РОЗРОБКА
Аналіз:
Проаналізувавши завдання замовника, ми довго обирали платформу, на якій реалізовувати сайт, і в підсумку зупинилися на Magento, оскільки саме ця система відповідала всім технічним вимогам.
Особливості проекту:
Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка, складний фільтр, багатомовність.
Результат для бізнесу:
Наш вибір технології для сайту себе виправдав. Сайт надійний, має високий рівень швидкодії, а також один із найвищих відсотків конверсії по ринку та топові позиції в органічному пошуку.
Дизайн
SEO
З чим прийшли до нас: сайт раніше не просувався, відповідно не було органічного трафіку. Наше завдання полягало в тому, щоб збільшити цільовий трафік на сайті.
Тематика: Продажа дверей
Регіон: Україна
Домен зареєстрували: у 2011 році
Платформа: Magento
Внутрішня оптимізація сайту: не проводилась, були виявлені технічні помилки
Зворотні посилання: вхідних посилань не було
Контент: писався штатними копірайтерами
Початок лінкбілдингу: грудень 2011 року
Органічний трафік: 0 людей на місяць
Завдання за проектом:
Збільшити трафік на сайті.
Спочатку ми зробили аналіз конкурентів:
- визначили найуспішніші сайти в ніші;
- ретельно переглянули внутрішню оптимізацію кожного окремого сайту (структуру, цільові сторінки, перелінковка тощо);
- на основі аналізу семантичного ядра конкурентів, визначили ключові слова, які необхідно просувати;
- на основі аналізу лінкової маси конкурентів визначили, скільки і які посилання нам необхідно наростити для виведення сайту в ТОП-10.
Далі провели аналіз на сайті:
- зібрали семантичне ядро;
- з клієнтом визначили пріоритетність запитів для просування;
- зробили повний аудит сайту;
- визначили цільові сторінки для просування слів;
- змінили структуру сайту відповідно до цільових сторінок (додали категорії);
- склали детальне ТЗ для програміста на усунення технічних помилок (дублі, 404 помилки тощо);
- зробили автоматичну генерацію мета-тегів на сторінках товарів, вручну прописали всі категорії під пошукові запити;
- написали клієнту наші рекомендації щодо юзабіліті сайту;
- паралельно розпочали розробку нової версії сайту.
Робота з контентом:
- дали завдання 10 копірайтерам на написання однієї тестової статті, в результаті чого клієнт вибрав трьох найкращих виконавців;
- поставили завдання копірайтерам написати seo-тексти на цільові сторінки.
Далі зайнялися лінкбілдингом:
- після аналізу конкурентів у нас уже був план з нарощування зовнішніх посилань;
- склали анкор-лист;
- вивантажили всі посилання конкурентів, всі види лінків і почали роботу з побудови посилань..
Результат:
Дані з Ahrefs за профілем зовнішніх посилань на сайт:
Органічний трафік на сайт з початку робіт по сьогодні:
Джерело трафіку: органічна видача;
Середній органічний трафік: 15000 людей на місяць
Запити в ТОП:
У ТОП-3 – 424 ключові слова
Всього в ТОП-10 – 1002 ключові слова
Ключові слова за Ahrefs:
Сайт ранжується за більш ніж 2800 ключовими запитами.
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
Тематика: продаж дверей
Регіон: Київ і область
Завдання: збільшити кількість трафіку на сайт за оптимальної ціни за клік.
Стратегія:
– побудова структури облікового запису згідно з структурою сайту – сегментування пошукових запитів відповідно до цільових сторінок (вхідні двері, міжкімнатні двері, броньовані двері, розсувні двері, білі двері, двері в наявності тощо), написання релевантних текстів оголошень. Якщо текст оголошення максимально відповідає пошуковому запиту, користувачі з більшою ймовірністю натискають на нього. Далі на сайті ймовірність конверсії збільшується, якщо користувач одразу бачить те, що шукав (а не головну сторінку);
– розширення семантичного ядра за рахунок використання модифікатора широкої відповідності ключових слів – оголошення показуються при всіх варіантах комбінації ключових слів;
– налаштування реклами на брендові запити “гіпермаркет місто дверей”, “місто дверей” – отримуємо цільовий трафік за низькою ціною;
– використання автоматичних правил регулювання ставок для гарантування попадання текстового оголошення в ТОП-3 пошукової видачі;
– використання банерної реклами в КМС – показ брендових банерів користувачам, які шукали схожі товари в інтернеті. Реклама в КМС дозволяє отримати велике охоплення аудиторії (збільшити впізнаваність бренду) і цільовий трафік за низькою ціною;
– використання динамічного ремаркетингу – показ відвідувачам сайту банерів із зображенням переглянутих товарів. Оскільки не всі користувачі ухвалюють рішення про покупку з першого разу, дуже важливо повертати їх на сайт. Побачивши на банері зображення саме того товару, який він переглянув раніше, користувач із більшою ймовірністю повернеться на сайт і завершить конверсію.
Результат (за 1 місяць при тому ж рекламному бюджеті):
– збільшення трафіку на 44,02%
– зниження ціни за клік на 29,29%
– збільшення кількості нових користувачів на сайті на 764,28%
КОНСАЛТИНГ З МАРКЕТИНГУ
Проводився на початковому етапі співпраці, щоб визначити пріоритетні канали просування та збільшити кількість замовлень з інтернету. За підсумками аналізу ми дійшли висновку, що найнижча ціна за конверсію виходить в органічного трафіку, далі – контекстна пошукова реклама, реклама в медійній мережі та таргетована реклама з соціальних мереж.
Головною специфікою товару (відповідно, і складністю проекту) є те, що двері практично неможливо безпосередньо продати в інтернеті, без консультації менеджера. Оскільки у товару багато різних характеристик і конфігурацій, звичайний клієнт не зовсім розуміє їхні особливості.
Однак завдяки грамотній роботі нашої команди й акценту на органіку, вдалося показати чудовий результат для замовника, навіть попри цю особливість бізнесу.