Ефективне просування сайтів в пошукових системах: за якими критеріями оцінювати - LuxSite

Просування сайту сьогодні – це не просте нарощування маси посилань, а тривалий і складний процес. Щоб «сподобатися» пошуковому роботу, доведеться поліпшити десятки характеристик сайту. І мова йде не про застосування загальновідомих правил «на автоматі». Сеошник – як художник – перебуває в постійному творчому процесі. Сьогодні розбираємося, як зробити так, щоб цей творчий процес був ефективним.

Просування сайту в пошукових системах: перевірте технічні параметри

Щоб дізнатися, що пошукові системи наразі «думають» про сайт, фахівці встановлюють лічильники Яндекс.Метрика та GoogleAnalitics. На цьому етапі потрібно також перевірити кількість проіндексованих сторінок у пошукових системах. Потім перевіряємо джерела трафіку (за Яндекс.Метрика і GoogleAnalitics) і усуваємо базові технічні помилки.

Щоб ефективно модернізувати сайт насамперед зверніть увагу на такі пункти:

⦁ чи правильно прописаний файл robots.txt, який містить параметри індексації;
⦁ чи є редирект 301 редирект на домен з www;
⦁ чи не дублюється контент на сайті (усунути проблему можна за допомогою програми Xenu);
⦁ сайт повинен завантажуватися не довше, ніж 2 секунди (кожна наступна секунда – мінус 0,4% відвідувань);
⦁ чи немає на сайті шкідливого коду (в цьому випадку пошукова система попередить користувача, що «цей сайт може завдати шкоди вашому компʼютеру»);
⦁ чи не перебуває сайт під санкціями пошукових систем.

Просування сайту в пошукових системах

Ефективне просування сайту в інтернеті: створюйте релевантний контент

Після виправлення всіх технічних проблем треба провести аудит сайту та його привабливості для користувачів.

Контент. Сьогодні переспам тексту ключовими словами сприймається пошуковими системами як мінус і негативно позначається не ефективності просування. Цінність контенту визначається насамперед його корисністю. Добре відформатований текст з невеликою кількістю ключів, правильно прописаними заголовками та підзаголовками – це найкращий спосіб «сподобатися» пошуковому роботу. Не забудьте прописати атрибут alt (опис кожної картинки) і теги, а також провести внутрішню перелінковку.

Порада! Правильна перелінковка важлива не тільки для пошукової системи, а й для користувача. Правильне розміщення посилань збільшить тривалість перебування на сторінках.

Юзабіліті. Розміщення елементів на сторінці повинно бути максимально зручним і інтуїтивно зрозумілим. Щоб

підвищити юзабіліті, перевірте такі пункти:

  • зрозуміла структура;
  • приємні та прості для сприйняття шрифти (спробуйте прочитати великий абзац тексту, якщо очі втомлюються, шрифт потрібно міняти);
  • доречність і розмір зображень;
  • дизайн сторінки 404 (вона повинна містити посилання на головну сторінку);
  • чи є опція замовлення дзвінка;
  • чи є кнопки «Поділитися в соцмережах».

Регулярно створювати якісний і релевантний контент – це половина справи. Не забувайте про грамотну дистрибуцію. Просувайте контент на всіх можливих платформах, в соцмережах, залучайте до роботи експертів у галузі. Постійно відстежуйте базові метрики: трафік, його види та джерела, глибину переглядів, повернення та відмови, тривалість перебування на сайті, джерела конверсій і лідів.

Ефективне просування сайту включає великий комплекс інструментів, які доповнюють один одного: SEO-просування, контекстну і медійну рекламу, email-маркетинг, вірусний маркетинг, SMM. Команда фахівців компанії «LuxSite» підходить до кожного проєкту з огляду на конкретні цілі та завдання, які ставить власник бізнесу. Тому ми добираємо виключно ті інструменти діджитал-маркетингу, які допоможуть вам досягти своїх цілей і зробити просування сайту в інтернеті дійсно ефективним.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"