РОЗРОБКА
Аналіз:
Ми проаналізували потреби клієнта та постаралися врахувати три головні чинники при розробці: надійність, інформативність і зручність управління.
Особливості проекту:
Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка, складний фільтр, багатомовність, одна платформа (одна адмінка) для трьох сайтів Києва, Одеси, Львова.
SEO
З чим прийшли до нас: сайт був тільки створений, трафіку не було, лінкової маси не було, потрібно було починати все з нуля.
Тематика: двері
Регіон: Київ + вся Україна
Домен зареєстрували у 2015 році.
Платформа: Magento
Внутрішня оптимізація сайту: оскільки сайт був новий, внутрішня оптимізація не проводилася.
Зворотні посилання: вхідних посилань на сайт не було.
Контент: контенту на сайті не було.
Початок лінкбілдингу: грудень 2016.
Органічний трафік: органічного трафіку практично не було, 1-3 людини на день.
Завдання по проекту: Спочатку потрібно було зробити внутрішню оптимізацію сайту, а також розпочинати нарощувати кількість посилань. Головним завданням було збільшення трафіку на сайт, а також виведення сайту в топ-10.
Ми провели такі роботи з внутрішньої оптимізації на сайті:
- повний аудит сайту;
- виправлення robots.txt, sitemap.xml;
- налаштування редиректів;
- збір максимально повного семантичного ядра;
- створення мета-тегів для всіх сторінок;
- написання унікального контенту на сайт;
- оптимізація картинок на сайті;
- виправлення h1 заголовків;
- оптимізація цільових сторінок;
- розробка блогу;
- розробка додаткових цільових сторінок;
- оптимізація фільтрів;
- написання канонічних посилань на сайті;
- реалізація можливості додавання відгуків товарів;
- переклад сайту на https.
Зовнішня оптимізація:
Результати:
Динаміка росту маси зовнішніх посилань на сайт:

З графіка видно ріст кількості доменів, які посилаються на сайт.
Динаміка росту ключових фраз в органічному пошуку:

На графіку можна побачити ріст ключових фраз в органічному пошуку.
Видимість сайту:

Ми збільшили видимість сайту в декілька разів.
Динаміка росту органічного трафіку:

Нам вдалося значно збільшити органічний трафік, і він продовжує зростати.
Порівняння органічного трафіку в листопаді 2018 з попереднім роком (листопад 2017):

З графіка порівняння органічного трафіку в листопаді 2018 з попереднім роком можна зробити висновок, що нам вдалося значно збільшити органічний трафік на сайт: кількість користувачів збільшилася на 94,43%, нових користувачів стало більше на 92,62%, сеансів – на 82,16 %, переглядів сторінок – на 80,54%.
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА
Тематика: двері
Регіон: Київ
Тривалість кампанії: 6 місяців
Завдання: забезпечити 1-3 позицію в пошуковій видачі за високого рівня конкуренції з оптимальною ціною за клік.
Аналіз: велика кількість рекламодавців в ніші за високочастотними цільовими запитами.
Особливості/складнощі: перегріта ніша, дуже високий рівень конкуренції, висока ставка за ТОП-4, велика кількість близькотематичних нецільових пошукових запитів.
Рішення: після аналізу та сегментування семантичного ядра для налаштування відібрали високочастотні цільові запити в точній відповідності, використана стратегія одна група оголошень – один запит, прописані максимально точні релевантні оголошення.
Результат: середня позиція за оголошеннями компанії 1,9, CTR>10%, середня ціна за клік 12,30 грн при розрахунковій ціні Google для результатів видачі вгорі сторінки від 32 грн.