Кейс з просування сайту Glamour Decor Australia - LuxSite
  • Клієнт

    Glamour Decor Australia

  • Тип робіт

    SEO просування

  • Технології

    WordPress 5.2.9
    PHP

     

Завдання клієнта

Провести аудит сайту, оптимізувати сайт під пошукові системи. Почати побудову посилального профілю. Збільшити органічний трафі

Особливості проекту:

Компанія спеціалізується на встановленні алюмінієвих композитних панелей і архітектурного облицювання фасадів та стель будинків на фасади, навіси, фасади й сонцезахисні ґрати.

 

Результат для бізнесу:

Нам вдалося збільшити видимість у пошуковій системі Google і пошуковий трафік за 5 місяців роботи над проєктом. 

 

SEO

Із чим прийшли до нас: Роботи із просування і внутрішньої оптимізації не проводилися

Тематика: будівельне облицювання

Регіон просування: Австралія

Попередні роботи з побудови посилального профілю:Був відсутнім. Було небагато спамних посилань.

Контент: на пріоритетних сторінках було мало тексту, на багатьох інших контент був відсутнім або неунікальним.

Завдання: Провести аудит сайту, оптимізувати сайт під пошукові системи. Почати побудову посилального профілю. Збільшити органічний трафік.

 

Базовий аудит з оптимізації сайту:

  • на сайті не були налаштовані редиректи, основне дзеркало сайту;
  • був не налаштований сертифікат SSL;
  • помилки й відсутні директиви в robots.txt;
  • помилки 404;
  • відсутність Alt на зображеннях;
  • багато сторінок без прописаного Title, Description;
  • дублі Title і Description;
  • були однакові TItle і Н1;
  • сторінки без H1, H2;
  • численні помилки у структурі заголовків;
  • низька швидкість завантаження сайту;
  • HTML-код вимагав допрацювання;
  • Sitemap був відсутній.

 

Наші роботи:

На момент старту робіт на сайті було багато проблем із внутрішньою оптимізацією і посилальним профілем. 

Клієнт озвучив свої очікування — підтягнути видимість сайту в пошуковій системі, а також збільшити пошуковий трафік і, як наслідок, підвищити кількість звернень клієнтів.

Для досягнення поставлених цілей було ухвалено рішення оптимізувати існуючі сторінки під потрібні запити, оптимізувати контент на посадкових сторінках із розширенням семантичного ядра.

 

Умовно наші роботи розбили на такі етапи:

 

Внутрішня оптимізація:

  • Перевірили технічний аудит сайту, виправили помилки.
  • Зібрали семантичне ядро й за ним провели оптимізацію метатегів, вибрали посадкові сторінки під кожну групу запитів, усунули конкуренцію між сторінками за один кластер запитів.

Оптимизировали контент на приоритетных страницах сайта. Собрали и кластеризовали семантику и внедрили новую структуру сайта на основе анализа топовых конкурентов в данной нише. На основании семантики составили ТЗ для написания контента.

 

Зовнішня оптимізація:

  • Робота над розширенням посилального профілю.
  • Сайт мав посилальну масу, однак багато посилань були поганої якості, тому одразу ж провели чищення посилального профілю.
  • Проаналізували посилальні стратегії основних конкурентів, з їх урахуванням була розроблена власна стратегія лінкбілдингу

Робота над посилальним профілем проводилася за рахунок аутрічу (розміщалися на трастових майданчиках із гарним трафіком і видимістю в пошукових системах) і крауд-посилань (гостьовий постинг, форуми, директорії). Це дало можливість значно збільшити кількісно і якісно посилальний профіль сайту.

 

Можемо детальніше розглянути термінологію і значення наших робіт:

  1. Технічний аудит допомагає виявити помилки й недопрацювання, які ми в подальшому виправили: помилки в метатегах і заголовках (написання та структура), стиснення зображень і атрибутів Alt, налаштування редиректів, а також інших помилок, які були знайдені.
  2. Додавання унікального контенту дало можливість збільшити видимість сайту в пошукових системах за ключовими словами, цитованість і трастовість сайту.
  3. Аудит посилального профілю дав нам можливість визначити подальший план робіт з нарощування і пошуку релевантних майданчиків, а також неякісні посилання, які були відхилені.
  4. Аналіз сайтів конкурентів дав можливість знайти різні цікаві фішки, які допомагають користувачам краще сприймати контент сайту і пропозиції на сайті.

 

Додаткові роботи із сайтом:

  1. Аналіз і впровадження кращих метатегів конкурентів для пріоритетних сторінок.
  2. Рекомендації з оптимізації посадкових сторінок і створення перелінкування.
  3. Рекомендації з додавання мікророзмітки на сайт.
  4. Аналіз і поліпшення структури основного меню та футера на основі сайтів конкурентів.
  5. Аналіз сніпетів і впровадження додаткових фішок для збільшення CTR.

 

Результат:

 

 

Видимість сайту зросла. 

Динаміка зростання органічного трафіку і ключових слів. 

 

 

Також спостерігається динамічне зростання ключових слів, за якими ранжується сайт

 

 

Посилальна маса:

Спостерігаємо позитивну динаміку зростання вхідних посилань.

Збільшилася кількість посилальних доменів. 

 

Позиції:

 

Результат

Нам вдалося збільшити видимість у пошуковій системі Google і пошуковий трафік за 5 місяців роботи над проєктом. 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116