Кейс з просування сайту Kennedy Pharmacy Botany - LuxSite
  • Клієнт

    Kennedy Pharmacy Botany

  • Тип робіт

    SEO просування

  • Технології

    Elementor 2.9.14
    WordPress
     5.4.4
    PHP

     

Завдання клієнта

Зробити аудит сайту, зібрати семантичне ядро, проаналізувати конкурентів, додати компанію в Google Maps. Ми переконалися в необхідності просування сайту в пошуку по карті (локально) на регіон, де сконцентровано діяльність компанії, на що й спрямували подальшу роботу. Нарощувати якісну посилальну масу. 

 

Особенности проекту:

Компанія пропонує широкий спектр товарів холістичної медицини для досягнення оптимального результату в первинній медичній допомозі.

 

Результат для бизнесу:

Нам вдалося збільшити видимість в пошуковій системі Google та збільшити пошуковий трафік за 4 місяці роботи над проєктом. 

 

SEO

З чим прийшли до нас:  Сайт-односторінковик із мінімальною оптимізацією та нульовою посилальною масою.

Тематика: фармацевтика

Регіон просування: Австралія, Сідней.

Попередні роботи з побудови посилального профілю: Відсутні.

Контент: на пріоритетних сторінках було мало тексту, на багатьох інших він був відсутній або був не унікальним. 

Завдання: Зробити аудит сайту, зібрати семантичне ядро, проаналізувати конкурентів, додати компанію в Google Maps. Ми переконалися в необхідності просування сайту в пошуку по карті (локально) на регіон, де сконцентровано діяльність компанії, на що й спрямували подальшу роботу. Нарощувати якісну посилальну масу. 

 

Базовий аудит з оптимізації сайту: 

  • на сайті не було налаштовано редіректи, основне дзеркало сайту; 
  • помилки та відсутні директиви в robots.txt; 
  • 404 помилки; 
  • відсутність Alt на зображеннях; 
  • безліч сторінок без прописаних Title, Description; 
  • дублі Title та Description; 
  • сторінки без H1, H2; 
  • численні помилки в структурі заголовків; 
  • збігалися Title та Н1; 
  • низька швидкість завантаження сайту; 
  • сайт мав проблеми з оптимізацією під мобільні пристроях; 
  • HTML-код потребував доопрацювання; 
  • Sitemap був відсутній.

 

Наші роботи:

На момент старту робіт на сайті було багато проблем з внутрішньою оптимізацією та посилальним профілем. 

Клієнт озвучив свої очікування — підтягнути видимість сайту в пошуковій системі. Збільшити пошуковий трафік, що в результаті призведе до збільшення звернень клієнтів. 

Для досягнень поставлених цілей вирішили оптимізувати наявні сторінки під потрібні запити. Оптимізувати контент на посадкових сторінках із розширенням семантичного ядра. 

 

Умовно наші роботи розбили на такі етапи: 

 

Внутрішня оптимізація:

  • перевірили технічний аудит сайту, виправили помилки; 
  • зібрали семантичне ядро та за ним провели оптимізацію метатегів, вибрали посадкові сторінки під кожну групу запитів, прибрали конкуренцію між сторінками за один кластер запитів.

Оптимізували контент на пріоритетних сторінках сайту. Зібрали та кластеризували семантику відповідно до структури сайту. На основі аналізу сторінок і топових конкурентів в даній тематиці. Склали ТЗ для написання контенту на підставі аналізу.

 

Зовнішня оптимізація:

  • робота над розширенням посилального профілю; 
  • сайт мав посилальну масу, однак чимало посилань мали погану якість, тому відразу було здійснено чистку посилального профілю; 
  • проаналізували посилальні стратегії основних конкурентів, врахувавши їх, розробили свою власну стратегію лінкбілдінгу.

Робота над посилальним профілем здійснювалася шляхом аутрічу  (розміщувалися на трастових майданчиках із хорошим трафіком і видимістю в пошукових системах) і крауд​-посилань (гостьовий постинг, форуми, директорії). Що дало змогу істотно збільшити кількісно та якісно контрольний профіль сайту. 

 

Можемо розглянути детальніше за термінологією і що означають наші роботи: 

  1. Технічний аудит допомагає виявити помилки та недоробки, які ми надалі виправили — помилки в метатегах і заголовках (написання та структура), стиснення зображень і атрибутів Alt, налаштування редиректів, а також інші знайдені помилки. 
  2. Додавання унікального контенту дало можливість збільшити видимість сайту в пошукових системах за ключовими словами, цитованість і трастовість сайту. 
  3. Посилальний аудит дозволив нам визначити подальший план робіт із нарощування та пошуку релевантних майданчиків, а також неякісні посилання, які було відхилено. 
  4. Аналіз сайтів конкурентів дав змогу знайти різні цікаві фішки, які допомагають користувачам краще сприймати контент сайту та пропозиції на сайті.

 

Додаткові роботи із сайтом:

  1. Аналіз і впровадження кращих метатегів конкурентів для пріоритетних сторінок. 
  2. Рекомендації з оптимізації посадкових сторінок і створення перелінкування. 
  3. Рекомендації з додавання мікророзмітки на сайт. 
  4. Проаналізували та поліпшили структуру основного меню та футеру на підставі сайтів-конкурентів.
  5. Аналіз сніппетів та впровадження додаткових «фішок» на предмет збільшення CTR.

 

Результат:

Динаміка зростання ключових фраз:

 

 

Кількість слів у пошуковій видачі зросла.

 

Позиції:

 

Вийшли в ТОП2 за брендовим запитом і в ТОП5 за регіональним запитом botanypharmacy. Також у видачі по Google Maps — ТОП 1–5 за запитами chemistbotany, kennedyspharmacybotany тощо.

Динаміка зростання органічного трафіку:

Посилальна маса :

Спостерігаємо позитивну динаміку зростання вхідних посилань.

Збільшилася кількість доменів, які посилаються. 

Після успішного просування та поліпшення показників, а також впізнаваності бренду, клієнт прийняв рішення додати на сайт каталог товарів і вийти за межі односторінковика. На момент створення кейсу тривають роботи з оптимізації, доповнення та поліпшення магазину (каталогу товарів).

Результат

Нам вдалося збільшити видимість в пошуковій системі Google та збільшити пошуковий трафік за 4 місяці роботи над проєктом. 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116