Налаштування рекламної кампанії в Google AdWords: можливі проблеми та способи вирішення – LuxSite

Ви інвестували гроші в контекстну рекламу, а результату немає? Існує три можливі причини такої
ситуації:

  • невдалі рекламні оголошення;
  • проблема з ключовими словами;
  • неправильне налаштування рекламної кампанії.

Як працювати з щоб отримати віддачу від Google AdWords,
вкладених коштів ?

Цільова сторінка. Якщо потенційний клієнт клікнув на класну рекламу, але зайшов на кривий нецікавий
сайт, то він, швидше за все, нічого на ньому не купить. Тому слід перевірити свій портал за такими
критеріями:

  • Привабливість. Зайдіть на сайт і оцініть його об’єктивно. Чи одразу зрозуміло, що тут продається,
    і чому це чудовий товар? Чи зʼявилося у вас бажання купити щось на своєму сайті? А у ваших
    друзів, близьких, знайомих? Запитайте у них і зробіть висновки.
  • Адаптація під гаджети. Зайдіть на сайт з усіх доступних телефонів, планшетів, ноутбуків і
    комп’ютерів. Спробуйте різні браузери, розміри екранів і операційні системи. Перевірте, який
    вигляд має текст і чи не «губиться» на ньому кнопка «купити».
  • Тест. Запустіть програми, які фіксують дії користувачів, і зробіть висновки з отриманих
    результатів. Обов’язково зверніть увагу на момент, коли відвідувачі йдуть з сайту – можливо, їм
    усім щось не сподобалося?
  • Швидкість завантаження сайту. Якщо відвідувач прийшов на відомий йому сайт з певною метою,
    то він, звичайно ж, готовий почекати, але не довше кількох хвилин. А іноді – й менше. Перевірте
    швидкість завантаження сайту та максимально його прискорте.

Google AdWords

  • Google Analytics з цілями. Цілі допоможуть вам дізнатися рівень ефективності сторінки, куди веде
    контекстна реклама. Ви отримаєте інформацію про те, чи надовго затримуються користувачі, скільки за
    цей час переглядають контенту, які сторінки вони відвідують найчастіше. Використовуючи отриману
    інформацію, можна адаптувати сайт під очікування аудиторії.
  • Call tracking. Конверсія за телефонним дзвінком – це дуже ефективний інструмент для відстеження якості
    реклами. За статистикою, близько 70% відвідувачів замовляють товари саме за телефоном, і якщо ви
    врахуєте своїх телефонних клієнтів, то побачите справжні рівні продажів.
  • Ротація оголошень. Якщо контекстна реклама налаштована за замовчуванням, то обирати, яке з
    повідомлень продемонструвати користувачеві, буде система. Щоб зрозуміти, яке з рекламних
    повідомлень привертає більше уваги користувачів, краще налаштувати опцію «чергувати без обмежень за часом». У цьому випадку ви зможете легше визначити ефективність кожного оголошення.
    “Помилка 404”. Перш ніж запускати рекламну кампанію, перейдіть за кожним зі своїх рекламних
    повідомлень і перевірте, чи не ведуть вони на сторінку 404. Це може трапитися, якщо у вас є помилки в
    URL.
  • Слова-клони. Якщо ви берете звіти за ключами з AdWords і копіюєте їх в акаунт, то можете випадково
    скопіпастити одне і те ж два і більше разів. Google AdWords Editor допоможе вчасно виявити повтори.
    Назва компанії. Нехтувати своєю назвою не варто, адже деякі користувачі можуть шукати саме сайт
    вашої фірми. Тому назва повинна так чи інакше фігурувати в рекламних повідомленнях.
  • Розширення оголошень. Налаштування реклами в Google AdWords передбачає можливість розширення
    оголошень, але багато людей не користується цією можливістю. Це неправильне рішення, адже таке
    налаштування допоможе збільшити ефективність реклами в декілька разів. У рекламі можна
    налаштувати такі опції: місце розташування, відгуки, можливість дзвінка, мобільні додатки, цікаві
    посилання, динамічне пошукове оголошення.
  • Мінус-слова. Кожен день Google фіксує 6 мільйонів нових запитів, але не всі вони допоможуть вашому
    бізнесу, адже існує безліч ключових слів, пов’язаних із ним лише опосередковано. Визначте свої мінусслова та враховуйте їх під час налаштування реклами.

Якщо у вас немає часу розбиратися з усіма нюансами, фахівці діджитал-агентства “LuxSite” знають, як
налаштувати Google AdWords, вони створять рекламні оголошення, розширення оголошень, адаптивні
банери, налаштують цілі та конверсії, проконтролюють ефективність рекламної кампанії. Ви завжди
будете в курсі всього, що відбувається з вашими рекламними кампаніями.

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"