Кейс з просування сайту MaxMebel - LuxSite
  • Клієнт

    MaxMebel

Завдання клієнта

збільшення кількості транзакцій через розширення семантичного ядра реклами і використання додаткових рекламних інструментів.

Регіон: вся Україна за винятком Криму, Донецька і Луганська

Завдання: збільшення кількості транзакцій через розширення семантичного ядра реклами і використання додаткових рекламних інструментів.

Особливості / складності:

Сайт не відповідав вимогам налаштувань Google Merchant Centre.

Рішення:

  1. Розроблено ТЗ для програміста; після доопрацювання сайт став повністю відповідати правилам Google для створення Merchant Center.
  2. Налаштування пошукових рекламних кампаній на певні бренди і товарні позиції цих брендів.
  3. Налаштування динамічного ремаркетингу.
  4. Налаштування товарних оголошень.

Результат

У результаті розширення пошукової реклами запитами з використанням назв моделей, брендів, виробників; а також налаштування торгових кампаній із товарними оголошеннями вдалося збільшити кількість отриманих транзакцій (оформлених замовлень на сайті) на 18,3%, при цьому прибутковість збільшилася на 12,83%.

Порівняльні показники ефективності реклами на скрині з Google Analytics.

maxmebel

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116