Ремаркетінг: як ефективно зорієнтувати кампанії - luxsite

Ремаркетинг – це комплекс методів залучення користувачів, які одного разу відвідали ваш сайт. Більшість відвідувачів не роблять покупки з першого разу, їм потрібен час, щоб “подумати”, промоніторити пропозиції конкурентів, дозріти для рішення викласти за ваш товар або послугу свої гроші.

Ремаркетинг дозволяє контактувати з зацікавленою аудиторією. Проте у світі немає досконалих речей, і з ремаркетингом теж може трапитися позаштатна ситуація. Наприклад, людина зайшла на сайт і одразу пішла, не знайшовши те, що шукала, але водночас потрапила в список ремаркетингу. Після цього користувач побачить рекламу товарів вашого магазину, але це не просто не спонукатиме його до покупок, але й може викликати роздратування. Або ж інша ситуація – людина вже купила товар, але продовжує бачити рекламу. Як уникнути таких неприємностей і налаштувати ремаркетинг правильно? Розповідаємо на прикладах.

Отже, ремаркетинг налаштовують в три етапи:

  1. Виставляємо код з опцією doubleclick, за допомогою якої система формує ремаркетингові списки (ця функція збирає cookie користувачів із кожної сторінки сайту). Система може створювати дані користувачів залежно від історії їхніх дій.
  2. Формуємо списки ремаркетингу в Google Analytics.
  3. Обробляємо отримані дані в Google Рекламі.

Далі більш детально розглянемо другий етап, саме він дозволяє максимально ефективно
таргетувати рекламні кампанії.

Ремаркетинг фото

Формування списків ремаркетингу

Отже, ремаркетинг передбачає збір даних користувачів і формування ремаркетингових списків.
Існує декілька типів ремаркетингу.

  1. Перший тип передбачає роботу з усіма користувачами, які одного разу вже відвідали ваш сайт. Згодом за допомогою такого списку ремаркетингу можна буде вітати таких людей зі святами або ж повідомляти їм про акції та новини компанії. Мінус може полягати в показі повідомлення випадковим людям. Описані нижче способи таргетингу допоможуть уникнути такої ситуації.
  2. Другий тип ремаркетингу – створюємо ремаркетингові списки по розділах. Цей процес передбачає внесення інформації про користувачів в окремі списки залежно від сторінки або розділу, які вони відвідали на сайті. Наприклад, якщо у нас в магазині продаються кімнатні рослини та насіння овочів, то ділимо користувачів на дві групи: тих, хто цікавився вазонами, і тих, хто побував на сторінці з городніми культурами. Далі ми налаштовуємо рекламу так, щоб люди, які цікавляться овочами, бачили рекламу саме про них, а любителі троянд і фікусів – про кімнатні рослини.
  3. Третій тип ремаркетингу – формуємо списки користувачів, які досягли конверсії, а в онлайнформі при цьому конкретизуємо, кого саме система повинна вважати такою людиною. Наприклад, ми можемо вказати, що в списки треба внести тих відвідувачів, які вже пробули на сайті понад 10 хвилин, і водночас вони (обираємо опцію на вибір): зайшли в кошик, оплатили товар, оформили замовлення, зареєструвалися на сайті тощо. Далі у нас буде можливість відправити найбільш зацікавленим відвідувачам рекламу нових товарів і послуг, повідомлення про акції тощо.
  4. Четвертий тип ремаркетингу: створюємо список із самостійно обраними показниками. Користуючись такою нагодою, підприємець може налаштувати окремий список для людей, які, наприклад, протягом певного періоду замовили товар на суму не менше 5 тисяч грн, або ж для користувачів, які перейшли зі сторінки А на сторінку Б.

Термін перебування відвідувача в списках ремаркетингу

Відповідаючи на запитання, що таке ремаркетинг, важливо врахувати ще й фактор часу. Створюючи ремаркетинговий список, ми можемо вказати, як довго кожен клієнт має в ньому перебувати, а значить, і взаємодіяти з рекламою. Якщо, наприклад, в магазині продаються ноутбуки, в більшості випадків після покупки такого гаджета до нього докуповують ще й сумку, навушники, перехідники тощо. Тобто для людей, які купили ноутбуки, потрібно створити окремий список на 7-14 днів (протягом цього часу людина, швидше за все, розбереться, які ще аксесуари потрібні для ноутбука). Таким користувачам є сенс показувати рекламу сумок, навушників, мишок і інших аналогічних товарів.

Через один або два тижні такий список перестане існувати. Але що робити, якщо ми хочемо звернутися до цих же людей через деякий час, скажімо, через два місяці? У цьому випадку варто скористатися багаторівневим ремаркетингом. Для цього буде потрібно створити декілька списків із різним терміном перебування користувачів у них.

Таргетинг рекламної кампанії

Якщо списки сформовані, ми можемо об’єднати їх в одну рекламну кампанію. Наприклад, якщо ми проводимо акцію з безкоштовної доставки товару, треба створити список для всіх нових відвідувачів сайту, при цьому виключити тих, хто вже щось у нас купив. Або ж уявімо іншу ситуацію: ми продаємо кімнатні квіти, а на сайті з’явився новий, нещодавно виведений, сорт троянд. Ми хочемо повідомити про це всім лояльним клієнтам, які вже робили у нас замовлення раніше. Робимо відповідний список – і вуаля, рекламу отримують тільки зацікавлені люди.

Правильний remarketing допоможе досягти приголомшливих результатів. Ремаркетинг можна налаштувати самостійно, а можна довірити цю роботу професіоналам з великим досвідом. Фахівці діджитал-агентства “LuxSite” повернуть зацікавлену аудиторію вашого сайту до процесу покупок. Просто спробуйте цей інструмент – і ви одразу ж побачите результат.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"