Ремаркетинг

Ремаркетинг – це реклама, яка охоплює різні підходи та можливості, що дозволяють ефективно проводити роботу з користувачами, які хоча б раз відвідали ваш сайт.

Як налаштувати ремаркетинг

Для налаштування ремаркетингу необхідно пройти три етапи:

  • Встановити асинхронний код (doubleclick) на всіх сторінках сайту, який відповідатиме за перелік користувачів, які відвідали ресурс, методом збору файлів cookie.
  • Створити перелік ремаркетингу в «Google Analytics».
  • Постійно проводити роботу зі списками Analytics в рекламі Google.

Так що таке ремаркетинг? Ремаркетинг (ретаргетинг) працює за принципом збору інформації про користувачів з файлів cookie, формуючи список за критеріями. Наприклад, за допомогою ретаргетингу можна визначати рекламний матеріал для кожного клієнта, який завантажив презентацію, але не замовив послугу (товар) або ж нагадувати відвідувачеві про товар, який він додав до кошика.

Використання ретаргетингу

Види ретаргетингу

Ремаркетинг ділиться на декілька видів:

  • Стандартний – звичайна реклама, коли компанія нагадує користувачеві про себе в разі, якщо той довго не заходить на її сайт.
  • Орієнтування – аудиторія для сайту добирається на основі інтересів відвідувачів, які перебувають в переліку ретаргетингу.
  • Пошуковий – дозволяє коригувати ставки або ж встановлювати обмеження для пошуку і залучення користувачів.
  • Customer – аналізує і шукає аудиторію, використовуючи раніше введені ними поштові адреси.
  • Динамічний ремаркетинг adwords (товарний) працює автоматично, показуючи пропозиції, якими відвідувач сайту цікавився раніше.

Використання ретаргетингу

Стандартний ретаргетинг ефективний під час створення рекламних банерів, установки ліміту для показів, розміщенні реклами на ефективних майданчиках, пошуку потрібної аудиторії.
Орієнтування використовується для розміщення реклами на майданчиках, для вибірки і прописки ключів в пошуковій системі, захисту особистих даних.

Пошуковий ретаргетинг дозволяє виключити конкурентні між собою оголошення, запобігти повторній покупці, прорекламувати товар зі знижкою, розширити семантику.

Customer ефективний, якщо користувач відписується від розсилки та не відкриває листи з рекламою, надіслані йому на електронну адресу, коли немає бажання відпускати клієнта, а набридати йому листами немає можливості, коли клієнт розглянув пропозицію, але не оформив замовлення. Також з метою економії свого бюджету можна відключити від розсилки активних клієнтів і витрачати кошти лише на залучення нових покупців.

Ремаркетинг adwords ефективний для компаній з великим асортиментом послуг і товарів. Завдяки динамічному ретаргетингу формування рекламних оголошень відбувається автоматично, вони розсилаються всім користувачам, які хоча б раз відвідали ваш сайт. Цей тип реклами добре себе зарекомендував у туризмі, на рекрутингових порталах і в нерухомості.

Для успішного просування свого ресурсу і залучення клієнтів краще використовувати всі види ремаркетингу.

Схожі статті