Ілта – офіційний дилер Peugeot в Україні – LuxSite
  • Клієнт

    Peugeot

  • Тип робіт

  • Технології

    Facebook

    Instagram

Завдання клієнта

підвищити обізнаність потенційних клієнтів про пропозиції автосалонів компанії в Facebook і Instagram, отримати заявки від потенційних клієнтів на отримання комерційної пропозиції для покупки автомобіля і проходження тест-драйву.

Регіон: Київ і область

Тривалість кампанії: 4 місяці

Особливості / складнощі:

Основна особливість полягала в пошуку платоспроможної аудиторії, яка не тільки буде взаємодіяти з публікаціями в соціальних мережах, залишаючи лайки та коментарі під публікаціями, а й залишить заявку на сайті на проходження тест-драйву чи комерційну пропозицію.

Рішення:

Перед стартом рекламної кампанії на сайті встановили коди відстеження відправлених форм “Отримати комерційну пропозицію” і “Записатися на тест-драйв”. Це дозволило оптимізувати рекламну кампанію не тільки під трафік на сайт, але і на отримання конверсій.

Для більш детального таргетингу були створені аудиторії користувачів за інтересами з обмеженням по платіжній спроможності, а також створені Look-a-Like аудиторії на основі відвідувачів сайту, взаємодій з публікаціями і підписників бізнес-сторінки.

В якості рекламних креативів використовувалися поєднання: банер + текст, відео + текст з кнопкою і закликом зробити цільову дію.

Результат:

Збільшення активності на сторінках в соціальних мережах у вигляді коментарів і запитів в Messenger і Direct Instagram, збільшення заявок на тест-драйв і отримання комерційної пропозиції з сайту.

 

SMM:

Завдання клієнта:
Підвищення лояльності і довіри до бренду в соціальних мережах, збільшення кількості зацікавлених у купівлі користувачів

Що було зроблено:

1) Взаємодія з замовником: Для ознайомлення з основними принципами діяльності компанії і особливостями продукції здійснювалися щомісячні виїзди в салони Замовника.

2) Контент: Для підвищення показника залучення на сторінках було прийнято рішення презентувати 80% живого контенту (знятого в салонах замовника) і 20% контенту, який надають виробник і імпортер Peugeot в Україні (брендові фотографії, спеціальні пропозиції). Окрему увагу було надано зйомці відео оглядів моделей автомобілів, що дозволило потенційному клієнту ознайомитися ними ближче і в більш динамічній формі.

Для публікацій Instagram був розроблений спеціальний стиль подачі публікацій, який зробив загальний вигляд профілю більш гармонійним.

У Instagram Stories використовувалися інтерактивні публікації (питання до аудиторії, голосування).

Приклади контенту та вид сторінки Facebook:

 

Приклади контенту та вид стоірнки Instagram:

 

В результаті комплексного просування за 4 місяці ми підвищили лояльність до бренду в соціальних мережах і збільшили показник залученості до публікацій (з’явилося безліч коментарів з питаннями до бренду, користувачі почали спілкуватися між собою під публікаціями, ділитися порадами і досвідом, реєструватися на тест-драйви та запитувати комерційні пропозиції на покупку автомобілів).

 

 

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116