Налаштування контекстної реклами, ціна | Контекстна реклама в Google Adwords - замовити контекстну рекламу google

Нові клієнти прийдуть до вас вже сьогодні

Послуга налаштування контекстної реклами допоможе досягти швидких результатів – ви побачите перший ефект одразу після запуску. Це найшвидший спосіб потрапити в топ Google. Втім, система Google Ads дає набагато більше можливостей для просування і збільшення продажів:

Реалізуємо всі типи кампаній будь-якої складності в рекламній системі Google Ads

....

Пошукова реклама

......

Ремаркетинг

........

Медійна реклама (КММ)

......

Google покупки

.......

Реклама на YouTube

......

Реклама додатків

Переваги контекстної реклами

1

Швидкий запуск і результат уже за 24 години

Інструменти контекстної реклами дозволяють провести гнучке налаштування за різними параметрами та в разі необхідності швидко внести зміни. Якщо все налаштовано коректно і правильно, перші результати ви побачите вже за добу.

2

Ви в ТОПі

Ви потрапите в топ-4 пошукової видачі Google одразу після запуску рекламної кампанії. Для того, щоб отримати результат від контекстної реклами Google, не потрібно чекати декілька місяців, як у випадку з SEO.

3

Потрапляння в цільову аудиторію

Контекстна реклама націлена на аудиторію, яка вже зацікавлена в товарі чи послузі. Рекламу нової колекції сумочок від “Givenchy” побачить не сантехнік з Кривого Рогу, а відповідна цільова аудиторія, яка з великою ймовірністю зробить конверсію.

4

Ви платите тільки за результат

Ви контролюєте всі витрати на рекламу в інтернеті та платите не за користувачів, які побачили ваше оголошення, а за тих, хто перейшов за ним на сайт.

5

Ефективність контекстної реклами легко аналізувати

Ви можете розрахувати вартість трафіку, конверсії, спланувати бюджет контекстної реклами Гугл і рентабельність інвестицій.

ПАКЕТИ ПОСЛУГ

Запуск контекстної реклами в Києві та інших містах України з компанією LuxSite – це гарантований результат. Мы сформували кілька прайсів з різним набором опцій спеціально під потреби вашого бізнеса. Досвід наших спеціалистів підтверджується не красивими рекламними текстами, а реальними кейсами в висококонкурентних нішах.

packege_img1

Мінімальний

до 5 категорій товарів/послуг або до 300 ключових слів

packege_img2

КММ + РЕМАРКЕТИНГ

банерна реклама в контекстно-медійній мережі

packege_img3

ОПТИМАЛЬНИЙ (ПОШУК, КММ, РЕМАРКЕТИНГ)

до 15 категорій товарів/послуг або до 1000 ключових слів, банерну рекламу в КММ та ремаркетинг

packege_img4

ECOMMERCE

включає пошукову, мкдійну рекламу, товарні оголошення, динамічний ремаркетинг та модуль eCommerce в Google Analytics

packege_img5

АУДИТ ТА ОПТИМИЗАЦІЯ РОБОЧИХ АКАУНТІВ

аудит всіх існуючих рекламних кампаній, виявлення помилок, написання рекомендацій

  • Базове налаштування акаунта та рекламних кампаній

    plus
  • Стаття витрат Періодичність Кількість
    Аналіз сфери та місце рекламованого сайту в цій сфері. Одноразово до 5 днів
    Технічний аналіз сайту, аналіз юзабіліті, наявність УТП та конкурентних переваг. Одноразово до 5 днів
    Розробка стратегії рекламної кампанії. Одноразово до 5 днів
    Створення акаунту Google Ads Одноразово до 5 днів
    Створення та встановлення на сайт GTM та Google Analytics.* Одноразово до 5 днів
    Зв’язування акаунтів Google Analytics та Google Ads. Одноразово до 5 днів
    Налаштування відстеження конверсій на сайті в Google Analytics та імпорт даних в Google Ads. Одноразово до 5 днів
    Створення аудиторій для ремаркетингу в Google Analytics та імпорт даних в Google Ads. Одноразово до 5 днів
    Створення акаунту Google Мій Бізнес.* Одноразово до 5 днів
    Зв’язування акаунтів Google Мій Бізнес та Google Ads. Одноразово до 5 днів
    Розробка структури акаунту у відповідності зі структурою сайту або на основі даних із брифу. Одноразово до 5 днів
    Підбір цільових сторінок сайту для рекламування. Одноразово до 5 днів
    Організаційна робота менеджера (координація роботи) Одноразово до 5 днів

    НАЛАШТУВАННЯ КАМПАНІЙ ДЛЯ ПОШУКОВОЇ РЕКЛАМИ.

    Написання текстових оголошень для пошукової реклами у відповідності зі структурою акаунту та врахуванням УТП, конкурентних переваг. Одноразово до 5 днів
    Створення розширень оголошень у відповідності з семантичними групами. Одноразово до 5 днів
    Додавання базового списку мінус-слів. Одноразово до 5 днів
    Організація крос-мінусації. Одноразово до 5 днів
    Налаштування коригувань ставок для аудиторій та типів пристроїв. Одноразово до 5 днів

    Налаштування кампаній для КММ

    Підбір цільових видів таргетингу по ключових словах, темах сайтів, інтересів користувачів або обраних сайтів у відповідності з поставленними задачами по проекту. Одноразово до 5 днів
    Створення адаптивних оголошень для медійної реклами у відповідності зі структурою акаунту та врахуванням УТП, конкурентних переваг. Одноразово до 5 днів
    Додавання базового списку мінус-слів для КММ. Одноразово до 5 днів
    Додавання базових виключень місць розміщення для КММ. Одноразово до 5 днів
    Додавання базових виключень тем сайтів для КММ. Одноразово до 5 днів
    Додавання базових виключень мобільних додатків для КММ. Одноразово до 5 днів
    Налаштування кампаній по ремаркетингу в КММ Одноразово до 5 днів
    Создание аудиторий для таргетинга объявлений в соответствии с поставленной задачами по проекту. Одноразово до 5 днів
    Створення аудиторій для таргетингу оголошень у відповідності з поставленними задачами по проекту. Одноразово до 5 днів
    Додавання базового списку мінус-слів для КММ. Одноразово до 5 днів
    Додавання базових виключень місць розміщення для КММ. Одноразово до 5 днів
    Добавление базовых исключений тем сайтов для КММ. Одноразово до 5 днів
    Додавання базових виключень мобільних додатків для КММ. Одноразово до 5 днів
    Організаційна робота менеджера (координація роботи) Одноразово до 5 днів

    Налаштування відео-кампаній в YouTube.

    Підбір цільових видів таргетингу по ключових словах, темах, інтересів користувачів або аудиторій ремаркетингу у відповідності з поставленними задачами по проекту. Одноразово до 5 днів
    Налаштування оголошень для відео-реклами у відповідності зі структурою акаунту та врахуванням УТП, конкурентних переваг. Одноразово до 5 днів
    Добавление базового списка минус-слов для YouTube. Одноразово до 5 днів
    Додавання базового списку мінус-слів для YouTube. Одноразово до 5 днів
    Додавання базових виключень нецільових каналів для YouTube. Одноразово до 5 днів
    Організаційна робота менеджера (координація роботи) Одноразово до 5 днів

    Додаткові роботи

    Розробка дизайнером макетів банерів та їхній ресайз у відповідності з вимогами Google для GDN. Одноразово до 5 днів
    "Google Tag Manager Google Analytics (настройка целей) Facebook Pixel" Однаразово до 5 днів
    Проведение работ программистом Одноразово до 5 днів
    Організаційна робота менеджера Одноразово до 5 днів
  • Перелік паккетів контекстної реклами від компанії Люкс Сайт

    plus
  • Послуги \ Пакети Мінімальний (пошук) Ремаркетинг і КММ Оптимальний (пошук, КММ, ремаркетинг) eCommerce інтернет-магазин

    Періодичність

    щомісячно щомісячно щомісячно щомісячно

    Кількість

    12 12 30 від 100

    Входить в пакет:

    до 5 категорій послуг/товарів або до 500 ключових слів до 15 категорій послуг/товарів або до 1000 ключових слів включає налаштування пошукової, медійної реклами, товарні оголошення, динамічний ремаркетинг, модуль eCommerse

    Аналіз ходу рекламних кампаній.

    Відстеження нецільових запитів з подальшим додаванням їх в мінус-слова.

    Відстеження нецільових місць розміщень оголошень з подальшим додаванням їх в виключення таргетингу.

    Аналіз зображень, заголовків і текстів оголошень і їх подальші доопрацювання з метою підвищення показника CTR.

    Виявлення найбільш ефективних ключових слів на основі даних за отриманими переходів. Виділення таких слів в окремі кампанії / групи оголошень за потребою.

    Виявлення найбільш ефективних методів націлювання на основі даних за отриманими переходів. Виділення таких методів орієнтування в окремі кампанії / групи оголошень за потребою.

    Утримання оголошень на ефективних позиціях в пошуковій видачі.

    Відстеження неефективних ключових слів і їх відключення.

    Відстеження неефективних видів таргетингу і їх відключення.

    Оптимізація товарних оголошень.

    Оптимізація динамічного ремаркетингу.

    Коригування бюджетів кампаній.

    Рекомендації по стратегії і налаштування на основі аналізу поточних рекламних кампаній.

    Щомісячний звіт за основними показниками рекламних кампаній.

  • * Додаткові роботи по налаштуванню кампаній для пакету “eCommerce інтернет магазин”

    plus
  • Стаття витрат Періодичність Кількість
    Створення акаунту Google Merchant Center Одноразово 10-20 днів
    Зв’язування акаунтів Google Merchant Center та Google Ads. Одноразово 10-20 днів
    Розробка стратегії рекламної кампанії. Одноразово 10-20 днів
    Створення товарного фіда даних, налаштування його імпорту в Google Merchant Center‎ та перевірка коректності роботи. Одноразово 10-20 днів
    Налаштування на сайті коду динамічного ремаркетингу. Одноразово 10-20 днів
    Створення товарного фіда даних для динамічного ремаркетингу‎ та перевірка коректності роботи. Однаразово 10-20 дней
    Налаштування динамічного ремаркетингу в Google Ads. Однаразово 10-20 дней
    Налаштування кампаній для товарних оголошень в Google Ads. Однаразово 10-20 дней
    Розробка структури кампаній у відповідності зі структурою сайту або на основі даних із брифу. Однаразово 10-20 дней

Чому вам потрібно замовити налаштування контекстної реклами в компанії LuxSite

На відміну від багатьох сучасних гуру онлайн-реклами, які навчають інших людей за гроші, наші фахівці компетентні не тільки на словах, а й у реальних справах. Чому потрібно замовити контекстну рекламу в “LuxSite“? Ми приведемо до вас нових клієнтів, знизимо витрати на рекламу і ось чому:

  • Команда сертифікованих фахівців Google Ads.
  • Досвід роботи в різних бізнес-нішах, зокрема b2b.
  • Досвід налаштування рекламних кампаній на різні країни світу.
  • Налаштування веб-аналітики та відстеження ефективності рекламних кампаній.
  • Персональний акаунт-менеджер завжди на зв’язку і готовий відповісти на всі ваші запитання.
1/1

Швидкі продажу через Google разом з LuxSite

Контекстною рекламою називається інтернет-реклама, коли платні оголошення показуються у відповідь на запити користувачів відповідно до їхніх інтересів і сайтів, які вони відвідували. Вона представлена ​​безліччю різних форматів – від текстових і графічних до відеороликів, завдяки чому досягається максимальне охоплення аудиторії.

Інструмент дає результат у вигляді продажів «тут і зараз». Ефект від нього відчувається відразу після запуску у вигляді зростання замовлень і реальних продажів ваших товарів і послуг цільовій аудиторії. Серед варіантів просування реклама Гугл Адвордс є найшвидшим і ефективним способом. Однак, і тут є свої нюанси.

Налаштування Гугл реклами – наріжний камінь її ефективності. Від того, наскільки глибоко проведено аналіз важливих аспектів бізнесу та наскільки правильно налаштовані всі параметри, буде залежати успіх всієї рекламної кампанії. Довірити таку роботу краще фахівцям LuxSite.

7 причин замовити контекстну рекламу у нас

 

Вартість реклами в Гугл робить її відносно ризикованим способом просування. Неточності в налаштуванні та веденні кампанії загрожують безрезультатним зливанням бюджету. Але не у випадку, якщо ви звертаєтеся за допомогою в LuxSite.

Це одна з основних наших спеціалізацій. Звертаючись в нашу компанію, ви отримуєте:

 

  • ✚послуги злагодженої команди фахівців із контекстної реклами;
  • ✚багаторічний досвід у налаштуванні реклами Гугл Адвордс;
  • ✚індивідуальні рішення для кожного проекту;
  • ✚професійне консультування;
  • ✚успішне ведення кампаній в різних бізнес-нішах;
  • ✚ретельне опрацювання всіх параметрів і аспектів процесу;
  • ✚постійне відстеження ефективності рекламних оголошень.

І найголовніше – ми регулярно подаємо достовірну звітність. Ви завжди в курсі ситуації, і можете самі переконатися, що все працює так, як треба.

Чому ціна реклами в Гугл виправдовує себе?

З погляду витрат і продуктивності реклама Гугл Адвордс заслужено вважається одним із найцікавіших варіантів просування. І ось чому:

  • ✚забезпечує зростання продажів уже в перші дні та години після запуску;
  • ✚гарантує найкращу конверсію завдяки орієнтації на зацікавлену, «теплу» аудиторію;
  • ✚легко піддається аналізу та має великий потенціал до вдосконалення.

А ще це прямий шлях в ТОП-4 пошукової видачі Google – відразу і впевнено. Втім, система Google Ads дає набагато більше можливостей для просування та збільшення продажів.

Який формат реклами краще обрати?

Контекстні рекламні оголошення поділяються на чотири групи:

  • ✔ Пошукова. Показується людині на сторінці пошуковика, коли вона вводить відповідний запит;
  • ✔ Тематична. Її можна побачити на сайтах-партнерах Google Adwords, які мають суміжну тематику з рекламованим продуктом;
  • ✔ Медійна. КМС реклама – це банери з текстом, що розміщуються на партнерських сервісах Google, YouTube, Gmail та інших;
  • ✔ Ремаркетінг. Особливість оголошень тут полягає в тому, що вони показуються тільки вашій цільовій аудиторії. Зазвичай це користувачі, які вже відвідували ваш сайт або цікавилися продуктом.

Формат завжди підбираємо індивідуально під проект, виходячи з аналізу вашої пропозиції, продукту та інших аспектів. Наші фахівці опрацьовують усі можливі варіанти, на практиці втілюючи найбільш ефективні та перспективні серед них. Вам же досить просто звернутися до нас за професійною допомогою, отримувати нових клієнтів і збільшувати прибуток.

Клієнти

Ми допомогли більше ніж 450 клієнтам
в розвитку їхнього бізнесу

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

1/1

Потрібна реклама?
Ми допоможемо з супроводом проекту "під ключ"

Послуги

LuxSite – це повний комплекс послуг
з розробки і маркетингу:

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116