Еmail-розсилки: золоті правила ефективних листів – LuxSite

Вашу електронну пошту щодня завалюють десятками листів, більшу частину з них ви відправляєте в кошик, навіть не відкриваючи. Що з цим робити? Прийняти виклик і почати створювати якісні розсилки з хорошим Open Rate. Сьогодні ми розповімо про базові прийоми драматургії та інші правила, які підвищать ефективність email-маркетингу у вашій компанії.

Якісна комунікація з постійною та потенційною аудиторією за допомогою електронної пошти б’є одразу в декілька цілей: мотивує до дії, утримує клієнтів, які з певних причин готові покинути цільову групу, активізує додаткові продажі, підвищує лояльність.

Якими правилами та секретними прийомами ви не користувалися б, в основі ефективної розсилки email – хороша пропозиція, яка зачепить клієнта. Якщо пропозиція “так собі”, то і на “вау-реакцію” розраховувати не варто. А ось як оформити хорошу пропозицію так, щоб лист не відправили у кошик, давайте розбиратися разом.

Від імені реальної людини

Кількість відкритих листів від реальних людей (з реальними контактами, скайпом, поштою, посиланнями в соцмережах) у декілька разів вища.

Сегментація – ваше все

Ваша аудиторія – неоднорідна, немає сенсу надсилати всій базі один і той же шаблон email-розсилки. Сегментуйте її на групи за інтересами, географією, статтю та готуйте спеціальні пропозиції для кожного сегмента. Персоналізуйте – понад 80% людей купують товари та послуги у брендів, які використовують персоналізовані мейли.

Опрацюйте тему та прехедер

Думаємо немає сенсу говорити, що тема листа і Open Rate нерозривно пов’язані. Чим більш яскравою й цікавою буде тема – тим більше людей відкриє мейл. Не вводьте в оману змістом, не використовуйте клікбейт, не обіцяйте нереальні знижки – це не спрацює. Інтригуйте, але не обманюйте. Тема повинна давати користь, цінність, закривати потреби вашої аудиторії. Це не завжди інформація про знижки, подавати можна будь-який актуальний і цінний для ваших клієнтів контент.

Не використовуйте в темі абревіатури, заголовні букви, акуратніше зі словами та фразами “звіт”, “підтвердити”, “приєднуйтесь”, “останнє попередження”, “у тебе залишилося мало часу”. За даними MailChimp, слова “нагадування”, “знижка”, “підтримайте” знижують Open Rate. Перевіряйте, як символи (серця, зірочки, галочки й інший креатив для залучення уваги) відображаються в різних браузерах.

ефективність email-маркетингу

Є декілька перевірених прийомів для написання ефективного заголовка/теми:

  • формат (інструкція, лікнеп, відео, тест, опитування, інфографіка, практика), вам потрібно зазначити формат вже в заголовку – це хороший орієнтир для читача та додаткова цінність для вашої пропозиції;
  • порядок (10 причин, 5 помилок, 3 секрети);
  • аудиторія (мамам, маркетологам), так ви персоналізуєте своє послання, а це додаткова мотивація, щоб відкрити один із десятків мейлів;
  • актуальність (традиційна прив’язка до дати – 8 березня, старт сезону відпусток, Хелловін);
  • інтрига (граємо на відчутті цікавості);
  • запитання (головне, щоб ваша база дійсно хотіла дізнатися відповідь на це запитання);
  • гумор (людям подобається все, що підіймає їм настрій), складність полягає в тому, що люди реагують на гумор по-різному, вам смішно – клієнт ображений, якщо для вашого бренду не характерний грайливий гумористичний голос бренду, не намагайтеся жартувати ні в розсилках, ні в інших каналах комунікації;
  • алюзія (такі вирази нагадують відомі прислів’я, приказки, це відсилання до популярних фраз – “змінюйся або помри”, “я хочу від тебе ідей” тощо);
  • провокація (завдання – не залишити нікого байдужим і викликати будь-яку емоцію).

“Обійми” для кожного клієнта

Джек Мітчелл, автор книги “Обійміть своїх клієнтів” сповідує філософію “обіймів”, якими потрібно оточити свою аудиторію. Це історія про щире бажання бізнесу бути корисним і зробити своїх клієнтів задоволеними та щасливими. Всі шаблони листів для розсилки повинні бути такими ж: читач з бази повинен відчути себе єдиним, коханим і неповторним. 

Тригеріть цифрами

Цифри говорять набагато красномовніше за слова. Особливо, якщо ви взаємодієте з холодною аудиторією. “Більше, вище, сильніше” – це не конкретика. Цифри (а особливо в порівняннях) скажуть потенційним клієнтам набагато більше, ніж загальні фрази. Тим паче мозок легше зчитує та сприймає цифри. Цифри добре працюють в підзаголовках, самому контенті листа та слоганах-закликах до дії.

В інтернеті можна знайти багато прикладів ефективних email-листів. Чи всі вони спрацювали? Ні. Чи потрібно пробувати ці прийоми у своїй ніші? Однозначно. А щоб не витрачати багато грошей і сил даремно, звертайтеся до професіоналів luxsite.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"