Кому приносить вигоду реклама на youtube? Який формат реклами використовувати? Відповіді на ці питання ми дамо в даній статті.
Наймасштабніший світовий веб-ресурс відео, youtube, не зупиняється в своєму розвитку. Для бізнесу на Україні зараз є відмінна можливість – користуватися відео-рекламою на цьому ресурсі, поки вона не настільки поширена.
Вибираючи такий вид реклами, ви можете досить швидко показати інформацію про свої товари чи послуги великій кількості людей. Якщо продажу через відео підходять для вашого бізнесу – ви можете значно збільшити свої доходи за допомогою реклами на youtube.
Поговоримо більш детально про форматах реклами та особливості кожного з них, а також про те, хто і коли повинен запускати відео-рекламу.
Кому потрібна реклама на YouTube?
фірмам, чиї товари розраховані на різноцільового ринок. Бажаючим якомога частіше бути на виду і мають широкий таргетинг компаніям;
- представникам шоу-бізнесу – за допомогою відео-реклами на youtube можна рекламувати нові кліпи і телепередачі;
- компаніям, що запускає новий вид послуг, новий сервіс. Завдяки цьому виду реклами можна легко вийти на велику аудиторію;
- будь-якому бізнесу, що дозволяє за допомогою відеоролика розповісти про свої послуги. Наприклад, сервіси для мандрівників можуть показувати ролики про бронювання квитків та номерів;
- фірмам, які продають товар, потрібний більшості користувачів. Наприклад, рекламувати можна подарунки для жінок напередодні 8 березня, налаштувавши таргетинг на чоловічу аудиторію.
Для чого потрібна реклама на youtube?
- підтримання постійного контакту зі своєю аудиторією. Таким чином можна інформувати постійну аудиторію про проведення акцій. Для цієї ж мети прийнято було використовувати e-mail-маркетинг, але охоплення його менше, ніж у відео;
- можливість захопити увагу широкої аудиторії в мінімальні терміни. Так можна просувати нові товари або рекламувати акції;
- підвищення обсягу продажів, одержуваного через рекламу в пошуку ресурсу YouTube.
Важливо зорієнтувати широку аудиторію, яка свідомо зацікавлена в реченні. Наприклад, реклама розпродажу взуття і одягу в «чорну п’ятницю», націлених на жінок у віці від 20 до 35 років однозначно зацікавить більшу кількість людей, ніж реклама знижок на конкретний вид одягу або взуття.
Варіанти націлювання:
- ремаркетинг згідно зі списками YouTube або Google AdWords – таргетування користувачів, які
- відвідували ваш сайт;
- демографічні дані – таргетування аудиторії певної статі і віку;
- ключові запити – працює на youtube аналогічно з КМС;
- інтереси користувачів – пошук подібної тематики.
Варіанти формату показів на YouTube
На відео-ресурсі є два варіанти розміщення реклами: відео мережу (в свою чергу ділиться на in-stream і in-display) і пошукова мережа. Перший варіант показує рекламу в самому відео, другий – виводить спочатку списку результатів пошуку.
Для різних видів бізнесу варто вибирати свій формат показу реклами, в залежності від того, яку мету ви переслідуєте.
- Відео мережу in-stream. Цей формат реклами забезпечує вам показ ролика перед відео, але при цьому клієнт може пропустити його. Оплачується лише показ довше 30 секунд. Тобто якщо користувач натиснув кнопку «пропустити» на 20-й секунді – ви не сплачуєте показ.
Рекомендується використовувати такий вид реклами тим, у кого охоплення аудиторії дуже великий. In-stream рекомендується використовувати для брендованої реклами, акцій, стартапу, шоу-бізнесу, нового сервісу, товару широкого споживання, а також для зв’язку з постійною аудиторією.
Якщо говорити про кліки та покази, то такий варіант досить дешевий. Але відео в цьому випадку треба використовувати професійне, а зйомка ролика може обійтися зовсім недешево.
Орієнтування рекомендовано налаштовувати за ключовими словами на відео, ремаркетингу, демографії, тематиці, каналам youtube.
Дуже важливо максимально точно націлити, щоб не злити бюджет даремно. Не варто відразу ж ставити високу ціну за клік і призначати великий бюджет.
- Відео мережу in-display. При виборі цього варіанту ваша реклама буде показуватися на сторінці, поруч з відтвореним відео. Схема оплати тут простіша – ви платите за те, що користувач клацають по вашій рекламі. За принципом роботи цей формат нагадує банерну рекламу. У комплексі з in-stream дає дуже хороші результати. Для in-display може бути використано непрофесійне відео, яке, тим не менш, забезпечить конверсії.
Орієнтування налаштовується по ключових запитах, тематиці і ремаркетингу.
- Пошукова мережа in-search. Цей вид реклами на youtube буде виводити ваше відео верхній частині списку результатів пошуку або праворуч від нього. Оплачується в цьому випадку тільки переглянуте відео, тобто якщо користувач клацне по рекламі. Налаштування націлювання для такої реклами здійснюється по ключових запитах.
За принципом роботи схожий на контекстну рекламу в пошукових системах. Підходить цей варіант однаково добре як великим фірмам, так і дрібному бізнесу.
Важливо: цей формат відео-реклами вимагає створення авторських відео з презентацією товару або послуги.
Вибирайте відповідний вам формат відео реклами і вперед – збільшувати продажі!