиторії.
Рішення: налаштування пошукових багатомовних кампаній за низькочастотними конкретними запитами (для аудиторії, яка знає про Чорнобильську зону), налаштування банерної реклами в КМС на інтереси (екстрим-подорожі, любителі активного відпочинку, фотографи-ентузіасти) і ключові слова з метою ознайомлення аудиторії з пропозицією клієнта. Додатково налаштували ремаркетинг для повернення відвідувачів сайту.
Результати: 43 заявки з сайту за ціною 558 грн при вартості туру від 2 500 грн.
Таргетингова реклама:
Тематика: тури в Чорнобиль
Регіони: Україна, Польща, Німеччина, Великобританія
Тривалість кампанії: 3 тижні
Завдання: охоплення, залученість, трафік на сайт, заявки з сайту
Рішення: використання відеооглядів туру, акційних банерів, сегментування аудиторій на мандрівників, фотографів, людей, які цікавляться екстримом.