Реклама на youtube: різновиди і цілі – LuxSite

Кому приносить вигоду реклама на youtube? Який формат реклами використовувати? Відповіді на ці питання ми дамо в даній статті.

Наймасштабніший світовий веб-ресурс відео, youtube, не зупиняється в своєму розвитку. Для бізнесу на Україні зараз є відмінна можливість – користуватися відео-рекламою на цьому ресурсі, поки вона не настільки поширена.

Вибираючи такий вид реклами, ви можете досить швидко показати інформацію про свої товари чи послуги великій кількості людей. Якщо продажу через відео підходять для вашого бізнесу – ви можете значно збільшити свої доходи за допомогою реклами на youtube.

Поговоримо більш детально про форматах реклами та особливості кожного з них, а також про те, хто і коли повинен запускати відео-рекламу.

Кому потрібна реклама на YouTube?

  • реклама на YouTube фотофірмам, чиї товари розраховані на різноцільового ринок. Бажаючим якомога частіше бути на виду і мають широкий таргетинг компаніям;
  • представникам шоу-бізнесу – за допомогою відео-реклами на youtube можна рекламувати нові кліпи і телепередачі;
  • компаніям, що запускає новий вид послуг, новий сервіс. Завдяки цьому виду реклами можна легко вийти на велику аудиторію;
  • будь-якому бізнесу, що дозволяє за допомогою відеоролика розповісти про свої послуги. Наприклад, сервіси для мандрівників можуть показувати ролики про бронювання квитків та номерів;
  • фірмам, які продають товар, потрібний більшості користувачів. Наприклад, рекламувати можна подарунки для жінок напередодні 8 березня, налаштувавши таргетинг на чоловічу аудиторію.

Для чого потрібна реклама на youtube?

  • підтримання постійного контакту зі своєю аудиторією. Таким чином можна інформувати постійну аудиторію про проведення акцій. Для цієї ж мети прийнято було використовувати e-mail-маркетинг, але охоплення його менше, ніж у відео;
  • можливість захопити увагу широкої аудиторії в мінімальні терміни. Так можна просувати нові товари або рекламувати акції;
  • підвищення обсягу продажів, одержуваного через рекламу в пошуку ресурсу YouTube.

Важливо зорієнтувати широку аудиторію, яка свідомо зацікавлена ​​в реченні. Наприклад, реклама розпродажу взуття і одягу в «чорну п’ятницю», націлених на жінок у віці від 20 до 35 років однозначно зацікавить більшу кількість людей, ніж реклама знижок на конкретний вид одягу або взуття.

відеореклама

Варіанти націлювання:

  • ремаркетинг згідно зі списками YouTube або Google AdWords – таргетування користувачів, які
  • відвідували ваш сайт;
  • демографічні дані – таргетування аудиторії певної статі і віку;
  • ключові запити – працює на youtube аналогічно з КМС;
  • інтереси користувачів – пошук подібної тематики.

Варіанти формату показів на YouTube

На відео-ресурсі є два варіанти розміщення реклами: відео мережу (в свою чергу ділиться на in-stream і in-display) і пошукова мережа. Перший варіант показує рекламу в самому відео, другий – виводить спочатку списку результатів пошуку.

Для різних видів бізнесу варто вибирати свій формат показу реклами, в залежності від того, яку мету ви переслідуєте.

  1. Відео мережу in-stream. Цей формат реклами забезпечує вам показ ролика перед відео, але при цьому клієнт може пропустити його. Оплачується лише показ довше 30 секунд. Тобто якщо користувач натиснув кнопку «пропустити» на 20-й секунді – ви не сплачуєте показ.

Рекомендується використовувати такий вид реклами тим, у кого охоплення аудиторії дуже великий. In-stream рекомендується використовувати для брендованої реклами, акцій, стартапу, шоу-бізнесу, нового сервісу, товару широкого споживання, а також для зв’язку з постійною аудиторією.

Якщо говорити про кліки та покази, то такий варіант досить дешевий. Але відео в цьому випадку треба використовувати професійне, а зйомка ролика може обійтися зовсім недешево.

Орієнтування рекомендовано налаштовувати за ключовими словами на відео, ремаркетингу, демографії, тематиці, каналам youtube.

Дуже важливо максимально точно націлити, щоб не злити бюджет даремно. Не варто відразу ж ставити високу ціну за клік і призначати великий бюджет.

  1. Відео мережу in-display. При виборі цього варіанту ваша реклама буде показуватися на сторінці, поруч з відтвореним відео. Схема оплати тут простіша – ви платите за те, що користувач клацають по вашій рекламі. За принципом роботи цей формат нагадує банерну рекламу. У комплексі з in-stream дає дуже хороші результати. Для in-display може бути використано непрофесійне відео, яке, тим не менш, забезпечить конверсії.

Орієнтування налаштовується по ключових запитах, тематиці і ремаркетингу.

  1. Пошукова мережа in-search. Цей вид реклами на youtube буде виводити ваше відео верхній частині списку результатів пошуку або праворуч від нього. Оплачується в цьому випадку тільки переглянуте відео, тобто якщо користувач клацне по рекламі. Налаштування націлювання для такої реклами здійснюється по ключових запитах.

За принципом роботи схожий на контекстну рекламу в пошукових системах. Підходить цей варіант однаково добре як великим фірмам, так і дрібному бізнесу.

Важливо: цей формат відео-реклами вимагає створення авторських відео з презентацією товару або послуги.

Вибирайте відповідний вам формат відео реклами і вперед – збільшувати продажі!

Кому приносит выгоду реклама на youtube? Какой формат рекламы использовать? Ответы на эти вопросы мы дадим в данной статье.

Самый масштабный мировой веб-ресурс видео, youtube, не останавливается в своём развитии. Для бизнеса на Украине сейчас есть отличная возможность — пользоваться видео-рекламой на этом ресурсе, пока она не настолько распространена.

Выбирая такой вид рекламы, вы можете достаточно быстро показать информацию о своих товарах или услугах большому количеству людей. Если продажи через видео подходят для вашего бизнеса — вы можете значительно увеличить свои доходы при помощи рекламы на youtube.


Поговорим более детально о форматах рекламы и особенностях каждого из них, а также о том, кто и когда должен запускать видео-рекламу.

Кому нужна реклама на YouTube?

  • реклама на YouTubeфирмам, чьи товары рассчитаны на разноцелевой рынок. Желающим как можно чаще быть на виду и имеющим широкий таргетинг компаниям;
  • представителям шоу-бизнеса — при помощи видео-рекламы на youtube можно рекламировать новые клипы и телепередачи;
  • компаниям, запускающим новый вид услуг, новый сервис. Благодаря этому виду рекламы можно легко выйти на большую аудиторию;
  • любому бизнесу, позволяющему при помощи видеоролика рассказать о своих услугах. Например, сервисы для путешественников могут показывать ролики о бронировании билетов и номеров;
  • фирмам, продающим товар, нужный большинству пользователей. Например, рекламировать можно подарки для женщин накануне 8 марта, настроив таргетинг на мужскую аудиторию.

Для чего нужна реклама на youtube?

  • поддержание постоянного контакта со своей аудиторией. Таким образом можно информировать постоянную аудиторию о проведении акций. Для этой же цели принято было использовать e-mail-маркетинг, но охват его меньше, чем у видео;
  • возможность захватить внимание широкой аудитории в минимальные сроки. Так можно продвигать новые товары или рекламировать акции;
  • повышение объёма продаж, получаемого через рекламу в поиске ресурса YouTube.

Важно таргетировать широкую аудиторию, которая заведомо заинтересована в предложении. Например, реклама распродажи обуви и одежды в «чёрную пятницу» с таргетингом на женщин в возрасте от 20 до 35 лет однозначно заинтересует большее количество людей, чем реклама скидок на конкретный вид одежды или обувь.видео реклама

Варианты настройки таргетинга:

  • ремаркетинг согласно спискам YouTube или Google AdWords — таргетирование пользователей, которые посещали ваш сайт;
  • демографические данные — таргетирование аудитории определённого пола и возраста;
  • ключевые запросы — работает на youtube аналогично с КМС;
  • интересы пользователей — поиск подобной тематики.

Варианты формата показов на YouTube

На видео-ресурсе есть два варианта размещения рекламы: видео сеть (в свою очередь делится на in-stream и in-display) и поисковая сеть. Первый вариант показывает рекламу в самом видео, второй — выводит вначале списка результатов поиска.

Для разных видов бизнеса стоит выбирать свой формат показа рекламы, в зависимости от того, какую цель вы преследуете.

  1. Видео сеть in-stream. Этот формат рекламы обеспечивает вам показ ролика перед видео, но при этом клиент может пропустить его. Оплачивается только показ дольше 30 секунд. То есть если пользователь нажал кнопку «пропустить» на 20-й секунде — вы не оплачиваете показ.

Рекомендуется использовать такой вид рекламы тем, у кого охват аудитории очень большой. In-stream рекомендуется использовать для брендированной рекламы, акций, стартапа, шоу-бизнеса, нового сервиса, товара широкого потребления, а также для связи с постоянной аудиторией.

Если говорить о кликах и показах, то такой вариант достаточно дешёвый. Но видео в этом случае надо использовать профессиональное, а съёмка ролика может обойтись совсем недешево.

Таргетинг рекомендовано настраивать по ключевым словам на видео, ремаркетингу, демографии, тематике, каналам youtube.

Очень важно максимально точно настроить таргетинг, чтобы не слить бюджет впустую. Не стоит сразу же ставить высокую цену за клик и назначать большой бюджет.

  1. Видео сеть in-display. При выборе этого варианта ваша реклама будет показываться на странице, рядом с воспроизводимым видео. Схема оплаты тут более простая — вы платите за то, что пользователь кликнут по вашей рекламе. По принципу работы этот формат напоминает баннерную рекламу. В комплексе с in-stream даёт очень хорошие результаты. Для in-display может быть использовано непрофессиональное видео, которое, тем не менее, обеспечит конверсии.

Таргетинг настраивается по ключевым запросам, тематике и ремаркетингу.

  1. Поисковая сеть in-search. Этот вид рекламы на youtube будет выводить ваше видео вверху списка результатов поиска или справа от него. Оплачивается в этом случае только просмотренное видео, то есть если пользователь кликнет по рекламе. Настройка таргетинга для такой рекламы производится по ключевым запросам.

По принципу работы походит на контекстную рекламу в поисковых системах. Подходит этот вариант одинаково хорошо как крупным фирмам, так и мелкому бизнесу.

Важно: этот формат видео-рекламы требует создания авторских видео с презентацией товара или услуги.

Выбирайте подходящий вам формат видео рекламы и вперёд — увеличивать продажи!

Інші новини

1/1

Контакти

+38 (093)500 22 11

с 9:00 до 18:00

вул. Вадима Гетьмана 4;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"