SEO-просування: чому відгуки грають важливу роль в СEO-просуванні сайту

Відгуки грають важливу роль в SEO-просуванні. Навіщо вони потрібні, розбираємося в сьогоднішньому
матеріалі.

  1. Сайт з відгуками вважається соціально корисним: він не тільки продає, але й повідомляє людям про
    справжню якість товарів та їхні можливі недоліки, допомагаючи користувачам визначитися з вибором.
  2. Магазини, які реалізують продукцію масового попиту (ліки, продукти та побутову техніку) можуть
    додати в опис кожного окремого товару тільки інформацію, зазначену в інструкції виробника. В такій
    ситуації дуже важко зробити контент сайту унікальним, адже безліч сайтів-конкурентів описують одні й ті
    ж товари одними й тими ж словами. До речі, кожен із таких описів – це зазвичай невеликий текст, а їхню
    унікальність найскладніше підвищити. Відгуки на сайті – це безкоштовне джерело унікального контенту
    від користувачів, який з’явиться на вашому сайті абсолютно безкоштовно. Чим більше відгуків, тим
    більшою буде унікальність сайту.
  3. Люди часто шукають у мережі відгуки на певні товари або послуги, а ключ «відгуки» дуже поширений.
    Тому якщо у вас поки що немає відгуків, то хоча б ключ – «відгуки (назва товару)» обов’язково повинен
    бути. Це допоможе підняти сайт у рейтингу пошукових систем.
  4. Відгуки про сайти на інших майданчиках підвищують довіру до порталу. Тому можна вказати на сайті
    адреси відомих майданчиків, де клієнти також можуть залишити свої відгуки про вас.

Відгуки – це блок контенту, який підвищує пошуковий рейтинг. Щоб пошуковому роботу було легше
знайти відгуки на сторінці, можна «вказати» до них шлях за допомогою schema.org. Google підвищує
рейтинг порталів із відгуками, зазначеними у такий спосіб, і додатково піднімає сніпет у рейтингу.

Спірним є той факт, чи розрізняє робот позитивні та негативні відгуки, але саму їх наявність Google,
Яндекс і всі інші пошукові системи точно врахують.

Відгуки в SEO-просуванні

Негативні відгуки на сайті видаляти не можна

Сайт із повною відсутністю негативу сприймається користувачем як майданчик, добре відредагований
власником. За даними англійського агентства “Reevoo”, негативні відгуки підвищують довіру до сайту.
Проте на такі відгуки повинні швидко реагувати менеджери.

Слід вибачитися перед клієнтами за свої недопрацювання та запропонувати їм можливі варіанти
розвʼязання проблеми. Також можна попросити їх відзначити в коментарях під відгуком, що питання
було вирішене, і вказати, як саме. Не слід сперечатися з клієнтами або сильно виправдовуватися перед
ними – це не викличе в інших користувачів поваги, а лише спровокує їхній відтік до конкурентів.

Як отримати відгуки для сайту ?

Небагато клієнтів відчувають сильне бажання висловити свою думку про придбані продукти, витративши
на це свій час. Тому варто попросити в них про це на сайті або в листі, який «наздожене» клієнта після
покупки. За відгуки про сайт можна нараховувати бонуси, тоді люди будуть писати їх частіше. Якщо на
сайті ще немає жодного відгуку, можна замовити декілька у копірайтерів, адже клієнти ефективніше
залишають відгуки там, де вже є текст.

Форма відгуку повинна бути максимально простою. Також не варто просити у користувачів залишити
свої дані. Як показує практика, більшість людей, залишаючи коментарі, хоче залишитися інкогніто.

Інші новини

1/1

Контакти

+38(044) 303 98 28

с 9:00 до 18:00

вул. Кирило-Мефодіївська 14/2;
Київ, Київська обл., 04116

Потрібен якісний інтернет-маркетинг?
Ми допоможемо і попроектно, і з послугами "під ключ"