Що ми робимо
- Збільшуємо обороти за рахунок менеджерів;
- Стандартизуємо роботу менеджерів у лінії;
- Оцифровуємо НАВИЧКИ кожного менеджера щотижня.
Що таке «Сервісна підтримка ВП»
Сервісна підтримка – це «обличчя», ефективний інструмент формування репутації вашої компанії на ринку.
Завдяки систематичному зворотному зв’язку, менеджери у відділі продажів отримують цільову допомогу з навичок закриття угоди, збільшення середнього чека та телефонного етикету.
Які завдання вирішує «Сервісна підтримка ВП»
- Немає єдиних стандартів роботи з клієнтом, відсутність сценарію діалогів;
- Менеджери не вміють працювати із запереченнями клієнтів;
- У розмові з клієнтом відсутнє управління діалогом або пропозиція додаткового товару;
- Керівник не розуміє ефективність роботи кожного менеджера;
- Маленька конверсія продажів.
Як проходить процес
- Аудит продажів. Мета: виявити можливі зони розвитку відділу
- Попередня оцінка діалогів із клієнтом
- Вимірювання ключових показників ефективності менеджера
- Розробка ТЗ проекту, а також очікуваних результатів
- Впровадження системи оцінки діалогів
- Проведення тренінгу та щотижневий зворотний зв’язок із менеджерами особисто
- Щоденна сервісна підтримка ВП за діалогами
- По закінченню проекту фіксація отриманого результату
Ціни та послуги
- Ми пропонуємо різні пакети сервісної підтримки ВП
- Ви можете звернутися до нашого фахівця – він добере оптимальний індивідуальний набір послуг конкретно для вашої компанії.
Також ви отримуєте додаткові матеріали
- Розроблений і протестований скрипт продажів
- Чек-ліст роботи з запереченнями клієнта
- Чек-ліст оцінки якості розмови
- Впровадження ефективної системи KPI