Регіон: Україна
Тривалість кампанії: : 5 місяців (липень 2019 – грудень 2019… до сьогодні)
Особливості/складнощі:
- Дизайнерський одяг – не для широкого кола споживачів.
- Цільова аудиторія – жінки з доходом середнім і вище середнього.
Рішення:
Налаштована банерна реклама в Медійній мережі, в якій задіяли всі можливі види оголошень: адаптивні, графічні, лайтбокси. Також використовували банери формату * GIF, графічні банери різних розмірів і різні тексти в адаптивних оголошеннях з метою визначень більш ефективних.
Як таргетинг вибрали: ключові слова, теми, інтереси, зацікавлених покупців і схожі аудиторії.
Налаштований ремаркетинг на категорії сайту; на відвідувачів, які поклали товар у кошик але не здійснили покупки; на тих, хто здійснив конверсію або покупку. Також для ремаркетингу використовувалася аудиторія відвідувачів, які досягли “Розумної цілі” в Google Analytics (в аудиторію включені користувачі сайту, яких система розцінила, як тих, хто виконав “дії” на сайті, які з більшою ймовірністю призведуть до конверсії).
З другого місяця роботи було проведено налаштування кампанії динамічного ремаркетингу.
Результат:
За результатами першого місяця роботи рекламних кампаній отримано 1 778 766 показів рекламних банерів, з них ми отримали 11 прямих конверсій і 3 транзакції.
Якщо порівнювати загальну кількість конверсій з різних джерел трафіку з попереднім періодом, отримали такі результати: загальна кількість конверсій зросла на 102%, коефіцієнтом конверсії цілі для всіх користувачів – 36%, а загальна кількість транзакцій зросла на 214% з коефіцієнтом транзакцій для всіх користувачів – 61%

У найактивніший період роботи реклами оголошення були показані 1 234 371 разів, з них ми отримали 42 конверсії, коефіцієнт яких для платного трафіку, в порівнянні з першим місяцем роботи кампаній, виріс на 154% і 4 транзакції, коефіцієнт яких виріс на 24%.
