Аналіз
Ми проаналізували ті ресурси, які були в замовника на момент початку робіт, порівняли з тим, що роблять конкуренти. Було ухвалено рішення відійти від традиційного стилю лендінгів, що продають, і задати новий стандарт упаковки подібних заходів. Ми тричі переробляли дизайн, перш ніж відчули, що потрапили в ціль!
Також ми розробили весь план просування. Від таргетингової та контекстної реклами до PR-активностей.
Дизайн
Наша команда повністю поміняла стиль Мегатренінга, розробила дизайн-концепт з нуля і зробила лендінг стильним і суперсучасним.

Розробка
Верстка + адаптив. Інтеграція з CRM, сервісом розсилок, платіжними системами. Техпідтримка.

Таргетинг і контекст
Наша команда налаштовувала таргетовану рекламу заходу в Facebook і Instagram. Завдяки грамотно налаштованій рекламі ми продали понад 4000 квитків до Палацу Спорту на Мегатренінг.
Нашу рекламу побачило близько 2,5 млн людей.
Також ми налаштовували контекстну рекламу в GoogleAds. Найдешевші ліди були саме звідти, хоч їх було і менше, ніж з Facebook.
SMM
Наш фахівець вів соціальні мережі IPS і регулярно публікував пости про Мегатренінг як у Facebook, так і в Instagram (стрічка, stories). Досить велику кількість квитків продали з органічних постів у соціальних мережах.
Також ми вели PR заходів, проводили e-mail розсилки. Була розроблена і реалізована маркетинг-стратегія просування заходу «під ключ».