Чим відрізняється таргетингова реклама від контекстної? - LuxSite

Більшість користувачів соцмереж та власників бізнесу рекламуються в інтернеті і тим не менш, ототожнюють поняття контекстної і таргетингової реклами. Вірніше, не знають, що це абсолютно два різних види рекламних кампаній. У цій статті ми розповімо, в чому їх відмінності.

Контекстна реклама або чому деякі сайти «світяться» в топі пошукової видачі?

Принцип роботи контекстної реклами в Ґуґл досить простий. Користувач вводить певний запит в пошуковий рядок і отримує на нього конкретну відповідь у вигляді посилання на ресурс. Це один з видів контекстної реклами – пошукова. Після певного пошукового запиту, наприклад, «купити чоботи в Києві» Ґуґл «запам’ятовує» його, і користувачеві періодично показується реклама цих самих чобіт, хоча він уже шукає «книгу на подарунок». Такий вид реклами називається поведінкова. Існує ще одна – тематична контекстна реклама, це коли інтернет після запиту (продовжимо про чоботи) видає рекламу супутніх товарів, наприклад, крем для взуття.

Переваги контекстної реклами в тому, що клієнт уже готовий зробити покупку, саме для цього він і скористався пошуком. За допомогою контексту покупець швидко знаходить товар, а компанія – покупця. Безумовні лідери на ринку такої реклами – Яндекс Директ і Google Adwords.

Таргетингова реклама або чому ми бачимо пости акаунтів, на які не підписані?

Таргетингова реклама працює навітьтоді, коли попит на товар/послугу у потенційного покупця ще не сформований. Але можливо товар його зацікавить, якщо він дізнається про нього. Такий механізм ефективний в соціальних мережах, оскільки за текстовим наповненням особистої сторінки важко виявити ЦА. Принцип роботи полягає в тому, що рекламний пост показується тільки потенційним покупцям, цільовій аудиторії, якій цікава пропозиція.

Націлювання дозволяє максимально точно сформувати цільову аудиторію, якій буде показана реклама. Система фільтрів нагадує розширений пошук в інтернет-магазині. Користь таргетингу безпосередньо залежить від правильності визначення цільової аудиторії.

Можна враховувати такі критерії:

  • Стать
  • Вік
  • Місце проживання
  • Інтереси та захоплення
  • Відвідування певних спільнот

Контекстна реклама Google працює за механізмом «запитання-відповідь», а таргетингова робить пропозицію, не чекаючи запитання. Таргетингова реклама відрізняється тим, що спрямована на конкретну цільову аудиторію, якій рекламодавець готовий продати свій товар/послугу. Контекстна ж, особливо поведінкова, може пропонувати користувачеві товар, який уже йому не цікавий (покупка була здійснена).

Чи можна запускати обидві рекламні кампанії одночасно? Можна і навіть потрібно, так вийде вдвічі збільшити охоплення потенційних клієнтів. Головне, правильно їх налаштувати, щоб вони не перетиналися. Грамотне налаштування таргетингової і контекстної реклами в Києві можна замовити на сайті нашої компанії.

Другие новости

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібний якісний інтернет-маркетинг?
ми допоможемо і точково, і з веденням проекту "під ключ"