Krisstel (SMM) – LuxSite
  • Клієнт

    Krisstel

  • Тип робіт

  • Технології

    Facebook

    Instagram

Завдання клієнта

повысить осведомленность потенциальных клиентов в соцсетях о новых коллекциях и сезонных предложениях компании, увеличить количество продаж из соцсетей Facebook, Instagram.

Регіон: Київ, Львів, Дніпро

Тривалість кампанії: 4 місяці

Особливості /складнощі:

Перед стартом рекламної кампанії потрібно було встановити коди відстеження подій Facebook для всіх етапів покупки на сайті, а також створити продуктовий каталог товарів.

Рішення:

Коректна установка необхідних кодів відстеження дала можливість здійснювати показ рекламних оголошень аудиторії, яка найбільш зацікавлена ​​в покупці товарів. Створений продуктовий каталог товарів дав можливість запустити кампанію динамічного ремаркетингу, що дозволяє повернути на сайт користувачів, які не здійснили покупку.

Для залучення покупців в офлайн-магазини використовувалися рекламні кампаній за місцем розташування офлайн-магазинів.

Результат:

Зростання трафіку на сайт з соцмереж на 175%, збільшення продажів на сайті в 3 рази в порівнянні з попереднім періодом.

 

SMM:

Завдання клієнта: Збільшити кількість відвідувань офлайн магазинів Замовника по всій Україні, збільшити обсяг продажів товарів через Інтернет (соціальні мережі і сайт).

Що було зроблено:

1) Взаємодія з замовником: проводилися систематичні виїзди в компанію Замовника для знайомства зі специфікою діяльності та організацією роботи, а також для зйомки процесу створення одягу і для фотосесій готових моделей.

2) Контент: Основний нахил було зроблений на професійну зйомку дизайнерського одягу на моделях. В арсеналі Замовника є власний фотограф, що дозволило нам впровадити деякі рекомендації і отримати високоякісний контент для сторінок в соціальних мережах. Окрему увагу було надано відео зйомці, щоб продемонструвати товар у динаміці – такий вид контенту отримав хороший відгук від потенційних покупців.

Також, було прийнято рішення розвивати особистий бренд дизайнера бренду Krisstel Світлани Шелефіст. Поява особистості дизайнера на сторінках викликала багато позитивних реакцій від підписників і була дуже позитивно сприйнята.

Вдалим рішенням виявилася публікація клієнтів в одязі від Krisstel на сторінках бренду. Це спонукало людей писати назву бренду в публікаціях, тим самим розповідаючи про нього своїм підписникам.

Приклади контенту та вид сторінки Facebook:

 

Приклади контенту та вид стоірнки Instagram:

 

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116