Город дверей – LuxSite

Завдання клієнта

Створити складний і багатофункціональний інтернет-магазин із продажу вхідних і міжкімнатних дверей на будь-який смак.

РОЗРОБКА

 

Аналіз:

Проаналізувавши завдання замовника, ми довго обирали платформу, на якій реалізовувати сайт, і в підсумку зупинилися на Magento, оскільки саме ця система відповідала всім технічним вимогам.

 

Особливості проекту:

Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка, складний фільтр, багатомовність.

Результат для бізнесу:

Наш вибір технології для сайту себе виправдав. Сайт надійний, має високий рівень швидкодії, а також один із найвищих відсотків конверсії по ринку та топові позиції в органічному пошуку.

Дизайн

SEO

З чим прийшли до нас: сайт раніше не просувався, відповідно не було органічного трафіку. Наше завдання полягало в тому, щоб збільшити цільовий трафік на сайті.

Тематика: Продажа дверей

Регіон: Україна

Домен зареєстрували: у 2011 році

Платформа: Magento

Внутрішня оптимізація сайту: не проводилась, були виявлені технічні помилки

Зворотні посилання: вхідних посилань не було

Контент: писався штатними копірайтерами

Початок лінкбілдингу: грудень 2011 року

Органічний трафік: 0 людей на місяць

 

Завдання за проектом:

Збільшити трафік на сайті.

 

Спочатку ми зробили аналіз конкурентів:

  • визначили найуспішніші сайти в ніші;
  • ретельно переглянули внутрішню оптимізацію кожного окремого сайту (структуру, цільові сторінки, перелінковка тощо);
  • на основі аналізу семантичного ядра конкурентів, визначили ключові слова, які необхідно просувати;
  • на основі аналізу лінкової маси конкурентів визначили, скільки і які посилання нам необхідно наростити для виведення сайту в ТОП-10.

Далі провели аналіз на сайті:

  • зібрали семантичне ядро;
  • з клієнтом визначили пріоритетність запитів для просування;
  • зробили повний аудит сайту;
  • визначили цільові сторінки для просування слів;
  • змінили структуру сайту відповідно до цільових сторінок (додали категорії);
  • склали детальне ТЗ для програміста на усунення технічних помилок (дублі, 404 помилки тощо);
  • зробили автоматичну генерацію мета-тегів на сторінках товарів, вручну прописали всі категорії під пошукові запити;
  • написали клієнту наші рекомендації щодо юзабіліті сайту;
  • паралельно розпочали розробку нової версії сайту.

Робота з контентом:

  • дали завдання 10 копірайтерам на написання однієї тестової статті, в результаті чого клієнт вибрав трьох найкращих виконавців;
  • поставили завдання копірайтерам написати seo-тексти на цільові сторінки.

Далі зайнялися лінкбілдингом:

  • після аналізу конкурентів у нас уже був план з нарощування зовнішніх посилань;
  • склали анкор-лист;
  • вивантажили всі посилання конкурентів, всі види лінків і почали роботу з побудови посилань..

Результат:

Дані з Ahrefs за профілем зовнішніх посилань на сайт:

Органічний трафік на сайт з початку робіт по сьогодні:

Джерело трафіку:  органічна видача;

 

Середній органічний трафік: 15000 людей на місяць

 

Запити в ТОП:

У ТОП-3 – 424 ключові слова
Всього в ТОП-10 – 1002 ключові слова

Ключові слова за Ahrefs:

Сайт ранжується за більш ніж 2800 ключовими запитами.

 

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

 

Тематика: продаж дверей

Регіон: Київ і область

Завдання: збільшити кількість трафіку на сайт за оптимальної ціни за клік.

 

Стратегія:

– побудова структури облікового запису згідно з структурою сайту – сегментування пошукових запитів відповідно до цільових сторінок (вхідні двері, міжкімнатні двері, броньовані двері, розсувні двері, білі двері, двері в наявності тощо), написання релевантних текстів оголошень. Якщо текст оголошення максимально відповідає пошуковому запиту, користувачі з більшою ймовірністю натискають на нього. Далі на сайті ймовірність конверсії збільшується, якщо користувач одразу бачить те, що шукав (а не головну сторінку);

– розширення семантичного ядра за рахунок використання модифікатора широкої відповідності ключових слів – оголошення показуються при всіх варіантах комбінації ключових слів;

– налаштування реклами на брендові запити “гіпермаркет місто дверей”, “місто дверей” – отримуємо цільовий трафік за низькою ціною;

– використання автоматичних правил регулювання ставок для гарантування попадання текстового оголошення в ТОП-3 пошукової видачі;

– використання банерної реклами в КМС – показ брендових банерів користувачам, які шукали схожі товари в інтернеті. Реклама в КМС дозволяє отримати велике охоплення аудиторії (збільшити впізнаваність бренду) і цільовий трафік за низькою ціною;

– використання динамічного ремаркетингу – показ відвідувачам сайту банерів із зображенням переглянутих товарів. Оскільки не всі користувачі ухвалюють рішення про покупку з першого разу, дуже важливо повертати їх на сайт. Побачивши на банері зображення саме того товару, який він переглянув раніше, користувач із більшою ймовірністю повернеться на сайт і завершить конверсію.

 

Результат (за 1 місяць при тому ж рекламному бюджеті):

– збільшення трафіку на 44,02%

– зниження ціни за клік на 29,29%

– збільшення кількості нових користувачів на сайті на 764,28%

 

КОНСАЛТИНГ З МАРКЕТИНГУ

 

Проводився на початковому етапі співпраці, щоб визначити пріоритетні канали просування та збільшити кількість замовлень з інтернету. За підсумками аналізу ми дійшли висновку, що найнижча ціна за конверсію виходить в органічного трафіку, далі – контекстна пошукова реклама, реклама в медійній мережі та таргетована реклама з соціальних мереж.

Головною специфікою товару (відповідно, і складністю проекту) є те, що двері практично неможливо безпосередньо продати в інтернеті, без консультації менеджера. Оскільки у товару багато різних характеристик і конфігурацій, звичайний клієнт не зовсім розуміє їхні особливості.

Однак завдяки грамотній роботі нашої команди й акценту на органіку, вдалося показати чудовий результат для замовника, навіть попри цю особливість бізнесу.

 

Результат

Наш вибір технології для сайту себе виправдав. Сайт надійний, має високий рівень швидкодії, а також один із найвищих відсотків конверсії по ринку та топові позиції в органічному пошуку.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116