Ремаркетинг – це комплекс методів залучення користувачів, які одного разу відвідали ваш сайт. Більшість відвідувачів не роблять покупки з першого разу, їм потрібен час, щоб “подумати”, промоніторити пропозиції конкурентів, дозріти для рішення викласти за ваш товар або послугу свої гроші.
Ремаркетинг дозволяє контактувати з зацікавленою аудиторією. Проте у світі немає досконалих речей, і з ремаркетингом теж може трапитися позаштатна ситуація. Наприклад, людина зайшла на сайт і одразу пішла, не знайшовши те, що шукала, але водночас потрапила в список ремаркетингу. Після цього користувач побачить рекламу товарів вашого магазину, але це не просто не спонукатиме його до покупок, але й може викликати роздратування. Або ж інша ситуація – людина вже купила товар, але продовжує бачити рекламу. Як уникнути таких неприємностей і налаштувати ремаркетинг правильно? Розповідаємо на прикладах.
Отже, ремаркетинг налаштовують в три етапи:
- Виставляємо код з опцією doubleclick, за допомогою якої система формує ремаркетингові списки (ця функція збирає cookie користувачів із кожної сторінки сайту). Система може створювати дані користувачів залежно від історії їхніх дій.
- Формуємо списки ремаркетингу в Google Analytics.
- Обробляємо отримані дані в Google Рекламі.
Далі більш детально розглянемо другий етап, саме він дозволяє максимально ефективно
таргетувати рекламні кампанії.
Формування списків ремаркетингу
Отже, ремаркетинг передбачає збір даних користувачів і формування ремаркетингових списків.
Існує декілька типів ремаркетингу.
- Перший тип передбачає роботу з усіма користувачами, які одного разу вже відвідали ваш сайт. Згодом за допомогою такого списку ремаркетингу можна буде вітати таких людей зі святами або ж повідомляти їм про акції та новини компанії. Мінус може полягати в показі повідомлення випадковим людям. Описані нижче способи таргетингу допоможуть уникнути такої ситуації.
- Другий тип ремаркетингу – створюємо ремаркетингові списки по розділах. Цей процес передбачає внесення інформації про користувачів в окремі списки залежно від сторінки або розділу, які вони відвідали на сайті. Наприклад, якщо у нас в магазині продаються кімнатні рослини та насіння овочів, то ділимо користувачів на дві групи: тих, хто цікавився вазонами, і тих, хто побував на сторінці з городніми культурами. Далі ми налаштовуємо рекламу так, щоб люди, які цікавляться овочами, бачили рекламу саме про них, а любителі троянд і фікусів – про кімнатні рослини.
- Третій тип ремаркетингу – формуємо списки користувачів, які досягли конверсії, а в онлайнформі при цьому конкретизуємо, кого саме система повинна вважати такою людиною. Наприклад, ми можемо вказати, що в списки треба внести тих відвідувачів, які вже пробули на сайті понад 10 хвилин, і водночас вони (обираємо опцію на вибір): зайшли в кошик, оплатили товар, оформили замовлення, зареєструвалися на сайті тощо. Далі у нас буде можливість відправити найбільш зацікавленим відвідувачам рекламу нових товарів і послуг, повідомлення про акції тощо.
- Четвертий тип ремаркетингу: створюємо список із самостійно обраними показниками. Користуючись такою нагодою, підприємець може налаштувати окремий список для людей, які, наприклад, протягом певного періоду замовили товар на суму не менше 5 тисяч грн, або ж для користувачів, які перейшли зі сторінки А на сторінку Б.
Термін перебування відвідувача в списках ремаркетингу
Відповідаючи на запитання, що таке ремаркетинг, важливо врахувати ще й фактор часу. Створюючи ремаркетинговий список, ми можемо вказати, як довго кожен клієнт має в ньому перебувати, а значить, і взаємодіяти з рекламою. Якщо, наприклад, в магазині продаються ноутбуки, в більшості випадків після покупки такого гаджета до нього докуповують ще й сумку, навушники, перехідники тощо. Тобто для людей, які купили ноутбуки, потрібно створити окремий список на 7-14 днів (протягом цього часу людина, швидше за все, розбереться, які ще аксесуари потрібні для ноутбука). Таким користувачам є сенс показувати рекламу сумок, навушників, мишок і інших аналогічних товарів.
Через один або два тижні такий список перестане існувати. Але що робити, якщо ми хочемо звернутися до цих же людей через деякий час, скажімо, через два місяці? У цьому випадку варто скористатися багаторівневим ремаркетингом. Для цього буде потрібно створити декілька списків із різним терміном перебування користувачів у них.
Таргетинг рекламної кампанії
Якщо списки сформовані, ми можемо об’єднати їх в одну рекламну кампанію. Наприклад, якщо ми проводимо акцію з безкоштовної доставки товару, треба створити список для всіх нових відвідувачів сайту, при цьому виключити тих, хто вже щось у нас купив. Або ж уявімо іншу ситуацію: ми продаємо кімнатні квіти, а на сайті з’явився новий, нещодавно виведений, сорт троянд. Ми хочемо повідомити про це всім лояльним клієнтам, які вже робили у нас замовлення раніше. Робимо відповідний список – і вуаля, рекламу отримують тільки зацікавлені люди.
Правильний remarketing допоможе досягти приголомшливих результатів. Ремаркетинг можна налаштувати самостійно, а можна довірити цю роботу професіоналам з великим досвідом. Фахівці діджитал-агентства “LuxSite” повернуть зацікавлену аудиторію вашого сайту до процесу покупок. Просто спробуйте цей інструмент – і ви одразу ж побачите результат.