Просування веб-сайтів в інтернеті не припиняє розвиватися, незважаючи на впевненість деяких людей в марності SEO. В процесі розвитку просування перестало бути сухою рекламою і перетворилося в грамотну розкрутку бренду і роботу над завоюванням довіри клієнтів.
Є люди, які вважають, що для успіху досить просто зробити гарний дизайн сайту. Насправді це не так. Який би привабливий дизайн ви не створили, але невідповідність вашого сайту принципам SEO матиме один результат – він буде непомітним в «натовпі» подібних ресурсів. Чому ж технології просування так важливі і скільки коштує в них інвестувати?
Ефективність в піднятті позицій
Саме поняття SEO означає оптимізацію (адаптацію) сайту під пошукові системи і залишається першим і головним способом підняти позиції вашого ресурсу в результатах пошуку. Високі позиції у видачі принесуть вам трафік, який окупить ваші витрати на просування SEO і принесе прибуток.
Розглянемо приклад: сегмент, в якому ви працюєте, досить популярний, до того ж локація ваших конкурентів знаходиться поруч з вашої – чи є у вас в такому разі шанс знайти більше клієнтів? Відповідь – так. Багато людей шукають будь-якої товар або послугу в інтернеті і потім, вибирають відповідну фірму із запропонованого Гуглом списку. Оптимізація сайту і якісний контент піднімуть ваш сайт в топові позиції пошукача.
Ефективність для користувачів також залежить від SEO
Якісний контент – ще один ключ до успішної роботи сайту. Якість інформації, наданої відвідувачам сайту, визначається тим, наскільки ця інформація корисна, цікава і відповідна тематиці ресурсу. У відвідувача повинен бути доступ до всієї необхідної йому інформації. Це ви можете забезпечити різними способами, аж до того, що будете посилатися на популярні інформаційні ресурси типу Вікіпедії. Також на сайті повинна бути інформація про вашу фірму і відповіді на найбільш поширені питання. Якісний SEO контент – це коли клієнт може знайти всю необхідну інформацію на вашому сайті, не звертаючись до сторонніх ресурсів. Такий контент буде викликати довіру у відвідувачів сайту і збільшить кількість постійних клієнтів.
Оптимізація під мобільні пристрої і локальний пошук
З кожним роком для входу в інтернет все більше використовуються мобільні пристрої. Якщо статистика цього року говорить про те, що практично 53% відвідувань сайтів здійснюється з мобільних телефонів і планшетів, то в майбутньому році ця цифра може досягти 65%. Таку тенденцію можна не враховувати. Для просування бізнесу в інтернеті використання мобільних пристроїв створило поняття локальної оптимізації. Прив’язка до географічному розташуванню компанії і до регіону вашої діяльності підвищить віддачу від роботи сайту.
Це три основні причини, чому слід приділити увагу оптимізації сайту. Ефективність вашого бізнесу в ваших руках.