Користь СММ Фейсбук для бізнесу – LuxSite

Соціальні мережі розвиваються. І тепер це не просто місце для спілкування та обміну лайками; вони допомагають просунути бізнес в мережі. Щодня мільйони людей відвідують соціальні мережі, і що якщо це ваші потенційні клієнти? Як до них дістатися?

Існує поняття соціального маркетингу (Social Media Marketing), скорочено SMM (СММ). З його допомогою власники бізнесу просувають свою продукцію і послуги в маси через соцмережі. Так вийшло, що контенту в соцмережах користувачі довіряють, і якщо він привабливий, цікавий, то пошириться по мережі самостійно. СММ допомагає достукатися до вашої аудиторії. За допомогою соцмереж можна позиціонувати свій бренд, зробити його впізнаваним.

Цей спосіб знайомий кожному. Напевно ви теж підписані на різні пабліки, цікавих людей, друзів, сторінки популярних видань і фірм в Facebook, Twitter, Instagram і не тільки. За допомогою соцмереж легше збирати відгуки від клієнтів, отримувати фідбек. Всі платформи вже оптимізовані під пошукові системи, а значить не потрібно турбуватися про збільшення трафіку (як з особистим веб-сайтом). Головне публікувати цікавий якісний контент, який приверне увагу потенційного покупця. Для цього використовують фото, відео, аудіозаписи, коментарі.

Чому Facebook користується популярністю?

СММ просування сайту в соціальних мережах досить ефективне, зокрема, якщо вже є напрацьована аудиторія і рейтинг. Можна також використовувати блоги, форуми для додавання вірусної або прихованої реклами. Основний плюс СММ – реклама не агресивна, а ненав’язлива, і її бачать виключно зацікавлені користувачі (цільова аудиторія). Ваше завдання – максимально правильно презентувати свій товар/послугу, тобто продати.

Фейсбук – найпопулярніша соціальна мережа в світі, і надає зручні механізми для просування бренду. Просування тут буде успішним для комерції, особливо великої. Користувачі соцмережі знаходяться по всій земній кулі, тому бренд можна представити не тільки в Україні, але і в Європі, США. Дуже зручно, якщо ваш сайт на WordPress, в цю CMS додається платформа Facebook-коментарів. Сьогодні СММ Фейсбук – це діючий механізм для отримання лідів і конверсій із соціальних мереж.

Фейсбук передбачає цікаві настройки для просування рекламних постів. На цьому майданчику зосереджені користувачі з хорошим достатком, освітою, професіонали своєї справи (IT-фахівці, журналісти, маркетологи). І якщо це ваша ЦА – ви просто зобов’язані просуватися через Фейсбук.

Продає оформлення сторінки – запорука успіху

Головний інструмент, який потрібно взяти на озброєння – це бізнес-сторінка, вона ж візитка, вона ж філія вашого інтернет-магазину. Юзер, який потрапляє на вашу сторінку в Фейсбук, повинен відразу зрозуміти, куди він потрапив, і в чому полягає ваш бізнес. З цим завданням справляється cover – велике зображення-обкладинка вгорі сторінки. Тут можна використовувати логотип, фірмовий стиль, слоган і все, що викличе стійку асоціацію з брендом, зацікавить.

Дуже важливий контент. СММ-менеджер повинен подбати про розробку продуманого контент-плану, постити вчасно і писати (замовляти написання) хорошого тексту. Це можуть бути:

  • Пост (презентація товару/послуги)
  • Відгуки покупців
  • Огляди товарів
  • Огляди заходів (не пов’язаних з бізнесом, але цікавих для ЦА)
  • Новини з «закулісся» (бренд зсередини)
  • Корисні поради, історії, цитати і багато іншого

Продуманий контент-план і цікавий контент дозволяє підвищити імідж в очах існуючих клієнтів і залучити нових фоловерів.

Бізнес-сторінки в Фейсбук наших клієнтів

  • Бізнес-сторінка компанії “Авис”

  • Бізнес-сторінка компанії “Зоодом”

Социальные сети развиваются. И теперь это не просто место для общения и обмена лайками; они помогают продвинуть бизнес в сети. Ежедневно миллионы людей посещают социальные сети, и что если это ваши потенциальные клиенты? Как к ним добраться?

Существует понятие социального маркетинга (Social Media Marketing), сокращенно SMM (СММ). С его помощью владельцы бизнеса продвигают свою продукцию и услуги в массы через соцсети. Так получилось, что контенту в соцсетях пользователи доверяют, и если он вовлекающий, интересный, он распространится по сети самостоятельно. СММ помогает достучаться к вашей аудитории. При помощи соцсетей можно позиционировать свой бренд, сделать его узнаваемым.

Этот способ знаком каждому. Наверняка вы тоже подписаны на различные паблики, интересных людей, друзей, страницы популярных изданий и фирм в Facebook, Twitter, Instagram и не только. При помощи соцсетей легче собирать отзывы от клиентов, получать фидбэки. Все платформы уже оптимизированы под поисковики, а значит не нужно беспокоиться об увеличении трафика (как с личным веб-сайтом). Главное публиковать интересный качественный контент, который привлечет потенциального покупателя. Для этого используют фото, видео, аудиозаписи, комментарии.

Почему Facebook пользуется популярностью?

СММ продвижение сайта в соцсетях достаточно эффективно, в частности, если уже есть наработанная аудитория и рейтинг. Можно также использовать блоги, форумы для добавления вирусной или скрытой рекламы. Основной плюс СММ – реклама не агрессивная, а ненавязчивая, и ее видят исключительно заинтересованные пользователи (целевая аудитория). Ваша задача – максимально правильно презентовать свой товар/услугу, то есть продать.

Фейсбук – самая популярная социальная сеть в мире, и предоставляет удобные механизмы для продвижения имени. Продвижение здесь будет успешным для коммерции, особенно крупной. Пользователи соцсети находятся по всему земному шару, поэтому бренд можно представить не только в Украине, но и в Европе, США. Очень удобно если ваш сайт на WordPress, в эту CMS добавляется платформа Facebook-комментариев. Сегодня СММ Фейсбук – это действующий механизм для получения лидов и конверсий из социальных сетей.

Фейсбук предусматривает интересные настройки для продвижения рекламных постов. На этой площадке сосредоточены пользователи с хорошим достатком, образованием, профессионалы своего дела (IT-специалисты, журналисты, маркетологи). И если это ваша ЦА – вы просто обязаны продвигаться через Фейсбук.

Продающее оформление страницы – залог успеха

Главный инструмент, который нужно взять на вооружение – это бизнес-страница, она же визитка, она же филиал вашего интернет-магазина. Юзер, который попадает на вашу страничку в Фейсбук, должен сразу понять, куда он попал, и в чем заключается ваш бизнес. С этой задачей справляется cover – большая картинка-обложка вверху страницы. Здесь можно использовать логотип, фирменный стиль, слоган и все, что вызовет стойкую ассоциацию с брендом, заинтересует.

Очень важен контент. СММ менеджер должен позаботиться о продуманном контент-плане, постить вовремя и писать (заказывать написание) хорошего текста. Это могут быть:

  • Продающий пост (презентация товара/услуги)
  • Отзывы покупателей
  • Обзоры товаров
  • Обзоры мероприятий (не связанных с бизнесом, но интересных для ЦА)
  • Новости из «закулисья» (бренд изнутри)
  • Полезные советы, истории, цитаты и многое другое

Продуманный контент-план и интересный контент позволяет повысить имидж в глазах существующих клиентов, и привлечь новых фоловеров.

Бизнес-страницы в Фейсбук наших клиентов

  • Бизнес-страница компании Зоодом

  • Бизнес-страница компании Авис


Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"