Як вибрати інтернет-маркетолога і де його шукати? - LuxSite

У наш час один із кроків на шляху до успішного бізнесу – правильний інтернет-маркетинг. У це поняття входить багато складових: робота з Google Analytics, постинг в соцмережах, настройка таргетингової і контекстної реклами і багато іншого. Найчастіше власник бізнесу стикається з тим, що результатів такої роботи майже не видно або вони дорівнюють нулю. Однією з причин може бути робота маркетолога, якого потрібно якомога швидше замінити на  грамотного фахівця.

Інтернет-маркетолог: хто він?

Інтернет-маркетолог у Києві – не рідкість. У столиці є можливість підвищити кваліфікацію, пройти навчання і стажування у великій компанії. Куди складніше на периферії, де інтернет-маркетолог на вагу золота. Таку освіту не можна отримати у виші. Звичайно, можна здобути освіту піар-менеджера, фахівця зі зв’язків з громадськістю, рекламщика – але всі вони близькотематичні.

Навички інтернет-маркетингу приходять з досвідом, постійним навчанням і підвищенням кваліфікації. Щоб компанія залишалася «в строю», маркетолог повинен постійно тримати руку на пульсі, аналізувати і оперативно вносити зміни в рекламну кампанію, якщо така виявляється малоефективною. Чи можна вважати маркетолога продажником? Так, він продає. Продає продумано в мережі за допомогою відповідного тексту, гарного дизайну, релевантних оголошень.

Чому інтернет-маркетолог не завжди виявляється професіоналом?

Як ми говорили, з самого початку не існує профільної освіти, але є курси, стажування, саморозвиток. Але курси не завжди однаково підходять до підготовки фахівців. Деякі готують креативників, інші – аккаунт-менеджерів, треті зосереджуються на налаштуванні рекламних кампаній.

Перед наймом фахівця потрібно проаналізувати його освітню базу, досвід роботи, досягнення і виконані кейси. Особливу увагу варто приділити співбесіді з вибраними фахівцями; резюме не показує всі плюси і мінуси кандидатів, а ось бесіда на професійні теми – так.

Чим займається маркетолог і що у нього на порядку денному?

Для нього важливо розуміння необхідності того чи іншого механізму і очікуваного результату, а також уміння знайти помилку дизайнера, копірайтера, SEO-оптимізатора. І, звичайно, налаштування рекламної кампанії – це основний функціонал.

У чому повинен розбиратися хороший інтернет-маркетолог?

  • Налаштування Google Analytics
  • Основи SEO
  • Налаштування контекстної реклами
  • Робота в парі з SMM
  • Вплив онлайн піару на SEO
  • Поняття сео-тексту (не написання)
  • Юзабіліті сайту
  • Правила листів для Email-розсилки
  • Відмінність ремаркетингу в Facebook від Google
  • Тренди дизайну

Грамотний фахівець знає алгоритми роботи всіх без винятку інструментів. Але це не означає, що він і швець, і жнець, і на дуді грець. Вміти налаштовувати всі інструменти він не зобов’язаний. Насправді маркетолог робить все і зовсім нічого. Його обов’язки залежать від цілей бізнесу та специфіки проекту, виділеного бюджету на рекламу.

Що робить маркетолог? (На прикладі звичайного інтернет-магазину)

  1. Налаштовує Гугл АдВордс.
  2. Працює з ключовими словами.
  3. Веде сторінки в соцмережах (постинг, таргетинг).
  4. Визначає завдання дизайнера для промальовування рекламних банерів і картинок.
  5. Створює email-розсилку (план, тексти).
  6. Аналізує запущені рекламні кампанії через Гугл Аналітикс і Яндекс.Метрику.

Як відшукати кваліфікованого маркетолога?

Майстра своєї справи знайти нелегко. Зі стопки резюме відповідними виявляться 10%, і в кращому випадку кілька людей з них вам дійсно підійдуть.

Для пошуку фахівця потрібно задіяти всі канали:

  • Сайти пошуку роботи (rabota.ua, work.ua, DOU, HeadHunter і інші)
  • Соціальні мережі (особливо Facebook, LinkedIn)
  • Власний інтернет-ресурс (створити розділ «Вакансії»)
  • Спеціалізовані курси, освітні центри

Як відразу визначити «якість» маркетолога? У резюме ви не прочитаєте відповідь на це запитання. Професіонала характеризують не слова, а дії. Саме наочна демонстрація роботи є головним показником кваліфікації.

При відборі кандидатів потрібно звертати увагу на:

  1. Проекти, з якими працював претендент (великі фірми або малобюджетні стартапи).
  2. Конкретний список обов’язків на попередньому місці роботи.
  3. Знання термінів та лексики, оперування поняттями.
  4. Показові кейси.
  5. Сертифікація Google Adwords і Google Analytics.

Безумовно, претендент може прийти з невеликої компанії, де використання всіх інструментів просто не потрібно. Цей фахівець міг просто перерости рівень фірми, його також можна брати на роботу з невеликим окладом і подальшим підвищенням.

Другие новости

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібний якісний інтернет-маркетинг?
ми допоможемо і точково, і з веденням проекту "під ключ"