Gamma travel – LuxSite
  • Клієнт

    Gamma travel

  • Тип робіт

    Розробка
    Дизайн
    SEO-просування
    Контекстна реклама
    Таргетингова реклама
    SMM

  • Технології

    ASP.NET

Завдання клієнта

Розробка корпоративного сайту зі складним функціоналом бронювання поїздки в Чорнобиль за датою, інтернет-магазином, онлайн-оплатою для клієнтів з-за кордону.

Розробка:

Аналіз:

Ми проаналізували відгуки клієнтів, побажання, зауваження і на їх основі розробляли дизайн і структуру сайту, в постійній взаємодії з замовником. Ми запропонували низку рішень, які поліпшили юзабіліті сайту і зробили його більш дружнім для користувачів.

Особливості проекту:
Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка. Багатомовний сайт, складна система бронювання турів, різна для деяких турів.

Результат для бізнесу:
Компанія має високотехнологічний сайт зі зручним інтерфейсом, що забезпечує високу конверсію і, відповідно, прибуток компанії.

Дизайн:

SEO:

З чим прийшли до нас: Наші фахівці розробили сайт з унікальною CMS.
Тематика: тури в Чорнобиль
Регіон: Великобританія
Вік домену:домен зареєстрували у 2018 році.
Платформа: унікальна
Внутрішня оптимізація сайту: сайт не був оптимізований під пошукові запити
Зворотні посилання: посилань на сайт не було
Контент: Контент створював замовник
Початок лінкбілдингу: вересень 2018
Органічний трафік: 1-3 людини на день

Завдання по проекту: Збільшення трафіку з Великобританії, а в майбутньому з усієї Європи

Ми зробили такі роботи з внутрішньої оптимізації сайту:

  • збір семантичного ядра;
  •  створення мета-тегів під ключові запити;
  •  створення h1-h3 заголовків, перелінковка;
  •  покращення швидкості завантаження сайту;
  •  налаштування технічних файлів sitemap.xml, robots.txt;
  •  налаштування редиректів на сайті;
  •  реалізована багатомовність сайту;
  •  створення тегів hreflang, alternate для різних мовних версій сайту.

Зовнішня оптимізація сайту:

  • аналіз лінкової маси конкурентів у Великобританії;
  •  побудова якісних зовнішніх посилань на сайт.

 

Результат:
Динаміка росту органічного трафіку

Правильна оптимізація сайту і постійне нарощування лінкової маси дозволило збільшити органічний трафік.

Надалі плануємо збільшувати трафік із Великобританії, а також завдяки оптимізації всіх мовних версій сайту та зовнішньої оптимізації отримувати трафік з усієї Європи.

Контекстна Реклама:

Тематика: тури в Чорнобиль

Регіони: Україна, Великобританія, Польща, Німеччина, Швеція, Нідерланди, США, Канада

Тривалість кампанії: 2 місяці

Завдання: збільшення замовлень турів на сайті

Аналіз: як конверсію на сайті можна налаштувати оформлення замовлення – натискання кнопки оплатити з переходом на платіжний сервіс LiqPay.

Особливості / Складнощі: несформований попит на пропозицію клієнта, немає чіткого портрета цільової аудиторії.

Рішення: налаштування пошукових багатомовних кампаній за низькочастотними конкретними запитами (для аудиторії, яка знає про Чорнобильську зону), налаштування банерної реклами в КМС на інтереси (екстрим-подорожі, любителі активного відпочинку, фотографи-ентузіасти) і ключові слова з метою ознайомлення аудиторії з пропозицією клієнта. Додатково налаштували ремаркетинг для повернення відвідувачів сайту.

Результати: 43 заявки з сайту за ціною 558 грн при вартості туру від 2 500 грн.

Таргетингова реклама:

Тематика: тури в Чорнобиль

Регіони: Україна, Польща, Німеччина, Великобританія

Тривалість кампанії: 3 тижні

Завдання: охоплення, залученість, трафік на сайт, заявки з сайту

Рішення: використання відеооглядів туру, акційних банерів, сегментування аудиторій на мандрівників, фотографів, людей, які цікавляться екстримом.

 

Результат

Бюджет – 411 у.о.

Охоплення – 86 525

Залученість для публікацій – 6 295

Ціна за взаємодію з публікацією – 0.07 у.о.

Кліки на посилання – 2418

Ціна за клік на посилання – 0,17 у.о.

Заявки на сайті – 4

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116