Центр дверей – LuxSite
  • Клієнт

    «Центр Дверей»

  • Тип робіт

    Розробка
    Дизайн
    SEO-просування
    Контекстна реклама

  • Технології

    Magento

Завдання клієнта

Наше завдання полягало в тому, щоб створити складний і багатофункціональний інтернет-магазин, який дозволяє максимально ефективно конвертувати потік вхідного трафіку на сайт (який також налаштовували ми) у відвідувачів офлайн-магазинів компанії, представлених в різних містах України (Київ, Одеса, Львів).

РОЗРОБКА

 

Аналіз:

Ми проаналізували потреби клієнта та постаралися врахувати три головні чинники при розробці: надійність, інформативність і зручність управління.

Особливості проекту:

Індивідуальний дизайн, адаптивна верстка, складний фільтр, багатомовність, одна платформа (одна адмінка) для трьох сайтів Києва, Одеси, Львова.

 

 

SEO

З чим прийшли до нас: сайт був тільки створений, трафіку не було, лінкової маси не було, потрібно було починати все з нуля.

Тематика: двері

Регіон: Київ + вся Україна

Домен зареєстрували у 2015 році.

Платформа: Magento

Внутрішня оптимізація сайту: оскільки сайт був новий, внутрішня оптимізація не проводилася.

Зворотні посилання: вхідних посилань на сайт не було.

Контент: контенту на сайті не було.

Початок лінкбілдингу: грудень 2016.

Органічний трафік: органічного трафіку практично не було, 1-3 людини на день.

 

Завдання по проекту: Спочатку потрібно було зробити внутрішню оптимізацію сайту, а також розпочинати нарощувати кількість посилань. Головним завданням було збільшення трафіку на сайт, а також виведення сайту в топ-10.

Ми провели такі роботи з внутрішньої оптимізації на сайті:

  • повний аудит сайту;
  • виправлення robots.txt, sitemap.xml;
  • налаштування редиректів;
  • збір максимально повного семантичного ядра;
  • створення мета-тегів для всіх сторінок;
  • написання унікального контенту на сайт;
  • оптимізація картинок на сайті;
  • виправлення h1 заголовків;
  • оптимізація цільових сторінок;
  • розробка блогу;
  • розробка додаткових цільових сторінок;
  • оптимізація фільтрів;
  • написання канонічних посилань на сайті;
  • реалізація можливості додавання відгуків товарів;
  • переклад сайту на https.

Зовнішня оптимізація:

Результати:

Динаміка росту маси зовнішніх посилань на сайт:

З графіка видно ріст кількості доменів, які посилаються на сайт.

 

Динаміка росту ключових фраз в органічному пошуку:

На графіку можна побачити ріст ключових фраз в органічному пошуку.

 

Видимість сайту:

Ми збільшили видимість сайту в декілька разів.

 

Динаміка росту органічного трафіку:

 

Нам вдалося значно збільшити органічний трафік, і він продовжує зростати.

Порівняння органічного трафіку в листопаді 2018 з попереднім роком (листопад 2017):

 

З графіка порівняння органічного трафіку в листопаді 2018 з попереднім роком можна зробити висновок, що нам вдалося значно збільшити органічний трафік на сайт: кількість користувачів збільшилася на 94,43%, нових користувачів стало більше на 92,62%, сеансів – на 82,16 %, переглядів сторінок – на 80,54%.

 

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА

Тематика: двері

Регіон: Київ

Тривалість кампанії: 6 місяців

Завдання: забезпечити 1-3 позицію в пошуковій видачі за високого рівня конкуренції з оптимальною ціною за клік.

Аналіз: велика кількість рекламодавців в ніші за високочастотними цільовими запитами.

Особливості/складнощі: перегріта ніша, дуже високий рівень конкуренції, висока ставка за ТОП-4, велика кількість близькотематичних нецільових пошукових запитів.

Рішення: після аналізу та сегментування семантичного ядра для налаштування відібрали високочастотні цільові запити в точній відповідності, використана стратегія одна група оголошень – один запит, прописані максимально точні релевантні оголошення.

Результат: середня позиція за оголошеннями компанії 1,9, CTR>10%, середня ціна за клік 12,30 грн при розрахунковій ціні Google для результатів видачі вгорі сторінки від 32 грн.

Результат

Клієнт отримав надійний, функціональний інтернет-магазин, спрямований на максимальне залучення клієнтів у процес покупки, який починається з сайту, а закінчується в салоні-магазині. Також хочеться відзначити зручну систему управління одразу трьома регіональними сайтами.

Після створення сайту була проведена SEO-оптимізація, клієнт отримав стабільно високий потік недорогого органічного трафіку.

Крім того, клієнт отримав додатковий приплив клієнтів із контекстної реклами за ціною в рази нижчою за ринкову.

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"

Інші наші роботи

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116