Завдання клієнта
збільшення кількості транзакцій через розширення семантичного ядра реклами і використання додаткових рекламних інструментів.
Регіон: вся Україна за винятком Криму, Донецька і Луганська
Завдання: збільшення кількості транзакцій через розширення семантичного ядра реклами і використання додаткових рекламних інструментів.
Особливості / складності:
Сайт не відповідав вимогам налаштувань Google Merchant Centre.
Рішення:
- Розроблено ТЗ для програміста; після доопрацювання сайт став повністю відповідати правилам Google для створення Merchant Center.
- Налаштування пошукових рекламних кампаній на певні бренди і товарні позиції цих брендів.
- Налаштування динамічного ремаркетингу.
- Налаштування товарних оголошень.
Результат
У результаті розширення пошукової реклами запитами з використанням назв моделей, брендів, виробників; а також налаштування торгових кампаній із товарними оголошеннями вдалося збільшити кількість отриманих транзакцій (оформлених замовлень на сайті) на 18,3%, при цьому прибутковість збільшилася на 12,83%.
Порівняльні показники ефективності реклами на скрині з Google Analytics.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"