Сучасний бізнес в інтернеті не обходиться без ретельної аналітики і вимірювань. Це також безпосередньо стосується інтернет-просування. Аналітика дозволяє бізнесу зрозуміти, де він зараз знаходиться і визначити майбутні цілі. Благо такий ресурс, як Google Analytics оснащений усіма необхідними функціями і може підготувати будь-який звіт. Давайте разом докладніше розберемося, Google Analytics – що це, як користуватися, а також принципи і цілі впровадження в бізнес.
Які завдання може вирішити Google Analytics?
Самостійне вивчення всіх можливостей цього інструменту аналітики забере у вас багато часу. Тому ми рекомендуємо ознайомиться з найбільш важливими завданнями, які вирішує Гугл Аналітика, просто глянувши на наступний список:
- Дуже просто дізнатися відвідуваність сайту через Google Analytics;
- Можна дізнатися, які сторінки на вашому сайті найбільш популярні серед користувачів. Відповідно зрозуміти, які сторінки вимагають кращої оптимізації для збільшення трафіку. Таким чином можна виявити проблемні місця сайту;
- Дізнайтеся, які сторінки приносять кращий результат. Наприклад, у вас зараз активна контекстна реклама відразу на кілька сторінок вашого сайту. Завдяки Google Analytics можна дізнатися, яка зі сторінок приносить максимальну кількість конверсій;
- Ще одна важлива задача, розв’язувана через GA – аналіз ефективності соціальних мереж. Ви можете легко зрозуміти, яка соціальна мережа дає кращий результат і зосередити на ній більше уваги.
У кількох словах Analytics Google – це дуже корисний безкоштовний сервіс, який дає повну аналітику вашого бізнесу в інтернет просторі.
Як впровадити Гугл Аналітікс в бізнес?
Для того, щоб цей інструмент аналітики справно працював і показував всі параметри, потрібно прив’язати його до основного сайту. Тобто в панелі управління вашим сайтом потрібно знайти відповідний розділ і через особистий кабінет Google підключити аналітику.
Тепер давайте крок за кроком:
- Зареєструйтеся в Google або зайдіть в уже існуючий акаунт;
- Перейдіть по посиланню https://analytics.google.com/analytics/web/
- Підв’яжіть сервіс під основний домен вашого сайту, ввівши його в відповідне поле;
- Підтвердіть права власності сайтом будь-яким зручним для вас способом;
- Скопіюйте HTML код і пропишіть його, як вказано в інструкції Google.
В кінцевому підсумку вам буде потрібно пару днів, щоб Google Analytics зібрав первинну інформацію про відвідуваність сайту і видав перший звіт. На це піде пара днів.
На які показники дивитися?
Після впровадження аналітики на сайт ви зможете щодня дивитися всі показники і оцінювати рівень свого проекту. Тепер давайте докладніше розберемо найпопулярніші і значущі показники по вкладках:
Вкладка: Аудиторія. Тут дивимося на всі дані вашої реальної цільової аудиторії. Дізнайтеся їх стать, де вони живуть, вік, сімейний стан, мова, інтереси і т.д .;
Вкладка: Джерела трафіку. Дивіться на найпопулярніші джерела трафіку, аналізуйте їх і припиняйте працювати над найслабшими джерелами;
Вкладка: Поведінка. Тут потрібно дивитися на поведінкові фактори, на яку сторінку чоловік зайшов, а з якою вийшов, час сеансу, відсоток відмови і т.д.;
Вкладка: Переходи. Показує повну воронку і шлях потенційного клієнта. Від джерела заходу на сайт, до тих сторінок, які він відвідував і де залишив заявку.
Тепер ви знаєте, що таке Google Analytics, навіщо він потрібен бізнесу, які завдання може вирішувати і як впровадити цей інструмент в бізнес. Але одних знань недостатньо. Почніть практикуватися вже з сьогоднішнього дня.