Регіон: Україна
Тривалість кампанії: 1 рік
Особливості/складнощі:
Цільова аудиторія компанії досить вузька, складно було перейти від питань звичайних користувачів, які роблять косметичний ремонт у своїй квартирі до запитів від професіоналів, яких цікавить якість продукту, його технічні характеристики і які планують замовляти продукцію систематично.
Рішення:
проводилися систематичні рекламні кампанії зі збору якісних аудиторій з редагуванням інтересів. Збільшення кількості коментарів і запитів з використанням тематичних аудиторій таргетингу, дозволили виявити потрібну цільову аудиторію з загальної маси зацікавлених користувачів.
Результат:
збільшення кількості цільових підписників з 5000 до 10000 чоловік, збільшення охоплення цільової аудиторії на 30% в Facebook і Instagram. Накопичення цільової аудиторії на сторінках дало зростання відвідувань майстер класів компанії, збільшення активності на сторінках у вигляді коментарів, питань і замовлень.

SMM:
Завдання клієнта: підвищити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії: фахівців, які займаються дизайном і ремонтом приміщень (дизайнерів, малярів) і збільшити приплив цієї аудиторії в колор-студії (брендові магазини, в яких реалізується продукція, надається якісна консультація і проводяться професійні майстер-класи). Складність завдання полягала у тому, що цільова аудиторія компанії “Фарби Колорит” це люди, які мають професійне відношення до продукту і стаючи клієнтом купують не один раз, а постійно. Роздрібна торгівля для одноразового використання не настільки цікава для компанії, оскільки це завдання вони закривають за допомогою торгових майданчиків масового вжитку.
Що було зроблено:
1) Взаємодія з замовником: для вдосконалення знань про продукт і занурення в специфіку діяльності компанії наша команда систематично відвідувала майстер-класи компанії Фарби Колорит і спілкувалася з фахівцями і продавцями Колор Студій.
2) Контент: ми розробили рубрикатор цікавих для цільової аудиторії тем: брендові публікації з порадами про ремонт, оформлення стін, фарбування меблів, лайфхаки; публікації про товар, оформлені в єдиному стилі, з можливістю дізнатися деталі про продукт, запитати кваліфіковану пораду; живий контент зі зйомок в Колор Студіях: відео та фото реального товару і співробітників; інтерактивний контент для Instagram Stories з можливістю задати питання, проголосувати; розробляли унікальні брендові сезонні анімовані обкладинки для сторінки в Facebook, які користуються великою популярністю і викликають інтерес.
Приклади контенту та вигляд сторінки Facebook:

Приклади контенту та вид сторінки Instagram:

Внаслідок цього ми вийшли на цільову аудиторію, яка почала активно спілкуватися з брендом, писати коментарі, ставити запитання, замовляти, відзначати компанію на своїх сторінках і приходити на майстер-класи. Компанія завоювала лояльність і знайшла амбасадорів бренду.
