Крауд-маркетинг: що це і кому підходить. Чи варто його використовувати для просування сайтів.

Спроби залучити нову аудиторію часто супроводжуються негативом. Звичайна реклама вже не працює, люди від неї втомилися. Цей факт треба прийняти як істину. А прийнявши потрібно починати боротьбу за довіру аудиторії. У цій непростій справі вам і допоможе крауд-маркетинг – своєрідне “сарафанне радіо” XXI століття, яке підвищує впізнаваність бренду.

Щоб отримати зворотний зв’язок і знайти зацікавлених клієнтів, треба розповісти про себе на форумах, в соціальних мережах і на спеціалізованих сайтах. Іншими словами крауд-маркетинг – це пости та посилання на ваш сайт, опубліковані на різних ресурсах, де «сидить» зацікавлена ​​аудиторія. Якщо мама шукає дошкільні курси розвитку для свого малюка і “шерстить” форуми/соцмережі в пошуках інформації, то ваші пости та посилання точно привернуть її увагу. Цей рекламний лайфхак стане в нагоді маркетологам, сеошникам, менеджерам з PR і SERM-фахівцям.

Крауд маркетинг допоможе:

  • збільшити трафік;
  • підвищити впізнаваність бренду та рівень продажів;
  • покращити лінковий профіль;
  • підрости в рейтингу пошукових систем.

Інструмент підійде не всім нішам: невеликому регіональному бізнесу, екстреним сервісам (евакуатор або аварійне відкриття замків), вузькоспеціалізованим фірмам (велика сільгосптехніка) і продуктам із високим чеком така оптимізація не принесе очікуваних результатів.

Крауд-маркетинг: види

Крауд-маркетинг: види

Існує чотири основні типи майданчиків, де можна публікувати пости про себе і наживо спілкуватися з аудиторією.

  1. Сайти з відгуками. Тут ви можете залишити правдиві позитивні відгуки про себе. Не потрібно писати про нереальні переваги свого бізнесу або «прикривати» некомпетентність працівників компанії – рано чи пізно кількість негативних відгуків про вас все одно перевищить кількість позитивних. Краще напишіть про реальні переваги. У підсумку, скориставшись послугами вашої фірми, клієнти залишать позитивні відгуки. Варто також попрацювати з негативом – коректно і ввічливо відповідайте людям, які залишили негативні відгуки, за можливості розвʼяжіть їхню проблему і попросіть написати про це на сайті.
  2. Форуми. Люди пишуть про свої актуальні проблеми, а ви у відповідь можете запропонувати їм свої послуги.
  3. Коментарі на тематичних сайтах. На тематичні сайти приходить зацікавлена ​​аудиторія, яка шукає конкретні відповіді на конкретні запитання. Залиште детальну та правдиву інформацію про себе, допоможіть людині розвʼязати її проблему. За найкращого результату ви отримаєте повагу постійних відвідувачів і чудово попрацюєте на впізнаваність бренду.
  4. Сервіси питань і відповідей. Потрібно націлюватися на зацікавлену аудиторію – людей, які ставлять запитання про конкретні товари та послуги, а також шукають спосіб вирішення своєї проблеми. Подавайте тільки правдиву інформацію про свої переваги. Якщо виявиться, що рішення проблеми виявилося не таким вже й вигідним, обманутий клієнт в одну мить перетвориться в хейтера.

Існує три види краудмаркетинга:

  • класичний – реєстрація акаунтів і постинг коментарів;
  • посилання – публікації посилань на UGC-майданчиках для SEO-просування;
  • отримання посилань із ресурсів, де вже представлені конкуренти.

Сьогодні все більш популярною стає вітальна реклама – без посилання, але з важливою інформацією (назва магазину, ім’я продавця, адреса та телефон). Отримавши такі дані, зацікавлені користувачі обов’язково прийдуть на ваш сайт, підвищивши трафік і покращивши поведінкові показники.

Якщо ви плануєте скористатися інструментами сrowdmarketing, звертайтеся до фахівців компанії Luxsite. Це хороший додатковий інструмент для формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду та лідогенерації.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"