Контекстна реклама: як це працює? – LuxSite

Що таке контекстна реклама? Щоб зрозуміти, як вона працює, розглянемо прості приклади. Люди, які відвідали онлайн-магазин одягу, будуть бачити рекламу кросівок або джинсів на сайтах, де побувають найближчим часом. А ось користувачів, які шукали нову книгу, буде ще довго «супроводжувати» реклама книжкових онлайн-магазинів.

Реклама, яка сама «шукає» зацікавлену аудиторію, називається контекстною. Таку рекламу налаштовують в Яндекс.Директ і Google AdWords. У процесі створення кампанії можна налаштувати різні критерії: час показу оголошень, інтереси цільової аудиторії та географію її проживання, платоспроможність, вік тощо.

Контекстна реклама: текст, картинка, відео

Існує декілька видів контекстної реклами, які PPC-фахівець використовує для досягнення різних
маркетингових цілей.

  1. Текстова. Користувач вводить запит, наприклад, «купити кактус у Києві», і пошукова система разом із низкою посилань видає йому контекстне рекламне оголошення. Чим вищою є ставка такого оголошення, його мінімальний рейтинг і якість цільової сторінки, тим вище воно буде стояти в рейтингу пошукової видачі. Чим правильніше сформульовані характеристики цільової аудиторії та ключові слова, тим більше шансів у такого оголошення потрапити на вершину рейтингу. Оплату за текстову рекламу отримує сервіс, за допомогою якого вона була створена. Текстові повідомлення є швидкою відповіддю на актуальний запит аудиторії.
  2. Банерна реклама, на відміну від текстової, допомагає не тільки відповісти на запит аудиторії, а й сформувати його. Іншими словами, яскраві анімаційні або статичні «картинки»-оголошення призначені для того, щоб зацікавити користувачів новим продуктом. Оплата такого оголошення складається з двох частин – рекламній мережі та сайту, де буде розміщуватися оголошення.
  3. Відеореклама – це рекламний ролик, в якому підприємець розповідає про свою послугу або продукт. Умови розміщення в цьому випадку будуть такими ж, як і для реклами-картинки.
  4. Google Merchant Center. Оголошення-іконки товарів із зазначенням ціни та коротким описом видаються одразу після введення відповідного запиту в пошуку. Оплату за рекламу цього типу отримує рекламна мережа, де розмістили повідомлення.
  5. Адаптивна реклама КМС. Повідомлення адаптуються під формат сайту. Орієнтуючись на низку критеріїв, система сама ухвалить рішення, який варіант оголошення показати користувачеві – текстовий або графічний. Оплату за рекламу в такому випадку отримає і рекламна мережа, і сайт, де буде показуватися оголошення.

Контекстна реклама: як це працює

На якому ресурсі розмістити рекламу?

Рекламне повідомлення будь-якого типу можна поширювати одним зі способів, про які ми
розповімо далі.

  •  Пошуковий. Контекстна реклама «знайде» користувачів одразу ж після того, як вони введуть ключові слова в рядок пошукової системи, яка видасть їм рекламне повідомлення з активним посиланням на сайт (воно повинна вести на сторінку товару, а не на головну сайту).
  • Медійний метод. Реклама буде показана аудиторії на тематичних або медійних сайтах. Вона може бути статичною або ж динамічною (банер).
  • Пошуково-медійна реклама. Рекламне оголошення в цьому випадку потрапляє і в пошукову систему, і на сайти відповідної тематики. Перш за все система покаже його у відповідь на пошуковий запит, а за залишковим принципом – на тематичних сайтах.
  • Торгова реклама. Оголошення має вигляд інформаційного блоку на сторінці пошукової видачі та демонструється праворуч від знайдених системою посилань.
  • Google Покупки. Пошукова система формує повідомлення, орієнтуючись не на ключові слова, а на короткі описи товарів на сайті. Чим точніше та повніше опис, тим більше шансів у повідомлення потрапити на вершину рейтингу пошукової видачі.
  • Відео. Найчастіше такі ролики демонструють в YouTube або на сайтах спорідненої тематики. Існує три формати розміщення такого відео в мережі: TrueView In-Stream, TrueView Video Discovery і заставка. Перший спосіб поширення передбачає, що рекламний ролик буде показуватися на початку, в середині або наприкінці відео в YouTube, а пропустити його можна буде через декілька секунд. Збільшувати кількість періоду показу не рекомендують, адже зацікавлений користувач і так перегляне ролик, а незацікавлений лише відчує роздратування. TrueView Video Discovery – це розміщення рекламного ролика у відео на YouTube або на сайті спорідненої тематики. А заставка – це короткий 6-секундний ролик на початку відео на YouTube.
  • Кампанія для додатків. Кампанія, орієнтована на iOS або Android, допомагає максимально
    використовувати можливості Google AdWords.

Контекстна реклама – це «швидкий спосіб» підвищити продажі

Контекстна реклама гарантує швидкий ефект, на відміну від, наприклад, seo-просування. Ви платите тільки за кліки людей, дійсно зацікавлених у вашому продукті, і водночас можете обирати позицію оголошення в пошуковому рейтингу. Ви можете розмістити рекламу на відповідних сайтах і показувати її в потрібний час. Але і це ще не всі переваги контекстної реклами:

  •  Ефект можна проаналізувати з урахуванням ключових характеристик аудиторії, яка на неї відреагувала. Можна буде навіть дізнатися, яким шляхом прийшли користувачі.
  • Контекстна реклама працює навіть у тому випадку, якщо ваш сайт не оптимізований. Говоримо одразу – від потреби оптимізувати його це не врятує, адже якщо багато зацікавлених користувачів прийдуть на кривий і незрозумілий сайт, то вони все одно підуть звідти, так нічого і не купивши.
  • За потреби знизити витрати на рекламу кампанію можна зупинити або призупинити.

Ефект від контекстної кампанії можна посилити, використовуючи для цього методи ремаркетингу. Ремаркетинг – це спосіб залучення відвідувачів, які вже цікавилися вашим продуктом або послугою на сайті. Існують такі методи ремаркетингу:

  1. Ремаркетинг в медійних мережах. Всім людям будуть демонструватися рекламні повідомлення, але лише після того, як списки ремаркетингу наберуть мінімальну кількість користувачів.
  2. Динамічний. В цьому випадку система формує повідомлення для кожного користувача індивідуально, враховуючи історію його дій на сайті.
  3. Пошуковий ремаркетинг. У процесі видачі пошукових результатів повідомлення показуватимуться користувачеві, який вже відвідував сайт раніше. Для цього в ремаркетингових списках пошукової мережі повинно бути не менше 1000 осіб.
  4. Відеоремаркетинг. Цей вид відрізняється від медійного ремаркетингу тільки тим, що показуватимуться не банери або текстові пости, а відео.

Що ж потрібно робити, щоб контекстна реклама точно принесла очікуваний ефект? Перш за все, потрібно оптимізувати сайт і спростити форму замовлення. За статистикою, покупку роблять тільки троє з десяти людей, які вже побували в кошику, а решта сім переривають процедуру замовлення саме через складну процедуру. Також важливо проаналізувати всі дзвінки та джерела цільових звернень.

Контекстна реклама – це ваш вибір, якщо потрібно досягти швидких результатів. Якщо при грамотному SEO-просуванні перші результати ви побачите за декілька місяців, то контекстна реклама дасть ефект одразу. Це швидкий спосіб потрапити в топ Google. А щоб результати не змусили себе довго чекати, довірити налаштування контекстної реклами краще професіоналам. Фахівці компанії «Luxsite» налаштують рекламні кампанії та приведуть вам нових клієнтів одразу після запуску.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"