Регіон: Київ і область
Тривалість кампанії: 4 місяці
Особливості / складнощі:
Основна особливість полягала в пошуку платоспроможної аудиторії, яка не тільки буде взаємодіяти з публікаціями в соціальних мережах, залишаючи лайки та коментарі під публікаціями, а й залишить заявку на сайті на проходження тест-драйву чи комерційну пропозицію.
Рішення:
Перед стартом рекламної кампанії на сайті встановили коди відстеження відправлених форм “Отримати комерційну пропозицію” і “Записатися на тест-драйв”. Це дозволило оптимізувати рекламну кампанію не тільки під трафік на сайт, але і на отримання конверсій.
Для більш детального таргетингу були створені аудиторії користувачів за інтересами з обмеженням по платіжній спроможності, а також створені Look-a-Like аудиторії на основі відвідувачів сайту, взаємодій з публікаціями і підписників бізнес-сторінки.
В якості рекламних креативів використовувалися поєднання: банер + текст, відео + текст з кнопкою і закликом зробити цільову дію.
Результат:
Збільшення активності на сторінках в соціальних мережах у вигляді коментарів і запитів в Messenger і Direct Instagram, збільшення заявок на тест-драйв і отримання комерційної пропозиції з сайту.
SMM:
Завдання клієнта:
Підвищення лояльності і довіри до бренду в соціальних мережах, збільшення кількості зацікавлених у купівлі користувачів
Що було зроблено:
1) Взаємодія з замовником: Для ознайомлення з основними принципами діяльності компанії і особливостями продукції здійснювалися щомісячні виїзди в салони Замовника.
2) Контент: Для підвищення показника залучення на сторінках було прийнято рішення презентувати 80% живого контенту (знятого в салонах замовника) і 20% контенту, який надають виробник і імпортер Peugeot в Україні (брендові фотографії, спеціальні пропозиції). Окрему увагу було надано зйомці відео оглядів моделей автомобілів, що дозволило потенційному клієнту ознайомитися ними ближче і в більш динамічній формі.
Для публікацій Instagram був розроблений спеціальний стиль подачі публікацій, який зробив загальний вигляд профілю більш гармонійним.
У Instagram Stories використовувалися інтерактивні публікації (питання до аудиторії, голосування).
Приклади контенту та вид сторінки Facebook:

Приклади контенту та вид стоірнки Instagram:

В результаті комплексного просування за 4 місяці ми підвищили лояльність до бренду в соціальних мережах і збільшили показник залученості до публікацій (з’явилося безліч коментарів з питаннями до бренду, користувачі почали спілкуватися між собою під публікаціями, ділитися порадами і досвідом, реєструватися на тест-драйви та запитувати комерційні пропозиції на покупку автомобілів).