Kolorit - LuxSite
  • Клієнт

    Kolorit

  • Тип робіт

    SMM

  • Технології

    Facebook

    Instagram

Завдання клієнта

підвищити обізнаність потенційних клієнтів в соціальних мережах про продукти та акції компанії, збільшити аудиторію підписників на бізнес-сторінці.

Регіон: Україна

Тривалість кампанії: 1 рік

Особливості/складнощі:

Цільова аудиторія компанії досить вузька, складно було перейти від питань звичайних користувачів, які роблять косметичний ремонт у своїй квартирі до запитів від професіоналів, яких цікавить якість продукту, його технічні характеристики і які планують замовляти продукцію систематично.

Рішення:

проводилися систематичні рекламні кампанії зі збору якісних аудиторій з редагуванням інтересів. Збільшення кількості коментарів і запитів з використанням тематичних аудиторій таргетингу, дозволили виявити потрібну цільову аудиторію з загальної маси зацікавлених користувачів.

Результат:

збільшення кількості цільових підписників з 5000 до 10000 чоловік, збільшення охоплення цільової аудиторії на 30% в Facebook і Instagram. Накопичення цільової аудиторії на сторінках дало зростання відвідувань майстер класів компанії, збільшення активності на сторінках у вигляді коментарів, питань і замовлень.

SMM:

Завдання клієнта: підвищити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії: фахівців, які займаються дизайном і ремонтом приміщень (дизайнерів, малярів) і збільшити приплив цієї аудиторії в колор-студії (брендові магазини, в яких реалізується продукція, надається якісна консультація і проводяться професійні майстер-класи). Складність завдання полягала у тому, що цільова аудиторія компанії “Фарби Колорит” це люди, які мають професійне відношення до продукту і стаючи клієнтом купують не один раз, а постійно. Роздрібна торгівля для одноразового використання не настільки цікава для компанії, оскільки це завдання вони закривають за допомогою торгових майданчиків масового вжитку.

Що було зроблено:

1) Взаємодія з замовником: для вдосконалення знань про продукт і занурення в специфіку діяльності компанії наша команда систематично відвідувала майстер-класи компанії Фарби Колорит і спілкувалася з фахівцями і продавцями Колор Студій.

2) Контент: ми розробили рубрикатор цікавих для цільової аудиторії тем: брендові публікації з порадами про ремонт, оформлення стін, фарбування меблів, лайфхаки; публікації про товар, оформлені в єдиному стилі, з можливістю дізнатися деталі про продукт, запитати кваліфіковану пораду; живий контент зі зйомок в Колор Студіях: відео та фото реального товару і співробітників; інтерактивний контент для Instagram Stories з можливістю задати питання, проголосувати; розробляли унікальні брендові сезонні анімовані обкладинки для сторінки в Facebook, які користуються великою популярністю і викликають інтерес.

Приклади контенту та вигляд сторінки Facebook:

Приклади контенту та вид сторінки Instagram:

Внаслідок цього ми вийшли на цільову аудиторію, яка почала активно спілкуватися з брендом, писати коментарі, ставити запитання, замовляти, відзначати компанію на своїх сторінках і приходити на майстер-класи. Компанія завоювала лояльність і знайшла амбасадорів бренду.

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116