Крауд-маркетинг: що це і кому підходить – LuxSite

Спроби залучити нову аудиторію часто супроводжуються негативом. Звичайна реклама вже не працює, люди від неї втомилися. Цей факт треба прийняти як істину. А прийнявши потрібно починати боротьбу за довіру аудиторії. У цій непростій справі вам і допоможе крауд-маркетинг – своєрідне “сарафанне радіо” XXI століття, яке підвищує впізнаваність бренду.

Щоб отримати зворотний зв’язок і знайти зацікавлених клієнтів, треба розповісти про себе на форумах, в соціальних мережах і на спеціалізованих сайтах. Іншими словами крауд-маркетинг – це пости та посилання на ваш сайт, опубліковані на різних ресурсах, де «сидить» зацікавлена ​​аудиторія. Якщо мама шукає дошкільні курси розвитку для свого малюка і “шерстить” форуми/соцмережі в пошуках інформації, то ваші пости та посилання точно привернуть її увагу. Цей рекламний лайфхак стане в нагоді маркетологам, сеошникам, менеджерам з PR і SERM-фахівцям.

Крауд маркетинг допоможе:

  • збільшити трафік;
  • підвищити впізнаваність бренду та рівень продажів;
  • покращити лінковий профіль;
  • підрости в рейтингу пошукових систем.

Інструмент підійде не всім нішам: невеликому регіональному бізнесу, екстреним сервісам (евакуатор або аварійне відкриття замків), вузькоспеціалізованим фірмам (велика сільгосптехніка) і продуктам із високим чеком така оптимізація не принесе очікуваних результатів.

Крауд-маркетинг: види

Крауд-маркетинг: види

Існує чотири основні типи майданчиків, де можна публікувати пости про себе і наживо спілкуватися з аудиторією.

  1. Сайти з відгуками. Тут ви можете залишити правдиві позитивні відгуки про себе. Не потрібно писати про нереальні переваги свого бізнесу або «прикривати» некомпетентність працівників компанії – рано чи пізно кількість негативних відгуків про вас все одно перевищить кількість позитивних. Краще напишіть про реальні переваги. У підсумку, скориставшись послугами вашої фірми, клієнти залишать позитивні відгуки. Варто також попрацювати з негативом – коректно і ввічливо відповідайте людям, які залишили негативні відгуки, за можливості розвʼяжіть їхню проблему і попросіть написати про це на сайті.
  2. Форуми. Люди пишуть про свої актуальні проблеми, а ви у відповідь можете запропонувати їм свої послуги.
  3. Коментарі на тематичних сайтах. На тематичні сайти приходить зацікавлена ​​аудиторія, яка шукає конкретні відповіді на конкретні запитання. Залиште детальну та правдиву інформацію про себе, допоможіть людині розвʼязати її проблему. За найкращого результату ви отримаєте повагу постійних відвідувачів і чудово попрацюєте на впізнаваність бренду.
  4. Сервіси питань і відповідей. Потрібно націлюватися на зацікавлену аудиторію – людей, які ставлять запитання про конкретні товари та послуги, а також шукають спосіб вирішення своєї проблеми. Подавайте тільки правдиву інформацію про свої переваги. Якщо виявиться, що рішення проблеми виявилося не таким вже й вигідним, обманутий клієнт в одну мить перетвориться в хейтера.

Існує три види краудмаркетинга:

  • класичний – реєстрація акаунтів і постинг коментарів;
  • посилання – публікації посилань на UGC-майданчиках для SEO-просування;
  • отримання посилань із ресурсів, де вже представлені конкуренти.

Сьогодні все більш популярною стає вітальна реклама – без посилання, але з важливою інформацією (назва магазину, ім’я продавця, адреса та телефон). Отримавши такі дані, зацікавлені користувачі обов’язково прийдуть на ваш сайт, підвищивши трафік і покращивши поведінкові показники.

Якщо ви плануєте скористатися інструментами сrowdmarketing, звертайтеся до фахівців компанії Luxsite. Це хороший додатковий інструмент для формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду та лідогенерації.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"